Rabu, 18 Mei 2011

Penyokong Pakatan Mendoakan Tun Mahathir Mampus di Malaysiakini!

PAS bersama PKR dan DAP telah berjaya mentarbiah dan mendidik penyokong mereka agar taksub kepada perjuangan mereka. Apa saja yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin BN sejak sebelum negara mencapai kemerdekaan sehinggalah ke hari ini dianggap sebagai busuk dan salah.

Penyokong PAS, PKR dan DAP bukan setakat menolak pembangunan yang dibawa oleh BN malah sanggup untuk mendoakan pemimpin lawan politik mereka itu dengan pelbagai doa yang tidak pernah terfikir oleh umat Islam yang waras.

Siapa tidak tahu PAS dulu selalu mendoakan agar Tun Mahathir pecah perut kerana memecat Anwar. Ribuan solat hajat dibuat agar Allah menunjukkan kebenaran. Malangnya, kebenaran yang ditunjukkan Allah sengaja pula mereka buat-buat tak nampak.

Terkini, berita yang dipetik oleh Malaysiakini mengenai Tun Mahathir yang dimasukkan ke IJN (sini) telah dikomen oleh penyokong PAS, PKR dan DAP dengan celaan dan kata-kata nista hingga ke tahap mendoakan beliau "mampus".

Inilah hasil tarbiah PAS. Mereka ini telah buta mata dan buta hati. Kiranya Tun tidak berjasa kepada mereka, hari ini, mereka tidak tahu bagaimana untuk mengetuk papan kekunci untuk mengeluarkan kata-kata kesat kepada Tun.

Inilah Melayu hasil didikan PAS, PKR dan DAP. Baca sendiri komen mereka yang aku petik di bawah dan nilaikanlah sendiri. Jika kepada pemimpin agung yang merubah negara ini kepada negara membangun yang disegani dunia pun mereka sanggup mendoakan mampus, bayangkan tahap tarbiah yang telah ditanam oleh PAS kepada mereka.

Si celaka Kiri Mie ini penyokong PAS tapi taik poker. Sial!


Si celaka Naqiuddin Nasution ini pula keturunan tak sedar diri. Cuba lihat dia sekolah di mana? Kalau bukan jasa UMNO dan Tun tubuhkan MRSM, tak merasa celaka ni masuk sekolah berasrama penuh untuk Bumiputra tu. Haramjadah punya keturunan, tak kenang dek untung!


Celaka Rhazes Marcus ini pula galak mengutuk Tun dengan pelbagai celaan. Aku tak pasti dia ni Melayu atau keturuan apa. Tapi yang pasti dia ni celaka. Hebat didikan Nik Ajis.


Ini satu lagi celaka. Namanya Radzi Suhaimi. Satu lagi didikan Nik Ajis.


Ini hanya sebahagian yang aku petik. Banyak lagi komen-komen sial kepada Tun Mahathir di dalam ruangan berkenaan. Namun, apa yang menariknya, makin banyak komen sial, maka makin bertambah pula komen yang mendoakan kesejahteraan Tun.

Hanya jauhari yang mengenal manikam.

Semoga Tun dirahmati Allah dan kembali sihat seperti sediakala.

56 ulasan:

  1. Puak2 ini memang bodoh tak boleh diajar.
    Dulu PAS satu negara buat sembahyang hajat utk mendoakan Tun Mahathir supaya mati.
    Allah telah mengambil nyawa Ustaz Fadhil Noor.
    Masih tak nampak lagi petunjuk Allah? Bodoh betul!
    Kali ini siapa pulak di antara pemimpin2 Pakatan yg akan tumbang?
    Kita tunggu ...........

    BalasPadam
  2. kepada budak haram jadah yang dok komen makihamun TUN dalam fb tu jangan nak tunjuk keras kepala!muka sorang-soramg macam pondan!muka jambu macam sial!ada hati nak sound TUN!korang nih sesuai jadi pembontot anuwar berahi dangan nik najis je!pukimak korang!koranglah pergi mampus!korang dengan mak bapak koranglah pergi jahanam!dasar anak haramjadah!dasar paria melayu tak mengenag budi!ptuihhh!

    BalasPadam
  3. hoi babi-babi mulut celupar!jaga sikit mulut tu!korang nih samalah macam idola korang NIK NAJIS TAIK dengan ANUWAR BERAHI tu!mulut longkang!mulut pukimak macam korang nih patut dituang saja dengan taik babi!biar mampus!aku doakan korang dengan idola korang dengan mak bapak korang yang jahanam mampus dulu!aku doakan yang korang dengan idola korang dibakar sampai mampus dalam neraka jahanam kerana korang memang jahanam dan hanya nerakalah tempat bagi orang yang jahanam dan pukimak macam korang!

    BalasPadam
  4. dasar puak2 Panykutty...

    BalasPadam
  5. anak siapa lah mereka ni ya?.kesiannya ibu2 yang melahirkan kamu semua.tapi bukan salah ibu yg mengangdung...mereka ni yang tak tahu diuntung.kalaulah mereka ni anak aku...tahulah aku nak ajar mereka.makbapak antar sekolah tinggi2,bagi didikan agama yang cukup,ini hasil yang kaun dapat ya!.agama mana yang kau orang belajar ha...?mendoakan keburukan orang lain sangat2lah bertentangan dgn ajaran ISLAM begitu juga dng agama lain.amat2lah memalukan punyai anak seperti ini.kesian ibubapa mu.YA ALLAH YA TUHANKU YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA MENYAYANGI.HAMBAMU INI MEMOHON PADA MU,SEMBUHKANLAH TUN D.MAHATHIR BEKAS PERDANA MENTERI KAMI,BERIKANLAH KESIHATAN YANG BAIK PADANYA.TUN MAHATHIR TELAH BANYAK MEMBUAT JASA KEPADA NEGARA KAMI MALAYSIA.LINDUNGI IA DAN SELURUH AHLI KELUARGA BELIAU.YANG BAIK DATANGNYA DARIMU.YANG BURUK DATANGNYA DARI KAMI SENDIRI.AMINN...

    BalasPadam
  6. YA ALLAH YA TUHANKU YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA MENYAYANGI.HAMBAMU INI MEMOHON PADA MU,SEMBUHKANLAH TUN D.MAHATHIR BEKAS PERDANA MENTERI KAMI,BERIKANLAH KESIHATAN YANG BAIK PADANYA.TUN MAHATHIR TELAH BANYAK MEMBUAT JASA KEPADA NEGARA KAMI MALAYSIA.LINDUNGI IA DAN SELURUH AHLI KELUARGA BELIAU.YANG BAIK DATANGNYA DARIMU.YANG BURUK DATANGNYA DARI KAMI SENDIRI.AMINN...

    BalasPadam
  7. itu semua dah ketentuan tuhan
    bila dah sampai masa akan kembali juga kepadanya. Tak payahlah nak doa-doakan buat tambah doa saja. Yang jelas mereka-mereka yang mendoakan keburukan orang bukan pengikut umat muhamad kerana nabi tidak berbuat begitu kepada umatnya cuma pengikut ajaran sesat (PAS)saja yang buat begitu.

    BalasPadam
  8. Ya Allah Ya tuhanku. Cepat-cepatlah sembuh ayahanda yang palingenesis berjasa kid Malaysia ini

    BalasPadam
  9. Ayahanda Tun lah yang menyebabkan DSAI terlepas mahkota PM, itu lah yang menyebabkan Penyokong2 mereka meroyan tak habis2. Biarkanlah siluncai terjun dengan labu2nya, Kalau nak dikira sakit semua maknusia akan sakit, kalau nak dikira mati semua maknusia mati, tambahan usia seperti ayahanda tapi mati kita biarlah mati yang meninggalkan nama yang baik, nama yang terpuji tidak lah mati dalam menghadapi kes liwat (selepas ni kes zina, kesian anak cucu sampai tujuh keturunan pun dikata orang.

    BalasPadam
  10. Tak tau la aku nak klasifikasikan org2 yg doakan yg tak baik utk TUN.. KIRI MIE ko mmg mcm KIMAK MIE.. NAQIUDIN, aku doakan pistol betol ngan peluru hidop kat kepala ko 1 hari nanti.. RADZI SUHAIMI.. sepatotnya bukan kain putih jenis tu yg ko pakai dalam gambar tu..Kain KAPan sepatutnya..Ya ALLAH tolong panjangkan umor TUN.. kami sayangkan TUN..

    BalasPadam
  11. Semoga cepat sembuh..AMIN YA RABBAL ALAMIN..

    BalasPadam
  12. Sayang; anak2 muda tanpa didikan baik oleh ibu bapa mereka. Dengan kata lain - kurang ajar.

    BalasPadam
  13. piki mak dan celaka.....orang fuckatan haram punya perangai....sial

    BalasPadam
  14. Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

    pautan
    http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

    BalasPadam
  15. Mengaku islam tapi perangai macam kafir laknatullah.
    Aku ingat anwar yg jalan dulu. Kuasa Allah jgn dicabar.
    Jasa Mahathir terlalu besar utk Malaysia. Tanpa Mahathir kita mungkin lagi teruk dari kampuchea. Semuga Tun dlm lindungan Allah amin.

    BalasPadam
  16. pukimak punye haramjadah...keturunan melayu malaon..tak sedar diri...kalau tak ade ummo....nak bantu org melayu,,usah harap le..kamu semua nak bejaya sekarg...kami org kefahaman,,ummo....sentisa berdoa agar ayahanda Tun,,,sihat...

    BalasPadam
  17. CAMNI KE KATA MELAYU ISLAM?..YG PALING MEMALUKAN TU SI RADZI SUHAIMI TU..BUAT MALU JE KO PAKAI KOPIAH PUTIH TU..

    BalasPadam
  18. contoh yg tr baik untk d jdikn pemimpin ialah org2 yg pndai br jubur!!!!!p lh mmpos!!!!!bkn slh ibu mngandung tp bapak ko yg main lubg jubur tu psl korg pun sma mcm anuar al juburi!!!!khak ptuuuuui!!!!!aku haramkn setiap keringat aku yg ku curahkn untk bumi melayu yg trcinta ini untk kaum malaun fuckatan yg sesat d bumi ini mcm korg smua

    BalasPadam
  19. Anwar dan Azmin adalah dua org manusia yang pernah dijaga dan dibelai dengan penuh kasih sayang oleh Tun M. Sepatutnya mereka berdualah yang wajib menjaga Tun sehingga Tun sembuh. Pengorbanan dan kasih sayang Tun pada mereka berdua takkan dapat dibalas sampai bila2.

    BalasPadam
  20. DIA ORG TAK SEDAR NASIB DIA ORG DI ALAM BAQA TU LEPAS KE TAK...
    TAHNIAH KEPADA KEPIMPINAN PAS KERANA TELAH MENDIDIK AHLI2 NYA MERASAKAN DIRI MEREKA SEMPURNA, TAK DER DOSA, DAN CNFRM MASUK SYURGA.....

    BalasPadam
  21. si radzi suhaimi dah delete dia punya posting.pengecut!

    BalasPadam
  22. Nak cakap satu jer.. moga2 yg doa buruk2 tu kena kat diri dia dulu. akan kehilangan org2 yg tersayang. bila kita doakan orang lain, malaikat akan doakan utk kita, jd fhm2lah c radzi alzhar ustz.baru dia tahu.

    BalasPadam
  23. dalam masa manusia2 yg mendoakan keburukan ke atas Tun M... sedarkah mereka ini bahawa insan yg mereka keji dan benci itulah yg sekarang ni tgh berusaha utk hantar bantuan kepada saudara seIslam kita di Palestin. Sedarkah kapal yg bwk bahan batuan tu baru lepas kena tembak? sedarkah mereka ni siapakah yg menggerakkan usaha tersebut kalau bukan Tun M dan dibantu oleh mereka2 yg Tun M percaya utk melakukannya secara ikhlas samada mereka itu beragama Islam atau tidak. Apakah sumbangan mereka ini kepada saudara seislam yg lain? adakah kita semua ni pernah terfikir... jika Allah benar mahu menjemput Tun M, adakah Allah akan lupa tindakan Tun M membela saudara seislamnya? kalau tidak byk sedikit saya yakin pahala tetap jatuh keribaan Tun M jika beliau benar2 ikhlas dan saya yakin beliau ikhlas. Bagaimana dgn kita? Bagaimana dgn mereka yg mencaci dan mendoakan keburukan ke atas beliau? Mati itu pasti. Tapi mati meninggalkan bakti adalah lebih baik dari mati tanpa pernah berbuat apa2 utk legasi akan datang. semoga Allah rahmati Tun M dan isteri sentiasa.

    Kepada manusia yg lahir dr benih MRSM... ANDA MEMALUKAN SELURUH WARGA MRSM DAN MARA. SAYA JUGA BEKAS PELAJAR MRSM. ANDA MEMALUKAN SAYA DAN RAKAN2 YG LAIN. melihat kepada pic profile anda... saya rasa jika begitulah profile yg anda letak, BEGITULAH NILAI DIRI ANDA YG SEBENARNYA. SILA BUANG NAMA MRSM DR PROFILE ANDA!

    BalasPadam
  24. Mamat mamat kat atas tu MAK BAPAK dia orang kurang ajar lah tu...

    BalasPadam
  25. mamat 4 ekoq kat atas tu memang haram. mungkin anak haram juga kot.

    BalasPadam
  26. Ya Allah Sembuhkanlah Ayahanda Tun Dr Mahathir...
    Berikanlah Pentunjuk Mu Kepada Manusia-Manusia Yang Tak Tau Nak Kenang Budi ni...

    AMIN... AMIN... AMIN...

    BalasPadam
  27. bangsa pas anak haramjadah,babi, puki mak kau orgbernanah,

    pakaiN alim konon,hati mengalahkan hati babi.

    susah2 mak kau lahirkan kau besar menjadi anak dajal laknat.

    sedap mulut puki mak bapak kau org .

    mcm la kau org tu sdh dijamin syurga.binatang laknat punya pencacai taik babi.

    Mudah2an apa yg kau org laknat doakan,allah akan timpakan atas kau org.

    Bangsa babi,anak sial,jahanam kau org dr bumi malaysia ini.

    ada rakyat mcm kau org tiada guna mcm uga.

    Kalau org cakap N.najis mcm tu mulala bising babi pakatan sekandang.

    Ya Allah kau hapuskan manusia keparat yg membuat kerosakkan keatas org lain,yang mendoakan keburukkan saudara seagama.

    Laknat atas pencacai Pas dan PKR.

    ALLAH HU'AKBAR 1000x

    m

    BalasPadam
  28. yang doakan tun cepat mati tu,mereka keturunan babi.....

    BalasPadam
  29. inilah dikatakan pakaian mengalahkan mufti tapi perangai macam haramjadah. inilah golongan yang nampak alim tapi tak ada iman dalam dada. memang telah digelapkan mata hati Oleh ALLAH S.W.T. siasialah ibu yang melahirkan anak yang sebegini. memang aku katakan orang macam ini elok hantar jer pada israel dan serbia biar disembelih hidup2 baru dia rasa macam mana mahu menjadi manusia yang berakhlak. Bertaubatlah kamu wahai hamba ALLAH yang mendoakan kecelakan kepada orang yang pernah menjadi pemimpim kamu.sesungguh kamu lebih sesat dan seseatnya daripada orang kafir laknatullah. semoga kamu semua ditunjukan jalan kebenaran,,,,

    BalasPadam
  30. muka je nampak alim tapi hati zalim...........

    BalasPadam
  31. tu lah sebenarnya watak-watak orang yang mengaku memperjuagkan islam tapi hati mereka kotor..

    BalasPadam
  32. 4 manusia yg kaki mencaci tu seharusnya dilahirkan semula oleh ibu2 mereka utk dididik semula akhlak mereka agar tidak menambahkan lagi ahli Pengikut Ajaran Sesat (PAS)di muka bumi ALLAH.

    BalasPadam
  33. Tun Dr Mahadhir wira negara yg paling di hormati seluruh dunia, sesiapa saja yg mengutuk tu harus cermin diri dan sedar anda tak ubah 'MACAM LANGIT DENGAN BUMI' jarak nya kalau di bandingkan dgn Tun yg maha mulia, semoga allah mengurniakan rahmat dan segera kembali sihat AMIN...

    BalasPadam
  34. Dalam kecoh2 ni mari kita pakat...puak2 umno sembanhyang hajat supaya tuhan tunjukkan kebenaran,,, asyik beruk2 PKR je sbhyang hajat...sama2 tengok..sapa yang benar. Setakat ni puak beruk ni buat satu pun tak ada petunjuk. Alih2 terkena batang jubur sendiri,lepas satu satu tuhan tunjukkan...masih dok sedar2 lagi.

    BalasPadam
  35. Budak-budak yang tak sedar diri tu ANAK BABI rupanya.....

    BalasPadam
  36. tu bdak radzi cuma bela kambing jee,dah tak sedor diri.lu kalu brani cakap sama kita org umno jgn beli lu pnya kmbing ade brani,pasal lu pnya kmbing cuma utk org pas,pkr and dap. atau lu nk suruh gua kasi racun lu pnya kambing lu ngan gua pun tk jauh sepelaung jee...walau camana pun wa harp lu doa je la agar lu pnya binatang2 peliharaan tak msk ICU....bahasa gua lmbut kan tarak makihamun kan...

    BalasPadam
  37. Mmm itulah luahan sebenar hati2 SYAITAN yang berlindung disebalik Islam dan politik JUMUD. Mereka inilah yang sesuai di jadikan contoh manusia2 yang berhati busuk dan jahat tetapi mulut mereka sentiasa terpacul kalimah2 ALLAH yang cuba mendustai dan menderhaka kepada bangsa dan agama. Jauhilah aku dari kalangan orang2 yang MUNAFIK ini. Semoga ALLAH panjangkan usia Tun.

    BalasPadam
  38. Semoga tun cepat sembuh. Namun andai terjadi sesuatu yang tidak diingini kita perlu reda dalam tangisan. Agama Islam terlalu indah, peribadi Rasulullah juga indah tanpa caci maki hanya rendah diri walaupun dgn musuh.Siapa kita insan yang bukan maksum untuk memcaci dan menghukum hamba Allah yang lain.Sedangkan Allah memuliakan hambaNya yang sentiasa menolong hambaNya yang lain. Siapa kita disisi Allah?

    BalasPadam
  39. Kepada penyokong PAS kenapa masih memekakan telinga dan membutakan mata. Setelah dibawakan bukti yang nyata masih dinafikan.Jangan terlalu taksub kepada pemimpin yang bukan maksum. Taksublah kepada ajaran Islam sebenar yang indah dan syumul. Bertaubatlah jika masih ada ruang dan peluang.Kembalilah kepada Islam yang sebenar bukan nya islam PAS yang memecahbelahkan umat Islam.

    BalasPadam
  40. Celaka betul la EMPAT EKOR ANAK BABI tu. Buat malu mak bapak je. Yang sekor tu TAIK JUDI BACUL, tunjuklah muka penuh kalau berani. Yang sekor lagi, buat malu budak MARA je. Nasib baik bukan batch aku, kalau tak, aku dah raging awal2 kasi mampos. Yang sekor tu, hobi konon2 baca Quran, nak tunjuk dia tu alim sgt, mcm org lain tu tak baca, toksah dok berangan la kalau hati jahat cam tu. Pelihara kambing kau elok2, jgn kau plak jadi cam kambing, janggut je lebih tapi asyik dok menyondol. Yang sekor lagi tu, BAPUK tak sedar diri. Mmm puas hati aku. Hehe

    BalasPadam
  41. Didaokan ayahanda Tun cepat sembuh...Kepada yang berkopiah tu...ingat le..Kopiah/Jubah/uni azhar/ke..Tok Guru ke/ ustaz kebukan tentu masuk syurga. jangan hina orang..cermin muka sendiri...

    BalasPadam
  42. Budak Bodoh, Banggang, Bebal, Bongok, Bingai. Buat satu aje... kalau mak bapak kau orang dah terlantar nak mati, panggil ramai-ramai pengikut PR duduk keliling mereka, pasang video seks anwar tunjukkan pada mak bapak kau tu. Jangan lupa ajak nik aziz sekali. Barulah boleh aman nanti mak bapak kau disana sebab ada anak yg banyak membantu dia.

    BalasPadam
  43. Cuba siasat latarbelakang semua yang mencaci tun. aku rasa semua anak haram. Atau pun mak bapk mereka anak haram atau pun tok nenek mereka anak haram atau pun guru-guru yang mengajar mereka menjadi seperti anak haram anak haram ataupun mereka mereka sedang membuat anak haram.

    BalasPadam
  44. Keempat empat ni gua punya, tunggu jumpa saja...rezeki. Sahabat sahabat bantu bantu siasat mereka ini.

    BalasPadam
  45. puak puak ni memang pukimak......dah la depa dok buat islam carca merba.....sangguip buang islam dlam perjuangn demi secebis kuasa di dunia....semuanya dah jadi baru DAP(idiologi komunis)...insafla wahai puak pas ni

    BalasPadam
  46. Korang mencelaka babikan budak empat ekor tu kalau genap 40 orang yang mengutuk ..sahih memang celakalah mereka..sebab pulut santan binasa..Semoga Ayahnda Tun sehat sejahtera doa dari seorang rakyat yang menganggap beliau seorang negarawan yang harus dihormati..

    BalasPadam
  47. doakan ayahnda Tun cepat sembuh dan sihat sejahtera....kerana kami masih memerlukan kepimpinan ayahnda Tun merelisasikan matlamat wawasan 2020...hidup Tun.

    BalasPadam
  48. Semoga Tun cepat semboh, saya mengaku saya adalah pengokong PAS, saya bengang bengkak dengan penyokong macam ni, diorang ni semua sebenarnya adalah tertiru DAN ANAK DIDIK dengan cara ANUAR tuhhh...., aku penyokong PAS malu dengan bongok-bongok tuh... YA ALLAH. ... SIHATKALH TUN...SEANDAINYA KO AMBIK DIA...AMBIKLAH DIA DALAM KEADAAN HUSNUL KHOTIMAH YALLLAH... LIMPAHKANLAH PAHALA PADA DIA DIATAS SUMBANGAN DIA PADA NEGARA INI YALLAH..

    kepada korang sekelian aku mintak maaflah salah kem kat sini,. tapi aku nak tunjuk protes kepada sebahagian penyokong hasil anak didik cara anuar nihhh...

    BalasPadam
  49. kepada rakan2 dalam laman ni, harap jangan dicaci mereka diatas balik. walaupun mereka mendoakan tun macam tu,... sebab nanti kita pun sama macam 4 stooges tuhh balik... jadi tulis elok-elok ok harap banyakkkan ulasan doa untuk TUN...

    BalasPadam
  50. bertaubat lah semua.. sedih aku tgk korang ni,,, kau kata dia babi, dia kata kau babi..
    pk lah sendiri.. dah besar panjang tp perangai mengalahkan budak taska.. emmm...

    BalasPadam
  51. disebab politik bangsa MELAYU snggup ktuk mngutuk.. bngsa CINA+INDIA dok snyum ja tgk kita brgaduh..dh la PENANG cina dh pegang, jgn smpai MALAYSIA jatuh kat tgn cina jgk.. bangunlah wahai bngsaku! salam ///

    BalasPadam
  52. disebabkan politik mereka tiada pertimbangan. Alangkah sedihnya bangsa melayu yang tidak kenang budi..sudah kenyang makan lupa diri. Harap lepas ini scan dulu org Kelantan yang puak jenis tak tau kenang nie jangan di beri apa apa pun...sebab mereka mmg menyusahkan.

    BalasPadam
  53. -inilh hasil dari ajaran nik ajis,pelik ye tk bleh fikirkah dia org ni...Ingatlah iblis pernah datang bertemu NABI S.A.W dengan menyamar sebagai seorg yg alim..

    BalasPadam
  54. Kalau macam ni, saya pasti satu hari nanti anak melayu akan jadi peminta sedekah kat negara sendiri.
    Berok empat ekor tu, elok ditangkap dan campakkan kat mana-mana lubuk buaya.
    Untuk Tun tersayang, semoga Allah lindungi kamu.

    BalasPadam
  55. Assalamualaikum,

    woih korang nie memang x ikut Hadis la...
    Nabi pernah bersabda "sesiapa mengtuk(mencaci,melaknat,menghina)makan kutukan itu akan kembali kepada dia"

    yg tuan punyer blog ni pi kaer kt orng celaka...plak...pasni ko kene celaka...
    Ust Fadhil Noor ..palk allah merahmati dier...masya Allah aq tgk dlm youtube...
    Allah pilot yg memailot plane tu msk Islam sbb..dier perasaan...yg awan hanya mengikut plane tu jer...tmpat lain semua panas hnya plane tu jer dilindungi awan...Allah merahmati Ust Fadhil Noor...yg ko kater PAS munafik tu peal???
    beri 2 bukti...biar aq bahas bukti2 ko tu...kalau aq bleh bahas2 bukti2 ko tu petah lg Tok Guru
    ...oii ko eja namer pon salah daa..ader hati nk kutuk orng

    BalasPadam
  56. tak silap aku seorg pengkhianat kat atas bernama rhazes marcus tu, namanya razis bin ishak.tinggal di ayer baloi, pontian..belakang sekolah men.ayer baloi pulaktu rumah dia. org pontian..macam kenal junior kat sekolah aku tu rasenya. sekarang jadi pondan kat jay bee...tengok pic dlm fb dye pun nak muntah. dah ignore dah. apela nak jadi, cara hidup pun songsang dan tak betul, nak mengutuk negarawan yg banyak berjasa....razis..razis..ape nak jadi..sampai cam ni jadi nye ngko..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!