Sabtu, 2 April 2011

Video Seks Tulen: Polis Malaysia Bukan Bodoh!

"Tengok betul-betul, sama bukan dengan pelakon tu?"

Apabila Ketua Polis Negara mengumumkan bahawa video seks yang diserahkan oleh trio Datuk T adalah tulen, bukannya disalin dari mana-mana sumber, banyak pihak yang tertanya-tanya dan sebahagiannya mengkritik mengapa tidak didedahkan pelakunya?

Yang paling menggelikan hati aku ialah Malaysiakini secara terang-terangan menuduh Anwar sebagai pelakon seks berkenaan ketika beria-ia mengulas perkara ini (sini). Ayat yang digunakan betul-betul menghala kepada Anwar tanpa selindung-selindung:

“Pelbagai pihak tampil mendesak polis tidak bertindak berat sebelah dalam kes video seks membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila hanya mengesahkan 'ketulenan' klip video berkenaan tanpa menjawab persoalan siapa individu yang dirakamkan itu.”


Adakah ini petanda Malaysiakini sememangnya mengetahui dan yakin Anwar adalah pelakon lucah itu?

Aku percaya, tindakan polis untuk tidak mendedahkan pelaku seks berkenaan kerana ia merupakan sebahagian strategi untuk menggelabahkan PELAKON SEKS di dalam rakaman berkenaan. Yalah, kalau dah terkantoi, pasti PELAKON SEKS berkenaan akan menggelabah dan membuat perkara-perkara diluar kebiasaannya.

Menariknya, sebelum ketulenan video berkenaan disahkan oleh polis, Anwar terlebih dahulu dah bertindak di luar kebiasaannya. Contoh luar kebiasaan yang aku maksudkan ialah Anwar ketika sidang akhbar penafian tergagap-gagap untuk menyatakan beliau sedang bertwitter dan ada bersama dengan keluarganya ketika aksi seks berlangsung sedangkan dalam mana-mana sidang akhbar sebelum itu, pasti setiap soalan wartawan dijawab dengan tegas dan lancar. Tapi kali ni boleh pula tergagap!

Satu lagi contoh ialah apabila dalam ceramahnya selepas isu ini dibangkitkan Anwar lebih banyak memaki hamun, menghentak dan menumbuk rostrum sambil meninggikan suara. Tidak pernah berlaku sebelum ini! Adakah ini satu petanda?

Perlu diingat, rakaman adengan seks yang dipertontonkan kepada wartawan dan blogger sebelum ini hanya dalam tempoh 21 minit. Datuk Eskay sendiri mengakui yang beliau juga ada dalam rakaman berkenaan. Aku percaya, video yang diserahkan kepada polis adalah versi penuh, dari mula orang yang memasangnya menghidupkan kamera sehinggalah Datuk Eskey mematikannya. Sudah pasti siasatan polis juga telah meliputi jam Omega yang mempunyai nombor siri. Nombor tu unik untuk setiap jam yang dihasilkan. Pasti tuan punya jam tak dapat minta tolong bininya kali ini.

Tak perlu tergesa-gesa, nanti kalau umum awal-awal, pasti Anwar akan putar alam sana sini. Siapa tak kenal Anwar dan bakal peguam yang akan dilantik untuk kes terbarunya ini? Kaya la Karpal Singh, hidup dia makan duit Anwar sajalah!

Bagi aku, kalau benar Anwar tak bersalah, beliau patut bangun melaungkan untuk menubuhkan Suruhanjaya Diraja (SD) bagi membersihkan namanya. Takkanlah untuk kes Beng Hock dan kes Lingam Anwar boleh melaung-laung dan sanggup bermati-matian untuk minta SD ditubuhkan atas nama keadilan tetapi apabila beliau sendiri yang dikatakan sebagai pelakon seks, diam menyepi tak mahu SD. Takkanlah tak mahu keadilan untuk diri sendiri? Atau sebenarnya Anwar takut kantoi lebih besar lagi?

Kita tunggu sajalah tindakan peguam Negara. Sambil tu, boleh kita tengok aksi auta Anwar seterusnya.

Nota kaki:
Aku heran sungguh ada sahabat blogger boleh dok bangga Anwar pancut dua kali. Penyokong Pembangkang pula dok kata ia bukti fitnah kerana takkanlah Anwar dah tua macam tu boleh main lama dan pancut sampai dua kali. Apalah yang nak dihairankan, kat harakahdaily tu ubat seks macam-macam jenis ada iklan. Anwar makan ubah kuat la. Tah tah VIAGRA. Nak heran apa?

4 ulasan:

  1. Askum salam 1 malaysia
    Gunakanlah jenama buatan malaysia seperti.. tongkat ali pun ok juga..hehe

    Blog saudara telah saya linkkan dalam bloglist saya.
    Diharap atas jasa baik saudara dapat memasukkan blog saya di bloglist saudara
    Terima kasih

    http://blogpenyokongkerajaan.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Mohon link blog kkamdias.blogspot.com ke blog tuan. Saya dah link blog tuan ke blog saya.tk

    BalasPadam
  3. aku baru balik dari kuching ptg tadi.. org sana tak caya video tu.. meka kata Bn nak jatuhkan nuar aja...BN zalim...tp sana bukan semua buka komputer baca blog.. meka suka fb..aja..ramai yg tak ada komputer...jika kerajaan tak tubuh SD aku ingat BN akan tumbang pru13 nanti...jgn jadi apak lah tak mau dgr suara akar umbi.. dok syok sendiri 5 negeri tersungkur.. wp kl hanyut...

    BalasPadam
  4. SUDAHKAH KALIAN MENENPAH TIKET KE NERAKA

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!