Sabtu, 4 Jun 2011

Hadi: "Quran tak sebut Negara Islam"! 60 tahun PAS tipu umat Islam di Malaysia!

Apabila Hadi Awang mengeluarkan kenyataan bahawa Negara Islam sebenarnya tidak disebut di dalam Al-Quran sebaliknya negara kebajikan (sini), maka ini mengesahkan bahawa sejak PAS ditubuhkan pada 24 November 1951 telah menipu umat Islam di Malaysia dengan mengatakan kononnya mahu menubuhkan "Negara Islam". Pembohongan PAS ini kini terpaksa didedahkan sendiri oleh Hadi untuk membolehkan kerjasama mereka dengan PKR dan DAP tidak terjejas.

Betapa malangnya umat Islam di Malaysia apatah lagi para penyokong PAS yang telah ditipu hidup-hidup kononnya PAS nak menubuhkan Negara Islam. Hakikatnya, PAS hanya mahukan kuasa. PAS sendiri tertubuh disebabkan Fuad Hassan tewas dalam pemilihan jawatan Yang Dipertua UMNO. Akibat kecewa beliau keluar dari UMNO dan menubuhkan PAS. Siapa tak tahu perkara itu?

Apa yang menjelekkan lagi alasan yang digunakan oleh Hadi untuk menjilat undi DAP dan PKR ialah bukan saja di dalam Al-Quran tiada Negara Islam malah beliau juga menyatakan "apa yang penting ialah pelaksanaan", bukan Negara Islam itu sendiri!

Jadi ini dengan sendirinya mengesahkan apa yang dibuat oleh UMNO adalah tepat dan menepati kehendak Al-Quran. UMNO tak pernah menjaja sebagaimana PAS tetapi UMNO mengutamakan pelaksanaan.

Islam Ugama Persekutuan, kewujudan undang-undang syariah, pembinaan masjid dan surau, pelantikan guru KAFA, elaun kepada imam dan bilal, bantuan kepada negara-negara Islam dan bukan Islam yang ditimpa kesusahan seperti Bosnia dan Palestin adalah hanya secebis contoh pelaksanaan yang dibuat UMNO dan BN. UMNO tidak pernah menyalah seperti mana PAS. Menguruskan sampah di Kota Bahru pun mereka gagal. Inikan pula nak menguruskan negara?

Sudah-sudahlah terpedaya dengan pembohongan PAS. 60 tahun umat Islam di Malaysia ditipu diperdaya. Busuk la PAS weh!

10 ulasan:

  1. ..wooo wooo wooo..kita orang kampung telah ditipu dan diperbodohkan oleh para ularmak PAS..rupa-rupanya dalam Quraan tak sebut tentang negara Islam..woo woo woo..Ust. Ibrahim Libya mati sia-sia kena tipu dengan 'Fatwa Hj Hadi'..

    ..anak cucu Ibrahim Libya akan kencing atas kubur Hj Hadi satu hari nanti..

    Panglima Memali

    BalasPadam
  2. Selama ini Nik Aziz ceramah merata ceruk kampung memfitnah "UMNO tolak Islam"..hasil Muktamar PAS ke 57, Allah telah mendedahkan rupa sebenar PAS,Hj Dadi telah istiharkan "PAS tolak Islam ambil negara kebajikan + Malaysia Malaysian bersama DAP"...heheheheheh..jilat kahak sendiri..

    Nicky Zius

    BalasPadam
  3. siapa kata dalam al-quran tak ada negara islam...

    hadi ni buta ke apa...tengok dalam sirrah rasulullah ada disebut dalam perisytiharan madinah....

    keperibadian rasulullah s.a.w.dan tindak tanduknya merupakan al-quran...jaminan dari Allah s.w.t.

    dah mula tersepit nak teruskan pulak dengan fahaman sosialis mula lah nak buat fatwa gila babi....

    BalasPadam
  4. sah lagi sahih selama ini pas pengkianat bangsa dan ugama. sesia aje sesiapa yg blajar hukum, hafiz alquran hadith nabi kalu masih berada dalam jemaah perosak islam ni. tiada apa yg dibanggakan dengan serban janggut cakap bedegor2 penuh maki hamun tapi yg kuar tu cebisan api neraka. malanglah org melayu yg dok hantar anak pergi kepondok2 agar dpt meniru ulamak pas ni semua. hajat utk menegakan negara islam hanyalah tipudaya org yg menggunakan ayat alquran utk kuasa. apa mungkin yg mampu dorang buat utk kemajuan dimalaysia ni. kemajuan yg dpt memimpin org melayu agar tidak merempat dinegara sendiri.pas adalah pengkianat bangsa dan ugama dia. setiap org dlm pas tu hanya mampu menumpang usaha org lain . apa usaha pas dlm felda selain membuat org lupa jasa org yg dok membantu menukar hutan blantara jadi harta yg benilai sekarang. menghasut biar jahanam sesuai dgn doa yg dia buat. islam terhina dimalaysia ni buat dek pas.

    BalasPadam
  5. PAS dan PKR memang benci UMNO kerana kerana kempunan tak terpilih untuk berkuasa. Buktinya ANwar Ibrahim dan Fuad Hassan itu sendiri. Anwar Ibrahim disingkirkan kerana isu moralnya lalu menubuhkan parti yang membenci UMNO. Puad Hassan rasa tersingkir kerana kalah dalam pemilihan lalu mengasingkan diri dan menubuhkan parti yang juga menjadi seteru kepada UMNO.

    BalasPadam
  6. Siapa orang munafik : Bila bercakap bohong ( berapa banyak dan berapa lama sudah kena mohong dengan depa maaa ) Berjanji tapi mungkiri ( berapa banyak janji 2008 tarak buat maaaaa ) Diberi amanah dikhainati ( Dapat negeri tarak buat apa maaa asyik mengaku orang punya dia punya maaaaa ).

    BalasPadam
  7. SEMUA PEMIMPIN KAT NEGARA NI KEBANYAKAN ADALAH MUNAFIK. KATA ORANG ISLAM TAPI MINUM ARAK, MENARI, BERJUDI, RASUAH. KALAU KATA HADI ITU MUNAFIK SEBAB CAKAP BOHONG, APA PULA GELARAN BAGI PEMIMPIN UMNO YANG MINUM ARAK, BERJUDI, BERPESTA SECARA BEBAS, BERBOHONG? INILAH DUNIA SEKARANG, HAKIKAT DUNIA AKHIR ZAMAN...FIKIRKANLAH...

    BalasPadam
  8. gua sokong allah sahaja ...lu ingat boleh buat semua ke hukum yang ada dalam al quran kalau negara ikut hukum manusia , akai ada ka. manusia kan allah cipta dan buku manual instructionnya ialah al quran , itupun tak boleh pikir ke . (Surah Al Ma’idah ayat 44) “Dan janganlah kamu menukar ayat-ayat-Ku dengan harga yang sedikit. Barangsiapa yang tidak menghukum menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang kafir(ingkar).”

    BalasPadam
  9. cine gunakan nama "melayu" untuk jual produk2nya.. PAS gunakan nama "islam" untuk kepentingan politiknya..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!