Isnin, 13 Jun 2011

LIVE dari Mahkamah: Rumah dijual murah kepada Khir Toyo secara sukarela!

Makin menarik kes perbicaraan bekas MB Selangor ni.

Rupanya Khir Toyo awal-awal dah kata paling tinggi dia akan bayar untuk rumah berkenaan ialah 3.5 juta. Kalau tak setuju harga tu dia tak beli. Khir Toyo tak paksa pun!

Penjual mengakui Khir Toyo tak paksa beliau untuk jual pada harga rendah namun selepas berbincang dengan isterinya, mereka bersetuju menjual dengan harga berkenaan (3.5 juta) walaupun asalnya mereka meletakkan harga pada 5 ke 5.5 juta.

Ia dilakukan sebab mereka bimbang projek-projek di Selangor akan terganggu walaupun hakikatnya itu hanya perasaan mereka sahaja!

Pendakwaraya cuba menampakkan Dr Khir bersalah namun peguam bela beliau berjaya menampakkan seolah-olah penjual sedang baca skrip di mahkamah.

Ikuti cerita lawak ini secara langsung untuk hari ini dah hari-hari seterusnya di ruangan FB berikut... lawak beb!


4 ulasan:

  1. khir toyo tak bersalah dia beli rumah harga rm 3.5 juta walaupun harga sebenar rm 6.5 juta....tak ada salah dan rasuah kalau beli diskaun....lagipun willing seller willing buyer...

    tentang duit mana dapat....khir toyo dah memang kaya sebelum masuk umno...ramai ahli umno yang kaya yang ada rm 10 juta dalam simpanan...saya orang biasa pun ada rm 4.5 juta dalam simpanan asb...tak heran lah lagi pun ada loan rm 10 juta...mana rasuah nya...????

    BalasPadam
  2. nak kata kaya ..org belum umno ,kena terajang umno,bekas umno dan pandi kutti pun ,geng rapat pandi berjutax2 dalam bank dan bawah bantalll...selagi nama manusia tamak.
    Sekarang tuduhannya pasal beli rumah bukan bagai mana dapat duit.
    jadi cara jual beli dah betul le tu..

    BalasPadam
  3. dia pinjam bank la. nanti dia akan buktikan buat pinjaman dari bank.

    BalasPadam
  4. Assalam bro

    Salah ke beli rumah harga murah...? Tak faham...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!