Jumaat, 8 Oktober 2010

Rahimi tak sempat buat sidang media tapi Lateefa Koya dan PKR dah gelabah sampai panggil media buat penafian. Nampak sangat kantoi weh!

Nampaknya budaya gangster PKR bukan hanya berakar umbi dan melingkari parti berkenaan dan ketika pemilihan cabang saja malah telah lama dibawa ke dalam golongan massa. Terbaru, gangster PKR telah dihantar untuk menggagalkan sidang media Rahimi, bekas pembantu Anwar Ibrahim pada 6 Oktober 2010 di sebuah restoran di Klang.

Entah apa lah yang PKR takutkan sangat kepada pendedahan yang bakal dibuat oleh Rahimi sampai perlu menggagalkan sidang media beliau. Mesti apa yang nak didedahkan itu sesuatu yang benar, kalau tidak masakan PKR sanggup untuk membuat onar pada hari kejadian.

Sesuatu yang menarik yang ingin penulis sentuh mengenai peristiwa berkenaan ialah apabila PKR khususnya Lateefa Koya, Saiful Izham Ramli dan N Surendran pada 7 Oktober 2010 telah membuat sidang media penafian mengenai apa yang didakwa mereka sebagai pembohongan oleh Rahimi (sini).

Eh.. eh.. Bukankah sidang media Rahimi digagalkan oleh gangster PKR sendiri sehari sebelumnya? Dan sehingga artikel ini ditulis, Rahimi belum membuat sebarang sidang media yang baru.

Apa perlu PKR buat penafian ni? Dah tahu awal-awal nampaknya kebenaran yang nak didedahkan Rahimi ya? Sahlah mereka sebenarnya takut akan kebenaran yang nak didedahkan. Kantoi beb!


Kalaulah mereka membuat sidang akhbar berkenaan dengan hanya merujuk laporan Malaysiakini (sini), nampak sangat la yang mereka ni semua peguam haprak. Ada ka rujuk kepada sumber kedua, bukan sumber utama. Memalukan profesion guaman la puak-puak PKR ni!

Sepatutnya, mereka menunggu pendedahan sebenar sepenuhnya oleh Rahimi di dalam sidang media yang beliau janjikan. Lepas tu kalau nak nafi apa pun buat lah. Baru tak kantoi. Bodohnya la hai!

Harapnya nanti jangan lagi PKR hantar gangster bangang nak ganggu Rahimi ketika sidang media baru beliau kelak. Kalau tak salah, buat apa nak takut?

Ini tidak, bukan setakat rasa pedas sebab makan cili, tapi dah terloncat-loncat lebih dari beruk makyeh weh! Kantoi punya pasal! Kih kih kih

18 ulasan:

  1. ulasan yang hebat,,,

    BalasPadam
  2. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiii....hahahaha...apa punya peguam!..mangkok..

    BalasPadam
  3. semalam Melayu Mukmin berkata...

    Kita tengok ler nanti...sumber aku yg bohong ker atau korang yg kaki pembohong..

    Yg sahihnya Rohimi tu takda pun buat apa2 statement semalam...gegor gempor korang jer lebih berdegor-degor..

    Susah2 sangat nak korang upah jer kat Ezam kotak tu suruh dia jer ngaku kene liwat ...dia pun jambu jugak...

    Apa cite bro....gelabah je puak2 PR.Bercanggah dengan komen sdr semalam.Siapa yang terketar ketar..sampai bila nak di perbodohkan??

    BalasPadam
  4. mana peginya macai2 ni...baca buku ker..elok ler tu..tak ler jadi bangang sangat.

    BalasPadam
  5. Hahahahaha.... saudara sgray.

    Aku pun tergelak berguling2 bila dengar Ku Li mengesahkan menerima jawatan sebagai Pengarah Pilihanraya BN di PRK Galas kali ini. Kalau ikut kata2 Melayu Mukmin aka PENIPU:

    "Mana dia nya? Aku tunggu2 takda pun...tak baik menipu...salah satu sifat2 munafik ni apabila bercakap ia menipu...kalau tak menipu fitnah namanya...

    Satu lagi...betul ker Ku Li dah setuju terima jawatan pengarah p.raya Galas? Betul ker dia setuju nak jadi calun Galas? dari SUMBER SUMBER AKU YG RAPAT DENGAN KU LI takda pun lagi Ku Li kata setuju ker tak...Korang ni kalau tak dapat berbohong rakyat sehari macam tak sempurna hidup lah..."


    - oleh Melayu Mukmin (2010 Oktober 7 08:23 )


    Hahahaha... kalau aku jadi pengomen macam Melayu Mukmin tu, aku dah lari ke Eropah, nak menulis komen2 lagi pun aku malu sambil menutup muka... Hahahahaha.

    Mana dia Melayu Mukmin, tengah minta fatwa dari N.Ajis GILO ke??? Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  6. Buat Melayu Mukmin aka PENIPU HARAM JADAH....

    Sumber yang rapat konon... sumber penipu taik kucing. Kah.. kah.. kah....

    BalasPadam
  7. non partisan(x-pas)10 Oktober 2010 3:07 PTG

    Species2 konfiden lebih macam diri tu betul sangat,ahli syurga,orang lain semua kafir harbi masuk neraka kecuali kalau sokong pas automatik diampunkan memang ramai.Salah sekornya MM inilah.Bab hukum orang itu kafir,orang ini munafik,fasik serah kat dia.

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah...ramai jugak peminat aku...bila takda dirindui...bila ada dicaci maki...

    Kat mana salahnya statement aku..kan aku kata menurut sumber aku yg rapat dgn Ku Li pada masa tu memang Ku Li tak jawab lagi nak terima atau tak tapi yg peliknya muhyidin sebok2 kata Ku Li dah terima...kesian pun ada kat Ku li macam dipaksa, terpaksa ,diperangkap dan terperangkap...almaklumlah pengalaman pahit dia masa 46 dulu didera dgn sekatan ekonomi oleh umno...

    Korang tak rasa pelik ker? amalan biasa nya pada mana2 PRK yg akan jadi pengarah praya mesti TPM...tapi kali ni Ku Li jer...kesian Ku li
    nak janji apa2 takada power...kalau menang umno berjaya melagakan dia dgn PAs...kalu kalah jatuh maruah dia sebagai anak raja dan umno akan peleceh dia sebagai kuda tua dah tak laku...

    Buatnya pas letak calun dari org asli, kalah pulak Ku Li...mana nak letak muka...umno akan ketawa kat dia...jgn ler buat naya dia macau tu umno oiii...umno ni kalu tak buat naya kat org sehari macam tak sempurna hidup

    BalasPadam
  9. Hahahahaha.... memang terserlah perangai penganut taik hamPAS si Melayu Mukmin ni, sepatutnya samaada Ku Li mahu terima atau tidak lantikan sebagai Pengarah Pilihanraya Kecil Galas, kenapa si penganut hamPAS pula yang menyibuk2???

    Sama jugalah dengan TPM, mahu jadi Pengarah Pilihanraya atau tidak, itu terpulang kepada keputusan PM, tiada pun dalam perlembagaan UMNO mengkehendaki setiap kali PRK, TPM mesti jadi Pengarah Pilihanraya Kecil. Ada ke??? Cuba tunjuk ayat atau frasa suruhan tu dari Perlembagaan UMNO.... Kalau tak jumpa jangan memandai2 kata TPM yang WAJIB jadi Pengarah Pilihanraya setiap ada PRK. Hahahaha....

    Pasal 'sumber rapat' kau tu, agak2 dia ada ramalan yang selalu betul sangat ke?? Dia tak pernah terfikir ke, mungkin PM Najib telah bercakap dengan Ku Li melalui telefon ketika Ku Li berada di London lagi mengenai perlantikan Pengarah PRK Galas. Kalau tidak masakan Ku Li turun2 dari kapal terbang dan buat sidang media dan mengesahkan beliau menerima lantikan berkenaan.

    Bagaimana beliau boleh tahu sedangkan baru sampai dari London??? Aku rasa sumber rapat kau tu mungkin terlalu primitif hidup di bumi Malaysia ni tak pernah tahu mengenai kewujudan telefon atau tak. Hahahahahaha.... biasa la, hidup di Hulu Kelantan tu, hanya sumber rapat kau seorang yang tak miliki telefon atau tak pernah dengar tentang telefon, entah2 emel pun tak pernah tengok.

    Kah.. kah.. kah... sumber rapat Melayu Mukmin yang cukup primitif rupanya.

    BalasPadam
  10. Kantoi la Melayu Mukmin...nak pakai juga nickname Melayu! ingatkan malu nak ngaku Melayu.

    BalasPadam
  11. zainal...nama yg tak semestinya islam sebab ada kawan aku org sabah nama dia zainal bin tarimoh. Memula aku ingat dia islam rupa2nya kristian bermazhab saven days adventist...mujurlah ada PAS yg konsistan memperjuangkan islam yg hendak dihapuskan perkataan 'islam' pada mykad oleh bapak munafik umno madir masa tu. Kalau lah pas kalah dalam perjuangn tu mungkin kau wahai zainal, kalau ditakdirkan mati aksiden kat sabah, mungkin kau akan ditanam kat jirat kristian huhuhu...oh my god..hehehe
    Satu lagi untuk makluman macai2 semua...ada sebab aku guna nick Melayu Mukmin...dan bukan nya Melayu Muslim. Hanya org yg tahu jer yg tahu bezanya..korang aku rasa mesti tak tahu bezanya selagi korang dok dalam umno

    BalasPadam
  12. Melayu mukmin dah conpom masuk syurga?

    BalasPadam
  13. salam melayu mukmin,

    saya bosan membaca keangkuhan anda yg seolah olah dijamin masuk syurga.Tolong terangkan kepada saya kenapa PAS luluskan lesen arak di Kelantan?

    BalasPadam
  14. salam melayu mukmin,

    tlg jgn cakap besar sangat.Org kurang berpelajaran agama yg tidak sehebat awak pun faham dan sedar yg PAS bersekongkol dgn pemimpin yg Nabi S.A.W. sendiri tidak mengaku umat.Bukankah itu petanda jelas dan nyata yg PAS adalah parti bertopengkan dan mengeksploitasi agama suci Islam ini?

    BalasPadam
  15. salam melayu mukmin,

    sy bukannya suka sgt kpd UMNO tetapi sy sgt benci politik hipokrit yg diamalkan oleh PAS.Jelas dan nyata.Kenapa suka mengkafirkan org lain?Konfiden sgt ke anda masuk syurga?Tahukah anda jenazah Dato Fadhil Noor sgt berat bila nk diusung keluar rumah untuk dikebumikan?Perasankah anda semua yg menyumpah Tun Dr. Mahathir meninggal dlm keadaan teruk?

    BalasPadam
  16. salam melayu mukmin,

    anda seolah olah cuba menegakkan benang basah kerana beri alasan mengarut kes liwat DSAI.Bukankan org2 kuat PAS yg mencipta gelaran AL-JUBURI?Bukankah Karpal Singh yg menuduh DSAI peliwat dalam minit parlimen?
    Sedarkah anda yg doktor2 pakar dah mengesahkan kehadiran air mani DSAI dlm dubur Saiful?
    Minta muhasabah diri dan terima kebenaran.Sudah terlalu banyak bukti dan anda masih cuba menafikan?

    BalasPadam
  17. jawab le melayu mukmin oi.mukmin ke ko ni..alahai..berapa hari dah aku nunggu reply ko nih..mcm mana kerajaan kelantan boleh lulus kan lesen menjual arak..boleh ke niki ajis buat gitu..dia kan ulamak..ops..sori ulamak terompah puak pkr ngan dap kata..bukan umno yg kata..hahahah..tapi x pe..niki ajis kene luluskan lesen penjualan arak sbb nanti zaid ibrahim nak balik kota bahru susah plak nak cr arak..dia kan kaki botol...hahahhaah..

    BalasPadam
  18. betul tu tanpa nama berkata 23 oktober...GOMO NATE GOMO.hahahhaah

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!