Jumaat, 20 Mei 2011

Akhirnya, Polis terpaksa mendedahkan identiti pelakon video seks!

Bagaimana polis terpaksa untuk mendedahkan identiti pelakon video seks sedangkan pihak polis berulangkali menyatakan mereka tidak akan mendedahkannya? Baca kronologi berikut:

21 Mac 2011, Datuk T telah mendedahkan satu video seks yang melibatkan seorang pemimpin kanan pembangkang.

22 Mac 2011, sehari selepas video seks didedahkan Datuk T, Anwar telah membuat laporan polis mendakwa beliau bukan orang yang mengongkek amoi Cina di dalam video berkenaan.

14 April 2011, Ketua Polis Negara memaklumkan polis telah mengenalpasti individu yang mengongkek amoi Cina di dalam video berkenaan. Namun KPN menegaskan pihaknya tidak akan mendedahkan identiti individu tersebut. (sini)

Pelbagai pihak menuntut agar Polis mendedahkan identiti pelakon seks berkenaan untuk merungkai persoalan di benak masyarakat. Antara pihak yang mendesak ialah Ezam Mohd Noor, Zaid Ibrahim dan bekas balaci-balaci Anwar sendiri.

18 Mei 2011, Timbalan Ketua Polis Negara menegaskan tiada keperluan bagi pihak polis untuk mendedahkan individu pelaku dalam video seks kerana tiada peruntukan undang-undang. (sini)

Semalam, 19 Mei 2011, Timbalan Ketua Polis Negara sekali lagi mengulangi pendirian yang polis akan mengikut undang-undang dan tidak akan tuduk kepada desakan mana-mana pihak untuk mendedahkan identiti pelakon berkenaan. (sini)

Dan semalam juga (gambar), Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) dan seorang individu telah membuat laporan polis bahawa Anwar telah membuat laporan polis palsu pada 22 Mac 2011 yang menafikan beliau adalah pelakon seks berkenaan. Ia ada disiarkan oleh Buletin Utama malam tadi.

Ini bermakna,

Laporan polis oleh GAPS dan individu berkenaan akan menyebabkan polis terpaksa untuk menyiasat sama ada Anwar pada 22 Mac 2011 telah membuat laporan palsu atau tidak.

Keputusannya sudah pasti identiti pelakon itu terpaksa didedahkan oleh polis sama ada benar Anwar ataupun bukan!

Syabas aku ucapkan kepada GAPS dan individu berkenaan, pasti berita ini akan menciritkan Anwar dan penyokongnya!

5 ulasan:

  1. http://www.buaya-merah.com/2011/05/al-anwar-adalah-raja-raja-dari-anak.html

    BalasPadam
  2. ORANG TUA2 DAH KATA BESI LAWAN DIA DENGAN BESI JUGA, KERAS LAWAN DIA DENGAN BENDA KERAS JUGA, TAJAM LAWAN DIA DENGAN TAJAM, PELURU LAWAN DIA NGAN PELURU, UNDANG2 LAWAN DIA PUN GUNA UNDANG2 JUGA, SYABAS GAPS DAN INDIVIDU TERSEBUT, GELIGA JUGA OTAK HAMPA NOOOOOOOOOOOO.

    BalasPadam
  3. Bukan bukan taksub mana mana parti. Keterlaluan umno kini semakin di benci ramai . Jangan salahkan parti lain jika umno sendir mendatangkan kebencian pada parti umni sendiri.

    BalasPadam
  4. Kalau Anwar tak terlibat kenapa tidak pernah dia mengesa Polis mengesan,menyiasat malah menangkap orang yang 'menyamar'sebagai Anwar.Anwar hanya menafi itu bukan dia.Malah kalau betul jujur Anwar bolih menawarkan wang 'reward' untuk membantu polis mendapat maklumatdan terus mengesan penyamar itu.Mungkin dia fikir dah tak perlu lagi berbuat demikian kerana perkara sebenar sudah jelas dan tambah lagi beliau sudah merasakan yang beliau akan kepenjara tidak lama lagi kerana sodomi.Dipercayai beliau sedar jika didapati bersalah akan dikenakan hukuman yang sangat-sangat berat kerana beliau ada record of previous conviction tambahan pula beliau adalah saorang MP yang membuat undang di Parlimen.I THINK HE WILL ROT I PRISON. ALL THE BEST ANU WAR

    BalasPadam
  5. untuk otaistillkick: apahal pulak sume benda buruk anwar, ko nk disalahkan umno? ko ada bukti kukuh ke? yg dh ada bukti kukuh (video), ko x pecaya. yg x de bukti kukuh ko suruh pecaya. dlm yahoo anwar kata dia dh tau sapa yg disyaki menyamar (?) jd dia dlm video tu. stakat tau je ke? bila nk repot polis tangkap penyamar tu? dh la otai, otak berkarat. hina besi kerana karat...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!