Isnin, 4 Oktober 2010

Cerita di sebalik Karipap jelajah dunia jaja kisah homosek yang wajib dibaca!

Gambar hanyalah penyeri penceritaan sahaja!

Karipap sedang menjelajah dunia di kala partinya sedang mengadakan pemilihan jawatan. Beliau mengutamakan jelajah berkenaan berbanding pemilihan partinya kerana kes beliau meliwat di mahkamah akan bersambung tidak lama lagi.

Baginya, sesiapa pun yang menang dalam pemilihan parti tidak akan memberikan kesan kerana di dalam Parti Karipap Robek, dia yang berkuasa sepenuhnya. Apa perlu beliau tunggu di dalam negara untuk lihat pemilihan? Lebih baik jelajah dunia cari sokongan.

Berikut kisah Karipap di Brussels:


Karipap: Terima kasih la sebab hempa semua sudi terima kedatangan aku ke Brussels ni.

Currypuff: Takdak masalah aih! Kita semuakan secitarasa hehehehe

Karipap: Hehehheh betui tu. Sebab tu aku suka Jerman ni. Liberal heheheh

Currypuff: Ok, cuba hang cerita apa tujuan hang datang nak jumpa kami semua ni?

Karipap: Sebenaqnya tujuan aku datang sini dan akan pi ke tempat lain adalah untuk cerita mengenai negara aku yang mengharamkan kegiatan homosek.

Currypuff: Apa? Betui ka?

Karipap: Betoi, kat negara aku kalu terlibat homesek boleh kena penjara. Dulu aku dah kena, la ni pun nak kena lagi. Tolong la aku wei.

Currypuff: Punya la teruk negara hang. Tak liberal langsung. Pemikiran jumud. Patut la tak maju-maju negara hang tu. Rupanya masih lagi ada undang-undang yang sekat kebebasan individu.

Karipap: Tu la pasai. Aku dari dulu jenuh dok perjuang supaya negara aku tu terima homosek sebagai hak individu. Sampai hilang jawatan la aku dok perjuang benda tu.

Currypuff: Eh, bukan hang kena pecat sebab kantoi ka? Hang jangan dok kelentong kami.

Karipap: Hehehehe ala kantoi tu kantoi la jugak. Tapi aku tetap perjuang tau. Kira sama la tu!

Currypuff: Hehehhe Tapi dengaq cerita dalam penjara pun hang dapat anak ikan jugak? Betoi ka?

Karipap: Mesti la. Tengok la siapa... Karipap beb... Karipap!

Currypuff: Ok, ok, sekarang cuba cerita apa yang hang mau kami buat?

Karipap: Hempa semua buat la apa yang patut. Kecam kerajaan negara aku tu. Hempa tibai la apa pun biaq aku tak masuk penjara lagi. Maklumat nanti aku bagi. Biaq depa terima homosek tu sebagai hak individu. Boleh aku bebas. Tolong la aku wei.

Currypuff: Ok ok itu takda hal. Tapi apa kami dapat?

Karipap: Itu hempa semua jangan la risau. Kami nak election setaun dua ja lagi. Tak lama dah. Kalu parti aku menang tentu la ada habuannya.

Currypuff: Cheh, apa ada kat negara hang tu. Bukan hang ka selalu dok kata negara tu dah pokai sebab rasuah.

Karipap: Tu la hempa semua tak tau. Itu sebenarnya propaganda parti aku la nak dapat undi. Negara aku tu sebenarnya belambak-lambak lagi kekayaan. Rizab luar negara ada berapa banyak. Tapi takkan la aku nak puji semua tu. Nanti tak dapat undi la parti aku kalu dok cerita yang baik-baik!

Currypuff: Wow itu sudah bagus. Kalau macam tu kami akan sokong hang. Jangan risau. Kompem kami sokong.

Karipap: Terima kasih. Terima kasih.

Currypuff: Tapi..

Karipap: Tapi apa?

Currypuff: Kalau kami dah tolong tapi hang kalah election macam mana?

Karipap: Errrr....

Currypuff: Macam ni lah. Apa kata hang cerita kat kami semua perkara yang hang tau tentang negara hang tu pada kami. A sampai Z. Maklum la, hang kan dulu orang nombor dua. Tentu banyak benda hang tau.

Karipap: Oh itu, boleh-boleh takda hal boleh. Sekarang pun boleh.

Currypuff: Takyah la gelojoh sangat. Dah la makan pun gelojoh, nak buat semua benda pun gelojoh la hang ni.

Karipap: Heheheh hempa semua tau kan aku macam mana. Aku nak cepat-cepat. Mana leh tahan lambat-lambat. Heheheh

Currypuff: Nanti kami hantar pegawai kami jumpa hang. Hang kena cerita semua. Deal?

Karipap: Deal! Takda hal punya.

Currypuff: Lepaih ni hang nak pi ke mana pulak?

Karipap: Aku nak pi jumpa kawan-kawan seangkatan kita di London, Barcelona, New York dan Jakarta pulak. Benda yang sama la aku nak bincang dengan depa.

Currypuff: Bagus-bagus. Harap-harap negara hang terima la apa yang hang dok perjuang tu.

Karipap: Aku akan tetap perjuang supaya homosek diterima kat negara aku tu. Lawan tetap lawan geng hehhehe


Begitulah kisah Karipap jelajah dunia untuk menghalalkan homosek di negaranya. Skrip ini ditaja oleh KY Jelly. Gunakan tanpa was-was.

Cerita terdahulu:
Cerita adik abang di sebalik RM 4 billion yang wajib dibaca!

8 ulasan:

  1. Bab memfitnah org ni umno cukup mahir...betul ker DSAI tu ada buat perkara tu...korang jgn ler memanjangkan fitnah...tak masuk akai...aku kesian jugak kat DSAI ni sebab masa muda dulu dia lah yg berjuang dgn tenaga dan masa untuk memartabatkan Islam...dia tubuh ABIM org gelar Anwar Bin IbrahiM...zaman tu depa ni seangkatan dgn Arqam dan PAS dakwah perempuan2 org melayu supaya pakai tutup aurat...zaman tu bila ada jer anak2 dara kat kg2 yg pakai tudung habis riuh sekampung kata anak sianu tu dah masuk dakwah songsang sebab zaman tu mana ada pompuan pakai tudung tu..habis2 tinggi ustazah2 kemas umno tu pakai selendang jer , yg lain bolen jer kepala...DSAI dgn ABIM dia main peranan menyedarkan siswi2 dikampus bab ni...tapi bila DSAI masuk umno hasil dari pujuk rayu dari Madir si pengkhianat Agama tu...org ABIM yg sealiran dgn PAS menggelar ABIM tu Anwar Bodoh Ikut Mahadir...Arwah ustaz fadil noor tu dulu seAbim dgn DSAI...mcm2 cerita yg kita dengar...dari byk surah2 yg DSAI hafal masa sebelum masuk umno dah jadi byk lupa bila dia masuk UMNO...Anwar kata nak islam kan umno dari dalam lah konon..TG HJ Hadi kata anwar umpama nak cuci tahi dari dalam tong tahi...betul jugak bagai dikata TG Hj Hadi...akibatnya tahi umno tu jugak lah yg melekat kat dia...paling tidak pun bau tahi umno tu masih terlekat sampai sekarang...Syukur Alhamdulillah...itu semua hikmah dari Allah...masa DSAI dok dlm umno cukup ramai org2 yg berlatarbelakang agama dok ikut sekali yg mengakibatkan PAS sesak nafas lah jugak...Mahadir pulak cukup licik ambil kesempatan bersama DSAI dgn selogan penerapan nilai2 islam lah, bersih cekap amanah lah , bank islam lah universiti islam lah yg hanya retorik politik jer sebenarnya...bila kedudukan dia dah kukuh baru nampak wajah sebenar mahadir...dialah yg melucutkan kuasa raja, dia lah yg menyekat bantuan sekolah agama, dia lah yg membiakkan kumpulan anti hadis Dr kasim ahmad, dialah bapak pada penaung SISTER IN ISLAM yg sesat tu, dialah yg perli janggut nabi, Dialah yg suruh Quran ditafsir semula, Dialah yg membenarkan Astora Jabat dgn sebebas2nya mengelirukan umat islam dlm Utusan Malaysia, Dialah yg membenarkan Dr Farish Nor bebas memfitnah Junjungan Besar Nabi Muhammad ada gundik seramai 30 org dalam NST yg selepas tu Dr Farish Nor tu dah dapat gelaran dato' lagi.
    Besar betul Jasa Mahadir ni pada agenda yahudi kankankan...
    Bila DSAI dah kene tendang dari umno...PAS dah secara tak langsung dah jadi kuat...macamlah jugak kisah bila Omar AlKhatab masuk islam, islam jadi kuat...semua tu hikmah dari Allah....hanya yg Allah beri hidayah jer yg nampak...

    BalasPadam
  2. Aku nak tanya satu aje.. yang si nuar kepala butuh ni terlibat skandal dengan driver bini dia, tukang jahit bini dia, tukang urut dia, adik angkat dia, penulis majalah tu, pembantu peribadi dia, ape ke jadah nye... Takkan lah semua tuduhan ke atas nuar kepala butuh ni.. semuanya fitnah.
    Semua yang terlibat tu.. memang si nuar mengaku kenal, pernah bersama di waktu-waktu yang tak sepatutnya.. ni ape cerita??
    Aku nak tanya kau Melayu Mukmin.. berapa ramai lelaki lembut yang kau sedang dampingi sekarang..satu..dua..tiga. Mungkin kau jawab satu pun tak de... Itu yang aku nak tekan kan dkt sini... Habis tu, kenapa si nuar kepala butuh ni asyik mendampingi lelaki-lelaki lembut.
    Kalau dah tua tu patutnya adelah anak angkat.. dah nak mampus pun nak ade adik angkat.. tak tahu malu ke...
    Kau ni jangan la tengok isu ni dengan kepala lutut.. tengok dengan mata dan hati kau tu.. faham!!

    BalasPadam
  3. apa haramjadah anon puak pembangkang ni. satira politik dengan realiti pun tak tau beza ka? lu duduk rumah belajar politik lagi la bangang. bodoh!

    BalasPadam
  4. penyokong imj_sensei5 Oktober 2010 1:39 PG

    istaghfirillah..
    seronok syaitan n israel tgk..

    BalasPadam
  5. AKUMelayu dan seangkatan dengannya... janganlah mencaci, menfitnah, mengumpat,pekara yang anda tidak pasti kebenaranya.Janganlah megada-ada kan cerita.Allah ada mengatakan celakalah pada pengumpat ,pencaci ,penista dan penfitnah
    bertoubatlah..jangan ikut perasaan..nanti anda akan disambar api neraka.Nasihat drp saya semasa hidup ni..kalau nak jadi manusia seperti diatas.. berlatihlah kuat kuat semasa hidup..supaya kulit anda tahan dengan api neraka

    BalasPadam
  6. AKUmelayu...kau tau tak apa makna konspirasi...yahudi cukup pakar zaman dahulu kala lagi dalam hal konspirasi ni...sampaikan kitab2 Allah pun depa berani ubah dalam konspirasi mereka menentang Allah Rabuljalil , even membunuh pun depa sanggup kalau terdesak...kalau tara Nabi Musa pun depa boleh pakat fitnah kata berzina ini kan pula Anwar Bin Ibrahim...
    Cuba korang buka mata pintu hati kenapa Yahudi British boleh serah kemerdekaan pada Umno senang2 jer tanpa ada setitik darah pun yg tumpah???
    Oh ya...sebelum aku lupa...cuba korang fikir polis yg bunuh dan letupkan altantunya dgn C4 tu suka2 jer ker buat macamtu tanpa arahan sesapa? sampai sekarang kita tak tau sapa yg arahkan polis tu...tak terfikirkah dek akal kalian???
    Ini lah yg dinamakan konspirasi peringkat tertinggi oleh mereka yg berkuasa.
    Korang tak pernah ker nak fikir akan kebenaran???

    Ada ayat Quran Allah SWT beri amaran " Jgn kamu cenderong kepada kezaliman kelak kamu disambar api neraka"

    BalasPadam
  7. karipap oh karipap.

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!