Ahad, 20 Mac 2011

WIFI: Guan Eng lidah biawak putar belit lagi!


Malaysiakini melaporkan di sini Guan Eng lidah biawak menyalahkan Bernama dan NST kerana mengatakan kerajaan Pulau Pinang pimpinannya tidak akan memberikan kemudahan WIFI kepada rakyat yang tinggal di kawasan Parlimen yang dimenangi oleh Barisan Nasional.

Si Lidah Biawak tu juga kecam pemimpin BN kerana memainkan isu berkenaan. Dia bermati-matian mengatakan kerajaan Pakatan Haramjadah tidak akan berbuat demikian. Itu hanyalah cerita yang diada-adakan media.

Menariknya dalam artikel yang sama di Malaysiakini, terang-terang ditulis bahawa "Jika penduduk di kawasan tersebut mahukan WiFi, mereka hendaklah mengundi Pakatan," Ooi dipetik sebagai berkata dalam akhbar The Star.

Apa yang sebenarnya nak diputar belit oleh Guang Eng ni? Masih tak mau mengaku walaupun Jeff Ooi sendiri yang mengeluarkan kenyataan tu? Lihat gambar di atas yang aku ambil dari blog Media Permatang Pauh. Ini bukan bukti ka kerajaan hang memang tak mau bagi kepada Parlimen BN?

Aduh.... Apalah punya malang orang Penang dapat KM dari Melaka yang lidah biawak macam ni. Guan Eng bangang oi, sudah-sudah la buat kenyataan putar belit nak menipu orang Penang. Semua orang dah sedaq hang tu lebih komunis dari komunis. Nak rakyat undi DAP dulu baru nak dapat WIFI? Kedai mamak pun boleh dapat WIFI free la bodoh! Tuih!

1 ulasan:

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!