Jumaat, 10 Jun 2011

PANAS! Ini dia jawapan kepada Khutbah Jumaat di Masjid-Masjid Selangor yang membela Anwar!

Gambar sekadar hiasan

Hari ini, Jumaat, 10 Jun 2011 semua masjid di Selangor telah diwajibkan untuk membaca teks khutbah mengenai Qazaf. Ini termasuklah di masjid yang aku solat tadi di Balakong.

Kalau tujuan tajuk Qazaf ini dikhutbahkan adalah untuk memaklumkan kepada semua jemaah mengenai pelaksanaan dan hukum berkenaan di dalam Islam, bagi aku takda masalah apa pun. Baguslah, itu salah satu peranan mimbar masjid.

Tapi yang celanya, khatib-khatib yang menyokong DAP, PKR dan PAS menggunakan peluang ini untuk menghentam kerajaan Persekutuan, UMNO dan BN. Siap ada yang tokok tambah ayat sendiri nak menampakkan Anwar tak bersalah!

Aiyo... ini khutbah Jumaat atau sesi membela Anwar?

Aiyo... itu video Eskay yang keluarkan... suruhlah Anwar saman Eskay kerana fitnah.... Kenapa dia takut sama Eskay?

Dan untuk jawapan kepada khutbah PAS di masjid-masjid seluruh Selangor tadi, baca di sini.

Inilah jawapan kepada penyokong Al-Juburi sekalian.

Jawablah! Tolonglah jawab wahai macai-macai Anwar sekalian!

6 ulasan:

  1. Lujnah Khutbah JAIS telah dirasuk iblis Anwar. Khutbah tersebut menghina Islam dan keadilan dalam Syariat Islam. Penulis khutbah tidak amanah dengan ilmunya. Kalau begitulah keadilan Islam dalam menangani zina maka akan hancur umat dan berleluasalan zina. Untuk penjelasan lanjut mengenai bagaimana pendekatan Islam dalam isu zina sila lihat dan dengar kuliah Ustaz Khazim (lihat www.anwaraidc.com)

    BalasPadam
  2. paksheikh al joob joob pukui keliling dah ada pakar rojok dia yg tersendiri...yakni...al nicky woody sandal woodpecker dan sorang lagi...al hardy the rusty ironman...yg berduwer ini sudah cukup buat paksheikh al joob joob pukui keliling untuk jaja ke hulu ke hilir...kesemua mereka ini masing2 pakar lempar gasing...kasi pusing spin laju2...takdak sapa boleh celen depa punya spin...sekare ni semuo kener pandei wat muko welpei...kehkehkeh

    BalasPadam
  3. Diorang betul2 peralatkan agama untuk membela peliwat ddan penzina.Yang sedihnya orang2 yg ada agama pun terlibat sama disebabkan ketaksuban dan kejahilan masing2.Dunia dah akhir zaman..

    BalasPadam
  4. Relak bro sebenarnya khutbah tu nak ingatkan pakatan haram jangan menuduh tanpa bukti eg. kes altantuya.

    Cuma JAIS lupa nak masukan bab ta'zir , itu ajer, khutbah tadi betul takder yg salah.

    Menuduh perempuan yg suci berzina tanpa saksi memang salah tanpa 4 saksi yg boleh dipercayai.

    Tapi si pelaku video seks tu tak tau la dia suci ker tidak mua ha ha ha

    BalasPadam
  5. Apalagi buat report polis lah..nie dah kira mempermainkan masjid dah nie...diorg tahu bila dlam khutbah jumaat semua jemaah kena dengar gak x boleh nak elak...melampau betul dengan agama pun di buat main...nie satu isyarat jelas untuk semua rakyat malaysia yg waras untuk menolak pakatan rakyat dalam PRU13....

    BalasPadam
  6. salah kepala hotak engkau bongok, fikir balik.. kalau betul salah maknanya perogol2 yg dihukum patut dibebaskan sebab semua tak ada 4 saksi. Engkau patut lebih jelas yg Islam menerima bukti2 yg lain.Apa yg Islam cuba tonjolkan bukan sekadar 4 saksi tapi keadilan yg hakiki wahai jebat mangkok.

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!