Rabu, 13 Oktober 2010

Anwar dimalukan di Indonesia ketika cuba kencing rakyat negara berkenaan! Padan muka!

Memang macam haram la Anwar ni kalau bab berjanji. Janji paling besar dia kencing kepada rakyat Malaysia khususnya puak-puak Pakatan Haram yang bangang tu ialah beliau akan jadi PM pada 16 September 2008. Sampai hari ni dah tahun 2010, habuk apa pun tarak. Itu pun masih ada pencacai-pencacai Pakatan Haram dok percaya lagi!

Mungkin kerana makin ramai pencacai Pakatan Haram yang dah mula sedar tabiat kelentongnya yang tak boleh dibuang sama seperti ketagihan seks, Anwar kini memanjangkan pula kelentongya sehingga ke Indonesia pula.

Di sana, beliau cuba kencing rakyat Indonesia dengan mengatakan kononnya jika beliau yang jadi PM Malaysia, petikaian antara kedua Negara akan dapat diselesaikan segera. Geli geleman penulis membaca janji beliau yang dilaporkan di sini. Dah la memburukkan Malaysia, ini nak kencing pula orang sana. Memang dasar balun depan belakang la mamat ni, pantang dapat peluang.

Menariknya, ketika dok sibuk kencing rakyat Indonesia, Anwar dimalukan dan naik berang apabila ditanyakan soalan mengapa beliau tidak hadir pada sidang Dewan Rakyat di Malaysia, sebaliknya sibuk mengadakan pertemuan dengan ahli Parlimen Indonesia. Terkedu nak jawab weh! Malu! Malu!

Tapi nak cover line punya pasal, seperti biasa la dia spin kot lain kata Datuk Najib dan menteri-menteri Malaysia yang tidak hadir pada sidang yang sama tidak pula dilaporkan oleh media Malaysia. Hanya dia saja yang kena kononnya.

Kih kih kih Apa punya bangang alasan Anwar bagi. Najib tu Perdana Menteri Malaysia, yang lain tu Menteri. Mereka ada jawatan dalam Kabinet. Mereka tu kerajaan!

Ketika Dewan Rakyat bersidang sudah pasti akan ada aktiviti kerajaan yang berjalan serentak. Tak kira la di dalam atau luar negera. Mereka perlu hadir la atas kapasiti kerajaan sebagai Perdana Menteri atau Menteri sebagai mewakili Malaysia!

Engkau tu mana ada apa-apa jawatan. Patutnya sentiasa berada di Dewan Rakyat untuk bicara permasalahan rakyat. Ini tidak, jelajah dunia dok jaja kisah liwat tak habis-habis.

Jangan ingat rakyat Malaysia ni semua bangang macam pencacai Pakatan Haram Anwar oi! Akhirnya semua akan tahu betapa busuknya niat engkau tu jugak!

Apa punya bangang la penyokong Pakatan Haram nak angkat orang macam ni jadi PM! Bodoh!

28 ulasan:

  1. Kalau dah kaki kencing.. pegi mana-mana pun bau tetap HANCING!

    BalasPadam
  2. Sesapa dalam Fuckatan Rakyat ada lampin dewasa sedekah sikit kat Brader Anuar Bin Ibrahim ni. tak la KENCING dia besepah sana sini. zaid Ibrahim ada kot?

    BalasPadam
  3. ALAHAI...DIA KATA BN TERUK... ABIS.. MENGAPA DIA TAK TUNJUK CONTOH YG BAIK. SEPATUTNYA DIA ADA KAT PARLIMEN UNTUK MEMPERJUANGKAN KEPENTINGAN RAKYAT, BUKAN MEMBURUKKAN NEGARA DI LUAR NEGARA... DAJAL PUNYA PERANGAI

    BalasPadam
  4. kalau dah saiko...

    BalasPadam
  5. Bab janji anwar ni orang kampung buah pala lebih arif

    BalasPadam
  6. Terok betul perangai Anwar ni...kalau nak dibandingkan dgn Lim Guan Eng jauh bagus Lim Guan Eng lagi ler...

    GEORGETOWN, 11 Okt: Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menggangap para huffaz merupakan harta yang tidak ternilai pada negara kerana memerlukan kepimpinan berketrampilan dan mempunyai cara hidup beragama yang tinggi.

    Katanya, "jika tidak mengamalkan cara hidup beragama yang tinggi beliau yakin negara boleh musnah ekoran krisis moral yang semakin mengancam negara."

    Ishishish...bagus pulak anak cina kapir ni.

    Even pemimpin umno sekali pun tak pernah berpendirian macamni...SAR pun umno pernah tuduh tempat biak pengganas...

    BalasPadam
  7. inilah melayu contoh yang terjerat dengan helah dan tipu daya puak kafir yang menggunakan agama islam sendiri untuk menjatuhkan orang islam. betapa dangkal dan bodohnya pas tidak dapat melihat apa yang tersirat di sebalik guan eng yang cuba menggambarkan dirinya sebagai seorang yang islamik sedangkan telah jelas, DAP kata mau buat islam di malaysia, langkah mayat mereka dulu. itulah pas, cakap pandai. buat apa habuk pun tarak. kelantan terus mundur. 20 tahun nik aziz kekal jawatan. entah bila nak sedar diri.

    BalasPadam
  8. Ari tu kat mahkamah minta tangguh nak pergi Dewan Rakyat, tapi pergi sekali untuk isi nama lepas tu buat benda lain, patut Hakim ambil tindakan menghina mahkamah kepada nuar ni.

    kalau orang lain sure susah nak dapat penangguhan.

    BalasPadam
  9. Macam anjing menyalak kat sana sini..
    kurung cepat-cepat kat sg.buluh tu..
    habis cerita..

    BalasPadam
  10. naper ek org2 kiter mudah pecaye kt anuar ngan nik aziz, penah pengikut pas ckp kt kiter org umno terutamanyer yb2 umno solat diorg xditerima, xleh masuk syurga mak aiiiii org2 pas ader syer ke syurga tuuu

    BalasPadam
  11. Salam,
    usah bercerita tentang org lain perbetulkan diri sendiri, jika pemimpin kita sekarang menjalankan amanah yg dpertggungjawabkan rakyat dan menggunakan Ulama` sebagai pendorong dan panduan maka tidak mustahil pemuda seperti saya akan menyokong umno.Cintakan Islam dan syurga.

    BalasPadam
  12. Tak hairan banyak pengikut ayah pin mememang banyak species bengong sekarang ada otak pakai kepala lutut

    BalasPadam
  13. non partisan(x-pas)13 Oktober 2010 12:55 PTG

    Anwar ni memang pengkhianat,setiap kali dia keluar negara memang itulah kerjanya memburuk2kan negara.Mana ada pemimpin lain baik dari Malaysia atau luar negara yg memburuk2kan negara sendiri walaupun dia tak bersetuju dengan kerajaan yg memerintah?Cuma anwar dan hindraf yg buat perangai sial macam ni.Perangai keling memang semua macam ni ke?

    BalasPadam
  14. setuju ngan non partisan

    BalasPadam
  15. non partisan(x-pas)13 Oktober 2010 1:08 PTG

    MM,sebab tu aku cakap kau ni naif.Baru kena ayat sikit dengan kapir dah cair.Alahai senangnya cina tipu Melayu tipikal.

    Kau tak tahu ke 1 Nov nanti bila DUN PP bersidang balik,lge akan bawa usul tentang perumahan di PP?Cuma hartanah/rumah yg berharga RM130,000 ke atas yg akan dibenarkan untuk didirikan di pulau P.Pinang dengan alasan tanah semakin mahal dan kos meningkat.

    Kau mesti tak nampak apa2 kan?Inilah taktik pengusiran Melayu dari pulau di P.Pinang sebab tak ramai Melayu yg mampu beli rumah2 mahal,Melayu kebanyakanya cuma mampu tinggal di rumah2 kos rendah dan sederhana saja.Secara automatik Melayu semakin kurang di P.Pinang dan proses mengusir Melayu secara halus berjalan lancar.Ini juga taktik lky di s'pork dulu drp 40% Melayu berjaya dikurangkan kepada cuma 13% saja.

    Kesian, macamanalah kau ni jadi pengikut politik.Main ikut aje ke sampai kepala komunis pun kau anggap khalifah?

    BalasPadam
  16. Non-partisan...kau ni tak pernah nak faham sejarah ker? pengusiran org melayu di penang tu dah berlaku sejak dari dahulu lagi beb...sejak dari umno beri mandat pada Parti Gerakan zaman Lim Chong Eue jadi Km nya...heeeyaAllah...susah nya aku nak ajar kau ni...biul sangat...gerakan secara halus usir org melayu penang dah berlaku sejak dari 40th dulu...tanah2 org melayu kat tanjung, bayan baru, jelutong habis dah tergadai dan terjual kat cina Gerakan/MCA...peringkat awal org melayu cuma ada kat balik pulau...sekarang ni balik pulau pun dah semakin kurang...kisah harga rumah ni dah lama dah org melayu cabut lari beli rumah kat kedah Kulim,SP dan bandar baru.DAP tu baru 2th dan yg kedepan korang cuma jangka tapi yg dah terlepas korang tak peduli...kami PAS dah lama sound hal ni tapi umno buat dek jer sebab pemimpin2 dan org2 kuat umno yg kenyang perut disumbat taukeh cina gerakan&MCA...sedar lah....sebenarnya korang sendiri yg jual harta pusaka kita.
    Tu pun mujur lah PAS perintah kelantan....kalau tak habis jugak dah umno jual kat cina...tengok ler macam johor...kami dah sound tapi korang pandai tutup telinga dan mata rakyat...sok sedar2 wilayah pembangunan iskandar kita cuma boleh tengok tapi org asing yg punya.Percaya lah cakap aku...

    BalasPadam
  17. non partisan(x-pas)13 Oktober 2010 6:41 PTG

    Aku setuju sebahagian drp cakap kau tapi bukan semua.Kau tak faham ke makna non-partisan?Maknanya aku tidak tertakluk pada mana2 sentimen kepartian tapi cukup meluat dengan perangai pakatan terutamanya pas yg pandai komplen tapi tak tahu buat kerja.

    Pas dah tahu umno banyak bagi muka pada cina macam kau bagi contoh kat penang.Datang dap pulak langsung tanah Balik Pulau(satu2nya kaw Melayu yg tinggal) pun dihayunnya sampai lepas ni langsung takde kawasan majoriti Melayu lagi dah.Sekarang dap nak bina satu IPTS cina yg besar di balik pulau.Maknanya lepas ni balik pulau pun akan jadi kawasan cina jugak.Lepas tu haramkan pembinaan rumah murah,sekurang2nya di bawah Bn masih boleh bina rumah murah,masih ada peluang Melayu beli rumah.

    Kalau BN di bawah gerakan ambil masa 50 tahun untuk jadikan P.Pinang sebagaimana sekarang,dap pula cuma ambil masa 2 tahun aje untuk ambil semua kawasan Melayu yg tinggal.Kira sama2 balun Melayu tapi dap 10 kali ganda lagi laju.Ini yg kau sokong sangat ni?Apa ke bengap kau ni.Kalau nak sokong biarlah kerajaan yg lebih baik bukan kerajaan yg lebih menghancurkan.Ini baru kawan tu pandai cakap amar makruf nahi munkar dah meleleh airmata terharu huhuhu.

    Kelantan tu pasal negeri majoriti Melayu,sama macam Terengganu.Terengganu BN pegang lama pun tak tergadai jugak kan?Ini bukan sebab pas perintah tapi sebab 2 negeri ni tak begitu menarik minat cina sebab terlalu jauh dari koridor pembangunan dan sistem perhubungan yg kurang cekap.Esok2 kalau dah ada semua tu cina masuk jugak,tak kiralah siapa pegang.Oh ya Kelantan tu pun bukanlah kebal sangat,shopping2 complex dan kedai2 besar di bandar2 di kelantan kebanyakannya cina punya jugak.Nasib baik kelantan boleh rezab melayukan seluruh negeri dia pasal negeri majoriti Melayu(lebih 90%)kalau tak hanyut jugak.

    Pasal Johor Iskandar Malaysia tu bukan pas yg soundlah,sebaliknya tun Mahathir dan ramai orang Melayu(tak kira parti) memang tak setuju dan membantah keras tapi tun dol dan menantu kitolnya punya kerjalah ni.Itu yg sampai tun dol kena perambat turun dari jawatannya tu.Tapi walaupun tun dol berjaya diturunkan tapi projek dah berjalan jadi terpaksa juga diteruskan.Pas konon..

    So sekarang apa matlamat pas bersekongkol dengan kafir dap dan liberal pkr ni?Boleh cerita sikit?

    BalasPadam
  18. hahaha utusan hok belawok doh pah duk sebar hok belawok, samo2 belawok lama2 hancur islam coz sebar hok belawok. dashat2,

    duk kato ko anuar, najib tok kaba. haha malah eh nak cerita pasal dangdut najib dihotel mewah KB.. kita tak kuasa pengaruh media etek. kalau ada kuasa beli utusan macam umno kan bagus juga.

    BalasPadam
  19. Tanpa nama 14.03..ko ini assabiyah betul...gunalah bahasa melayu..yang ko guna kelantan apahal..padanlah tengok bola di negeri orang pun kecoh macam apa..bakar mercun..lanyak orang..aku rasa tok guru nik aziz ajar ko macam itu kot..padan banyak kes maksiat...kata negeri serambi Islam..tapi perangai..usah cakap...sebijik macam ko...

    BalasPadam
  20. Sume parti pn ad cacat cela nyer.. bnyk atau cket jer.. PAS kt pemimpin atsan okey, tp bwah truk gak.. camane sorg Islam ley mengkafir kn another Islam juz sebab b'lainan pndgan.. come on.. matured laa.. DAP t'lalu radical.. PKR t'lalu memutar belit.. Pemimpin kt ats tu juz boneka jer.. PAS dlam PR mmg jd boneka semata2.. Tp BN pn ad maslah gak.. PM ngah b'usaha skunk.. baik pulih.. tp akar umbi ad yg mkn dlam.. tu yg susah tu..
    anyway, ak pn kelantan.. hal fan bola klantan tu.. bkn sume fan kitorg camtu.. juz segelintir jer.. jgn la judge sume kitorg cmtu.. ad jer yg ekhlas skg.. mende tu x jd klw b'tepuk sebelah tngn jer.. so, jgn blame fan klantan jer.. ramai jer yg meluat tngk yg fanatik sngt.. game jer pn.. klh taun ne.. taun depan ad lg.. 1 more thing, Media jgn la bias.. provok mkin truk lak.. fair laa.. kami pn rkyat malaysia gak.. Hidup BN!!!
    I'm supporting our PM.. InsyaAllah.. improve lg.. =)

    BalasPadam
  21. salamunalaih (ucapan selamat tinggal) utk blog yg jahil.tak nmpk fakta serta tanpa maklumat yg seimbang...

    BalasPadam
  22. tn 1:18, ko pegi berambus la. kami kat sini pun tak undang ko. pergi la ke blog2 penjilat yang ko sayang sangat tu. kebebasan bersuara weh. jangan jadi cam nuar bangang, ban abis semua. kebebasan konon. bodoh

    BalasPadam
  23. tn 8:53...kan btul aku ckp.pagi2 ko da buktikn.hehehe...
    wsalam.

    BalasPadam
  24. SALAM,UTK SAHABAT2 HAMBA tak guna juga nak bertelagah sesama bangsa melayu akhirnya bangsa lain berjaya,kita sebagai bangsa melayu terus bergaduh cari salah sendiri sampi 2020,kite sendirI juga yang malu krn sikap..bagun bersama bina sebagai bangsa yang bersatu...fkkanlah..kuatkan iman,pegang pada akidah balik.ALLAH yang yang menentukan siapa yang benar,siapa yang hina..Sesungguhnya dia yang MAHA AGUNG..yg penting kite usaha bersama kite kembali pada fitrah,bukan kembali kepada bongkak,dan tamak,DIA Yang berkuasa..ASSALMUALAIKUM..

    BalasPadam
  25. maaf mencelah....slama 50 thun lbih bn memerintah..aku x nampak apa yg maju dan untungnya untuk org melayu...nak kata ekonomi....cina pegang...yg maju skrang utk org mlayu ialah perut pompun yg maju kedepan dgn kandung anak haram sampai tertubuh sekolah utk mlindungi diorg...bukannya usaha utk menegah...apa nak jadi laaaaa dunia skg..zaman jahiliah dh kmbali lg...tunggulah akan tiba pemimpin kahalifah...insayallah berdoalah agar kita dapat merasa disaat tibanya pemimpin agung ini...aminnnn..apa nak dibanggakan dgn bangsa...dlm kubur nt x ditanya apa bangsa kamu..yg ditanya apa agama kamu...

    BalasPadam
  26. mcm la bangsa melayu tu takde yg bragama hindu,kristian maupn freethinker.so tak sesuai nk berjuang ats nama bangsa ni.mngasingkn agama ngan politik (sekular)tu pn da kira tergelincir akidah.kena mengucap syahadah semula bg pengikut@penganutny.klu islam tulen,ia mencakupi kseluruhan hidup.nk masuk toilet pn ada doa.apa lg bab politik.islam adalah cara hidup.

    sheikul azhar penah kluarkn fatwa yg sekular ni adalah agama baru wlupn brtopengkn islam.ingt ye kengkwn....agama baru.sama2 la kita bersyahadah,

    BalasPadam
  27. Agama baru ni yang PAS anuti ke......?

    BalasPadam
  28. adf55650, itu lambang PKR..aku heran..kenapa kekal lambang itu..setau aku itu lambang iluminiti..freemason...puak2 pas jawap cepat!!!

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!