Isnin, 28 Mac 2011

Anwar Kongkek Amoi: Bukti Facebook tak boleh pakai. Rupanya faktor DST!


Aku nak tergelak guling-guling baca kenyataan bodoh dari Pengarah Strategik Komunikasi PKR, Rafizi Ramli yang mengemukakan bukti kononnya Anwar tak kongkek amoi seperti yang didedahkan Datuk T dalam video panas sebaliknya ketika itu Anwar tengah stim dok layan Facebook. Waklalalala. Apa punya bodoh PKR lantik orang macam ni jadi Pengarah Strategik.

Aku ingat nak tulis kebodohan dia ni waktu awal-awal Malaysiakini posting cerita tu (sini) tapi oleh kerana ada hal yang mendesak, aku KIV dulu.

Hari ni, Blog MIM sendiri dah keluarkan cerita untuk menjawab bukti bodoh PKR tu (sini). Selain tu, ada juga seorang rakan blogger bukan Melayu (aku rasa) yang turut mengulas perkara berkenaan (sini). Ulasan mereka menjelaskan apa yang cuba dibuktikan oleh PKR itu adalah tidak benar!

Ini hal basic la pencacai PKR oi. Perkara Daylight Saving Time (DST) pun hempa tak tau. Macam mana nak urus negara? Adeh la....

Terbukti Anwar memang hilang 2 jam. Dan waktu dua jam itu adalah ketika Lelaki Y sedang sibuk mengonkek Amoi sebagaimana yang dirakamkan oleh 4 buah kamera....

Kesimpulannya, cubaan putar belit PKR tidak berjaya kerana sebagaimana yang diperkatakan Saiful, "Yang Hak Pasti Berdiri, Yang Batil Pasti Jatuh".

Adakah ini petanda sumpah laknat Saiful menunjukkan kebenaran?

9 ulasan:

  1. sekolah mana pengarah strategik pkr ni?

    BalasPadam
  2. tak sekolah kot..... bodoh bertingkat!

    BalasPadam
  3. Kehebatan Anwar bukan keupayaannya utk memperdayakan penyokong-penyokongnya tetapi kehebatan Anwar ialah keupayaannya menipu dirinya sendiri.
    Manusia saperti ini memang luarbiasa,tak heran isterinya menggelarkan beliau anugerah tuhan.

    BalasPadam
  4. Dia pi sekolah MCGayGay lah! Paham2lah semua.

    BalasPadam
  5. rafizi ramli ni memang sekolah MCKK, iaitu sekolah Anwar juga di mana kesemua setudent di sana adalah lelaki dan disanalah beliau belajar meliwat.

    oleh kerana DST, rafizi ramli sekarang kena explain kenapa anwar menghilang 2 jam di KEDUA-DUA akaun twitter dan facebook.

    kantoi tahap gaban beb.

    BalasPadam
  6. SALAM, BRO SAMBIL KONGKEK SAMBIL BERFACEBOOAK PUN BOLEH GAK BRO, YANG KERJA KUAT CHINA DOLL TU HE..HE..

    BalasPadam
  7. memang betul2 tak strategikla pengarah strategik nwar ni! memalukan boss dia saja!!

    suh dia pi duduk US @ Uk lama2 skit, baru dia tau kot DST ni berlaku tiap2 tahun krn pergerakan bumi mengelilingi matahari & putaran bumi itu sendiri...

    kalu budak2 sekolah yg belajar geografi pun tahu fenomena ni!!!

    tuan satulima tiga,

    mohon pautkan blog ambo:
    http://antibohmau.blogspot.com/

    blog tuan sudah ambo pautkan. tkasih...

    BalasPadam
  8. Sekali tengok macm anu war, 2 kali tngok macm Anuwar, 3 kali tengok SAH ANWAR KONGKEK AMOY

    BalasPadam
  9. Tak salah lagi 1000% sah anu war kongkek amoy. Di dunia ni ko boleh putar belit fakta dan cakap anu war tapi akhirat nanti batang ko sendiri akan jawab. Tobat2 le anu war umur ko dah 64 tahun tapi ko rasa macam 46 tahun ye. Padanle batang ko x kenal depan belakang semua sapu.

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!