Khamis, 18 November 2010

Idris bimbang tak dipanggil jadi pelakon blue untuk pendidikan seks di sekolah-sekolah?

Idris Ahmad melalak lagi. Sekarang ni makin kerap nampaknya beliau melalak. Salakan beliau semuanya fitnah. Dan fitnah berkenaan terbukti menjelang Aidiladha semalam (sini).

Walaupun telah kantoi, Idris seperti biasa, buat bodoh dan bangang akan terus menyalak. Harapan Idris hanya satu, akan dapat naik lebih tinggi dalam hierarki politik PAS.

Terbaru, Idris menyalak dan memfitnah kerajaan dengan mengatakan pendidikan seks yang akan diajar di sekolah adalah bertujuan untuk mengkayakan kroni UMNO-BN (sini). Menurutnya, ia akan dilakukan dengan tawaran kepada kroni-kroni UMNO-BN “projek percetakan buku dan alat bantu mengajar”.

Adeh la… Kenapa la PAS ada pemimpin bangang macam ni?

Tidak tahukah Idris bahawa pendidikan seks yang akan diajar di sekolah itu bukan akan dijadikan sebagai satu matapelajaran baru? Ia akan dimasukkan sebagai salah satu silibus dalam matapelajaran yang ada. Mungkin matapelajaran Sains ataupun Alam dan Manusia. Berapa banyak sangat muka surat untuk sesuatu silibus tu Idris oi? Nak fitnah pun agak-agak la.

Adakah Idris sebenarnya marah sebab takut tak dipanggil untuk jadi pelakon blue untuk ditayangkan kepada murid-murid kot? Kih kih kih. Bodoh punya Idris!

Alat bantu mengajar apa yang nak diguna dalam kelas pendidikan seks tu? Kondom? K**e plastik? Baby doll plastik? LCD dan Notebook untuk tayang filem blue?

Apa yang bangang sangat Idris oi? Kau ingat gambar Eli Wong yang berbogel tayang bulu dan video Soi Lek tu nak ditayang kepada pelajar ka? Bodoh!

Pendidikan seks yang akan diajar tu adalah asas pengetahuan yang bersandarkan kepada ilmu. Bukannya diajar praktikal dalam kelas sampai perlu alat bantu mengajar untuk tunjuk secara live kepada murid-murid. Tak timbul langsung isu untuk alat bantuan mengajar pendidikan seks ni.

Nampak gayanya, salakan Idris kali ni pun tak menjadi. Tapi apa yang menariknya, Idris menampakkan beliau mahu dilihat sebagai jaguh dalam pendidikan seks di kalangan pemimpin PAS.

Cuma penulis agak musykil, kenapa pendidikan seks kepada murid-murid PAS menentang sekeras-kerasnya tetapi pengamal hubungan sejenis pula PAS sanjung dan jilat sampai diangkat sebagai pemimpin? Pelik sungguh fitrah PAS ni kan?

Apa nak buat… demi kuasa wehhhh!

7 ulasan:

  1. PAS (Parti Ajaran Seks)

    BalasPadam
  2. PAS PKR = Pas Amal Seks Pungkoq Kasi Robos.... heheheh

    BalasPadam
  3. penulis blog dan korang ni lebih teruk dari setan..jahil dan berpendidikan rendah pulak tu..

    BalasPadam
  4. org pas pis pus gila sexx.

    BalasPadam
  5. aku setuju dengan ko tukang urut heheheheh

    BalasPadam
  6. Muka Idris Ahmad nie mmg muka nak kenapa penampar. Bodoh semacam.

    BalasPadam
  7. penulis blog ini dah hilang akal,dengan pencacai-pencacainya sekali.Kesiannya nama UMNO pun bukan melayu dah,konon hdk perjuang melayu, nama sendiri pun tk melayu.He..he...hendak ajar seks lagi silibusnya ambil daripada sheikh rahim guru pratikalnya chua pelajarnya pencacai diblog ni..he..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!