Selasa, 26 Oktober 2010

Gempar! Bungkusan sumbangan pengundi diletakkan wajah Nik Aziz! Bukti PAS merasuah di Galas!

Klik gambar untuk imej lebih jelas!

Adakah PAS masih mahu menafikan bahawa bungkusan sumbangan yang diberikan kepada pengundi oleh Nik Aziz ketika berkempen di Galas memaparkan wajahnya dan seorang Exco?

Adakah PAS masih mahu mengatakan gambar Nik Aziz dan Exco berkenaan dipaparkan bukan tujuan untuk mengingatkan pengundi bahawa sumbangan itu datang dari PAS?

Adakah PAS masih mahu mendakwa gambar berkenaan di super impose oleh blog ini?

Sebelum ini, PAS merasuah pengundi dengan memberikan bungkusan plastik yang dicetak dengan logo PAS (sini).


Kini, gambar Nik Aziz pula yang dicetak pada bungkusan sumbangan untuk pengundi.

Belum pernah dalam sejarah pemerintahan Barisan Nasional di peringkat Persekutuan atau mana-mana negeri memaparkan wajah pemimpin pada bungkusan sumbangan kepada rakyat.

Ini membuktikan mainan politik PAS lebih dahsyat dari BN. Hebat sungguh parti yang mempergunakan nama Islam ni.


Pengundi Galas, ingat pesan Nik Aziz sebelum ini:

PAS bagi... ambil!

PAS sedekah... sapu!


PAS ceramah... dengar!


Tapi 4 November nanti jangan lupa pangkah logo di bawah ni!



Bersama kita kembalikan suara rakyat ke DUN Kelantan! Takbirrrr!

42 ulasan:

  1. Tak pe bro, nanti PAS akan lekatkan gambar-gambar Nik Aziz dan Hadi Awg pada kertas tisu tandas utk diberi percuma kpd masyarakat kaum Cina di Galas.... janji boleh dapat undi.....

    BalasPadam
  2. YG, kertas tisu tandas tu untuk kaum cina. untuk pengundi Islam mungkin lepas ni gambar nik aziz dengan haji hadi diletak atas sejadah pula. undi lagi banyak bole dapat tu!

    BalasPadam
  3. Sebelum pangkah test IQ anda dulu...kemudian baru buat keputusan.

    Atas nasihat kawan, Sifool disuruh ke hospital Besar utuk periksa lubang jubor. Oleh kerana Sifool ni bangang dan bingai, dia pergi Hospital Puswi disangka Hospital Puswi tu sama dgn Hospital Besar kerana kedudukannya yg berdekatan. Maka 4 doktor telah memeriksa lubang jubor sifool.

    Doktor A ( Hospital Puswi) : Lubang Jubor sifool masih ketat masih dara tiada kesan tusukan.


    Kerana keliru, sifool kembali berjumpa kawan dia, setelah dinasihat selama 3 jam Sifool pergi Hospital Besar.

    Doktor B : Jubor sifool dah barai, ada kesan air mani.

    Doktor C : Jolok lubang jubor sifool ambil sampel DNA.

    Doktor D : Ambil sampel dibahagian tubuh yang lain.

    Soalan dia senang aje, tak payah fikir sape tibai sifool, kenapa sifool tak terus ke Hospital Besar, Aku tahu UMNgok tak mampu nak fikir...

    Cuma soalan senang...antara keempat-empat doktor A, B, C dan D doktor yang mana dapat mandi kunyit ...kunyit yg tersembul setelah 2 hari tak berak.....senangkan kan kan

    BalasPadam
  4. aku rasa hashim ni pun guna tisu tandas ada muka nik aziz. kah kah kah

    BalasPadam
  5. Mursamdol n.ajis tu mmg giler glamour. Semua tmpt dia nak taruk muka. Sampai banner ucap selamat berperiksa kt bebudak sekolah pun ada muka mursamol dan kuncu2 pakatan haram ni.

    En Hashim ni 1 hal jugak, klu dah tak boleh jwb isu rasuah-giler-glamour ni, tak payah la nak menyalak lari tajuk kt sini, buang karen je.

    BalasPadam
  6. Kesian c hashim ni...ko ingat hakim2 dan peguam bodoh macam ko ke..? sian..soalan dan komen ko tu tahap tahun 1 je.. jgn sibuk menyalak macam anjing bodoh pakar lubang jubor..biar yang arif tentang perkara ni buat keje dorang..

    BalasPadam
  7. Mozas.... bukan setakat dapat undi yang 'banyak' juga. Kalau ikut cakap2 penganut hamPAS yang sesat, lihat gambar N.ajis pun seolah2 boleh mendapat pahala juga.

    Kalau tengok gambar Hj. Hadi boroi tu tak tahu la boleh dapat apa pula.... Dapat berkat boleh kahwin banyak2 kot, dapat tambah cawangan yang muda2 belaka pula tu. Hehe

    BalasPadam
  8. Soalan Hashim tu senang je nak jawab...

    "Antara keempat-empat doktor A, B, C dan D doktor yang mana dapat mandi kunyit ...kunyit yg tersembul setelah 2 hari tak berak."

    Jawapannya, keempat2 doktor tu tak dapat mandi kunyit, sebab yang mereka jumpa air mani ber'wajah' AnWAR je.

    Yang berjaya dapat mandi kunyit (sebanyak 8 kali) adalah ANU kepunyaan AnWAR. Betul tak jawapan ini????

    Kah.. kah.. kah....

    BalasPadam
  9. ALFITNATUASSADDUMINALKOT...

    BalasPadam
  10. sebenarnya orang umno percaya kepada JUBOR SAIFUL..... wakakakaka...

    BalasPadam
  11. UMNO dh xde modal la..!liwat..!liwat..!liwat..!diulang benda yg sme je..tegur dulu pemimpin engkau org yg xbertutup kpale dulu..bru nk ckp psl kebaikan..

    BalasPadam
  12. Salah tu, bukan orang UMNO je. Cuba tanya pada Mat Sabun dan Kepala Singh sekali, kenapa mereka tu kata AnWAR ni suka pada aktiviti seks luar tabii??? Siap Mat Sabun bagi gelaran yang paling assyyiikkk pada AnWAR kesayangan kamu tu. Hahahahaha.... AnWAR Al-Juburi gelaran diberi (memang asssyyyiikkk kan...)

    Kah.. kah... kah... Mat Sabun dan Kepala Singh TUNDA KES tu orang UMNO ke?? Kah.. kah... kah....


    Undi PELIWAT tanggung dosa ramai2, Undi BN, Rosmah sendiri tanggung dosa

    Hahahaahahahaha.......

    BalasPadam
  13. anon 1704, fitnah apanya? bukankah itu wajah nik aziz dan exco kelantan sah-sah di bungkusan tu? itu pun nak pertahan nik aziz lagi? gila glamer la nik aziz. pas parti bodek kuat rasuah.

    BalasPadam
  14. AnWAR Al-Juburi gelaran yang PALING HEBAT diberikan oleh Mat Sabun pada AnWAR dan akan diingat sepanjang zaman.
    - Terima kasih MAT SABUN (penyokong tegar UMNO????)

    BalasPadam
  15. UMNO-BN...engkau lah satu2 harapan bangsa..oppss harapan bangsat..UMNO BN tak de lagi aman malaysia ni.PAS for ALL..ISLAM for ALL. Puak2 UMGOK dah tak de modal..kat galas tadi 1000 org jer yg datang...tu pun yg dibayar..memang sumbat dgn tahi saipul..kena tang jubur kat pondan mana pah tu cakap DSAI yang tutuh..perrrhhh mantap2..pondan kat chow kit pun conpius...hahahahaha GOMO kelate GOMO

    BalasPadam
  16. itu gambar masa sumbangan kat kota bharu.. apa yg rasuah pun aku tak faham.. takkan mengundi kat gals rasuah kat kota bharu.. ahahaha!!!!

    BalasPadam
  17. PAS FOR ALL.... Hahahahaha, FOR ALL THIRD CLASS PARTIES. Kah.. Kah... Kah...

    hamPAS - Parti ikut bontot DAPig dan Parti Kencing Rakyat je....

    BalasPadam
  18. kah kah kah TN 0547

    itu gambar sumbangan di Padang Sivik Gua Musang. semua orang tau la benda ni. engkau je yang bodoh tak tahu. kah kah kah pas bodoh!

    BalasPadam
  19. letak gamba gitu pun kau kate rasuah..?? kalau rasuah aku cabar ko adu kat SPRM...hahaha..bingai tol...

    abis tu beg yg same cam tu yg ade muke najib, tak plak ko kate rasuah...bangang..

    mase hari pengumuman calon kat bukit chekati botol minuman yg ade lambang dacing utk diberikan kpd orang ramai, tak plak ko kate rasuah...klu dah busuk hati tu tetap busuk gak...kat org lain nmpak ksilapan..kat diri sdiri smuanya btol walupon realitinya ade salah...

    klulah DAH SAH & TERBUKTI air mani di ekzos saifool tu milik anwar, apsal tak tangkap je trus anwar klu dah sah n terbukti??? so jgnla nak fitnah mcm2 slagi duk dlm kes mahkamah bro...biarkan diorang dulu, jgn fitnah2....klu dah terbukti anwar btol2 bsalah dgn bukti2 kukuh, dah tentu org Pas n keadilan sdiri akan tolak....

    dah la lam website n blogger umno ni duk fitnah Dr zul ditangkap khalwat n Dr zul tak teragak2 akan saman,saman je biar sedar ckit...sentuh hal orang main ikut sdap je tanpe bukti....ni lah perangai pengikut2 umno tegar...bangang + bingai....

    BalasPadam
  20. kat org lain nmpak ksilapan..kat diri sdiri smuanya btol walupon realitinya ade salah... ---> memang betul tu, perangai penganut2 hamPAS memang macam tu termasuk la pemimpin2 'maksum' hamPAS.

    Kah.. kah... kah....

    BalasPadam
  21. AnWAR Al-Juburi gelaran yang PALING HEBAT diberikan oleh Mat Sabun pada AnWAR dan akan diingat sepanjang zaman.
    - Terima kasih MAT SABUN (penyokong tegar UMNO????)

    Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  22. berapa bayaran empunya blog dapat dari pihak nie???

    BalasPadam
  23. agak2..ramal..putuskan..fitnah.!!! sorang pun tak dapat tau dgn niat Nik Aziz.!! betul tak..????

    BalasPadam
  24. AnWAR Al-Juburi gelaran yang PALING HEBAT diberikan oleh Mat Sabun pada AnWAR dan akan diingat sepanjang zaman.
    - Terima kasih MAT SABUN (penyokong tegar UMNO????)

    TOLONG KATAKAN INI JUGA FITNAH UMNO.... tolonglah!!!!

    Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  25. bangang 27 okt 1841 oi,

    bn letak logo saja wo... pas siap letak muka nik aziz dengan exco. memang tagih undi sungguh la puak2 celako celako celako ni!

    bontot saifool ada air mani anwar tu kena bicara la dulu. bn bukan macam pakatan haram. main nak tangkap ja tanpa bicara. main sondol ja lobang, tak kira bontot atau apa. punya teruk la ko neh!

    BalasPadam
  26. astaghfirullahalaziim... dok fitnah org mang menang kat org melayu... iskk6x!! aq sbgai org melayu malu nak tgok blog nih... bila manusia berkelakuan seperti binatang, maka akan dekat lah dunia dengan kiamat...insaf lah wahai manusia...iskk6x!!

    BalasPadam
  27. apa yang fitnah anon 9.10?
    bukankah itu sah-sah muka nik ajis ngan exco kat plastik tu? malu weh malu!

    BalasPadam
  28. AnWAR Al-Juburi gelaran yang PALING HEBAT diberikan oleh Mat Sabun pada AnWAR dan akan diingat sepanjang zaman.
    - Terima kasih MAT SABUN (penyokong tegar UMNO????)

    Tanpa Nama 09:10am, TOLONG KATAKAN INI JUGA FITNAH UMNO.... tolonglah!!!!

    Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  29. betul ke gambar kat Galas? Awat xde gambar calon PAS? ke gambor zaman dinasouyr ni? takkan xde reporter umno yang ade gambar lain masa event nie?

    BalasPadam
  30. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  31. Hahahahahaha... masih ada yang kurang percaya ke??? Memang kesian, reporter UMNO tak minat nak ambil gambar N.Ajis ni, langsung tak ada keberkatan pun. Kah.. kah.. kah...

    Yang suka ambil gambar2 N.Ajis ni penganut2 hamPAS je. Kenapa... tak percaya ke???

    Mari la kita tengok 'fitnah2' UMNO ni:

    http://gegarkelantan.net/v2/gua-musang/galas-dr-zul-kekal-sebagai-calon-pas.html

    BalasPadam
  32. kite tngoklah nanti..rakyat Galas tak buta. BN jangan mimpi nak ambik balik Kelantan, hahaha..duk perintah Mlalsysia pun nak hancurkan akhlak bangsa2 sendiri.. LAWAK AKU TENGOK ADMIN BLOG NI BERTAKBIR KE ATAS KERAJAAN SEKULAR..HAHA. WOI,SEDARLAH SKET,MISI KITA BUKAN HIDUP SENANG AJER, TAPI NK HIDUPKAN ISLAM..DALAM DIRI,ANAK2, KERABAT DAN SAUDARA2 SEISLAM YANG LEN..

    BalasPadam
  33. sembang laaa tanpa nama 00:28,, klate p0m haru biru,,k0ya nk hidup islam,,remaja2 d bawah parlimen pengkalan chepa(MP nya datuk abdul halim),,g tgk umah cm mna?tgk umah rkyat sekelililng cm mna?tgk dpn sket dr umah nya ada ape?(st0r arak),,g tgk kt kg teluk panji,,rumah datuk annuar tan brape besar daaaa,, xpyh nk tgk pihak atasan PAS laa,,tgk MPKB-BRI (j0l0 k0 bndarya Islam?) ada patut kwasan kg xde kemudahan dr pihak bndaran lgsung kena cukai pintu?xdak duit k0?par0p2,, pasal lesen perniagaan lg 1,, kedai ni kena byr lesen berniaga(xde sedara keja MPKB-BRI),, kedai tu xpela xde lesen p0n (menantunya PEGAWAI MPKB-BRI),,adil ke cmni?hidup ke Islam cmni?

    BalasPadam
  34. Takpela nak letak gambar tok guru pun, UMNO kan suka menipu, nantikan claim dlm tv3 suku, UMNO yg bagi..hehe. Kempen kali ni tak bawa buldozer nak tanam batu asas ke utk org kat sana. Biasanya adalah projek juta-juta yg dijanjikan.

    PSS:UMNO tak kempen ke nak buat kelab mlm kat galas tu. Utk monyet2 kat sana. Kerja nak makan duit haram je kerajaan UMNO ni. Kata presidennya dlm persidangan tempohari: Demi Islam, Demi Bangsa, demi negara. Demi Islam??? Pahtu rancang nak buat kelab malam..hahaha

    BalasPadam
  35. Ntahla. sape la yg bodoh yg masih sokong BN ni. Beli kapal selam tak boleh menyelam...berapa ratus juta duit rakyat hangus, belanjawan defisit dah berapa billion. Buat projek yg seratus juta jadi berganda2 naik dr budget. Harga barang naik , tp katanya inflasi rendah. Pembohong punya kerajaan.

    Pahtu beli syarikat dgn ratus2 juta , jual dg harga berapa ringgit.. Bangangla.

    BalasPadam
  36. KPD PENYOKONG BN YG TAK SEDAR DIRI LAGI..SILA BACA LAPORAN AUDIT

    Sekali lagi, Laporan Ketua Audit Negara membongkar segala masalah yang berlaku di dalam Malaysia. Dan kali ini, Tan Sri Ambrin Buang membuat kenyataan bahawa hutang sebenar negara adalah RM 362.39 bilion! Jauh dari kenyataan Perdana Menteri semasa ucapan Bajet 2011 tempohari iaitu RM 233.92 bilion.
    Berikut di bawah merupakan petikan teks kenyataan dari Ketua Audit Negara
    Ketua Audit: Hutang negara pada paras tertinggi
    Ketua Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang hari ini mendedahkan bahawa hutang negara pada tahun lalu berjumlah RM362.39 bilion, iaitu paras yang paling tinggi dalam tempoh lima tahun.
    Hutang itu mencakupi 53.7 peratus daripada Keluaran Dalam Negara Kasar(KDNK), kali pertama keadaan itu berlaku dalam sejarah negara, kata beliau dalam laporan tahunan terbaru yang di bentangkan di Parlimen hari ini.
    Hutang RM362.39 bilion ringgit yang disebut dalam laporan audit itu juga jauh lebih tinggi daripada RM233.92 billion yang disebut oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di Parlimen Jun lalu.
    Ketika itu Najib juga mendakwa hutang itu hanya mencakupi 34.3 peratus KDNK.
    Dalam laporannya hari ini, Ketua Audit Negara menjelaskan hutang kerajaan meningkat dengan mendadak kerana hutang dalam negara yang semakin membesar.
    Hutang kerajaan di dalam negara (domestic debt) pada tahun lalu adalah RM348.60 bilion atau 96.2 peratus keseluruhan hutang Kerajaan Persekutuan
    Dari sini, dapat dilihat Perdana Menteri kita tidak bersifat jujur dalam menutur apa yang sebenarnya berlaku. Rakyat berhak tahu dalam perkara ini. Hutang sebenar Malaysia iaitu RM 362.39 bilion itu adalah mencakupi lebih dari 50% KDNK, iaitu pada 53.7 peratus. Bermakna Malaysia telah berada dalam keberhutangan yang agak serius buat pertama kali dalam sejarahnya sendiri.

    BalasPadam
  37. kadang2 nk tarik pengundi bukan Islam perlu ade kaedah..tak semua orang bukan Islam boleh terima Islam..itu sebab PAS buat negara kebajikan..semua orang boleh join..
    pikir pakai otak kalau nak cakap

    BalasPadam
  38. apa guna duk mengata..org melayu jer..rugi..org kafir duk nak ambil malatsia...kita tau tau enjoy, kata kat orang,buang bayi,hisap dadah,merogol anak sendiri...pkpk la

    BalasPadam
  39. dunia akhir zaman..biasa la..korang semua pon bukannya tak penah buat dosa..tuhan bg akal guna 100% bukan guna lutut..

    BalasPadam
  40. mampu ke pas tegakkn negara islam sedangkn dlm msa yg sama join gn parti DAP(parti musuh melayu), politik punya pasal smpai agama pn kna jual ke?,,

    BalasPadam
  41. akhir zaman para ulama dihina....allah maha adil dengan pembalasannya, berhakkah kamu mengaku islam sementara ulama' kamu ketepikan, kamu caci dan hina, sampai bila...hingga kmu tiba hari ALLAH...dzaman nabi yang menghina para ulama adalah merupakan golongan yahudi....adakah kamu telah tergolong dari kalangannya...nauzubillah...taubatlah, sesungguhnya allah maha penerima taubat...amin

    BalasPadam
  42. siapa yang mengatakan DAP musuh melayu...apa itu melayu, mengapa islam diduakan tapi melayu ditegakkan.... islam tidak menyuruh kita memusuhi sesiapa bahkan islam mengajar kita untuk menyebarkan lagi agama islam tidak kira dari bangsa mana pun mereka...mengapa kamu tidak lagi mendaulatkan agama islam iaitu agama ALLAH bahkan kamu mendaulatkan melayu..adakah melayu itu suatu agama yang kamu ciptakan sendiri....jika begitu mampukah kamu membuat syurgamu sendiri kelak, maka jika kamu tidak mendaulatkan agama allah, mengapa kamu tinggal di bumi ALLAH, mengapa kamu tidak membuat bumimu sendiri jika kamu tidak yakin pada agama ALLAh...taubatlah....allah maha penerima taubat

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!