Isnin, 13 Disember 2010

Anwar Peliwat, Malaysiakini bodoh: Fahami maksud sebenar “Perangkap” oleh WikiLeak!



Peguam bangang Sankara Nair yang sama bangang dengan tuannya Anwar Ibrahim cuba nak spin cerita mengenai pendedahan WikiLeak. Beliau mengatakan, “Siapakah yang berfikiran waras, akan dengan sengaja memasuki perangkap jika dia sudah tahu mengenainya?” (sini) Baca pula di sini untuk fahami bagaimana sebenarnya Lee Kuan Yew kata Anwar peliwat walaupun tajuknya cuba dispin oleh Malaysiakini.

Malaysiakini sebenarnya memainkan peranannya yang biasa iaitu untuk spin cerita dan bela Anwar demi untuk kelansungan tajaan oleh kroni-kroni Anwar.

Bodohnya la hai Malaysiakini dan penyokong pembangkang.

SEBENARNYA, “perangkap” yang dimaksudkan oleh Singapura dan Australia sebagaimana yang didedahkan oleh WikiLeak itu ialah pendakwaan di mahkamah kerana di sana (Australia khususnya), aktiviti homoseksual dibenarkan tetapi di Malaysia yang Islam sebagai agama Persekutuan, liwat adalah salah di sisi undang-undang sama ada ia dilakukan secara sukarela atau pun secara paksaan.


Dengan kata lainnya, Singapura dan Australia melihat undang-undang anti liwat yang ada di Malaysia adalah suatu “perangkap” bagi Anwar untuk berjaya dalam politik kerana beliau sememangnya terlibat dalam aktiviti berkenaan.

Itu sebenarnya maksud perangkap oleh Singapura dan Australia seperti yang didedahkan WikiLeak. Bukan bermaksud kerajaan BN sediakan perangkap untuk jatuhkan Anwar.

Singapura dan Australia sememangnya tahu Anwar peliwat lah!

Bodohnya penyokong Anwar nih. Nak spin pun biar pandai sket….

Bodohnye lah!

5 ulasan:

  1. pandai sgt nak spin, akhirnya terspin kepala sendiri...kah!kah!kah!

    BalasPadam
  2. bodoh nye lah korg neh..hahahahahahaha...bodoh mcm ktua korg..

    BalasPadam
  3. sanggup kah si siful bersumpah di Masjid kalau tidak benar si Anwar me masukan senjata mautnya tu dengan si Saiful atas sebab tak tahan.. bagi orang Islam tak payah Wikileaks.. cuba fikirkan apa yang saya katakan ... sebagai orang islam dan melayu..?????

    punya bengis wajahnya bila dah tersebar di luar sana perilakunya...esok2 kalau Anwar jadi PM Malaysia jadi macam Australia pulak.. Nah orang Islam dan orang Melayu fikirkan..

    Kali ini Anwar akan menuding jari kepada Polis Malaysia pula.. dia akan jadikan cerita2 ini sebagai senjata terbarunya...dia memang kaki putar belit...

    BalasPadam
  4. Please hukum anwar cepat2 agar aman malaysia ni... Kalau dia ada kat Tanahair ni memang tak aman Malaysia silap nanti darurat...pula tapi tak apa kalau Mahkamh tak leh Hukum Anwar time darurat sy akan cari dia buat hukuman yang setimpal dengan perilakunya ini tak salah sebagai hukuman dunia kepadanya... diakhirat kelak akan menunggu lagi... kalau dibiarkan hidup nanti banyak dosa yang akan dibuat olehnya...Menggunakan kelebihannya berbicara sebagai senjatanya ..inilah Anwar..

    BalasPadam
  5. kah.. kah.. kah... dlm Malaysia ni dh lama ade wikileak, totok2 PR je yg x suke percaya sebab takut kene batang hidung sendiri. Tak percaya?? tanyelah pada MatSabuleaks, tahun 1997 dh terbongkar dh. Mat Sabun tu pun salah satu 'konspirasi' dr UMNO gak.. Kah.. kah.. kah....

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!