Sabtu, 27 Ogos 2011

Mat Sabu bawa anasir DAP komunis dalam PAS!

Ternyata, golongan ulamak di dalam PAS disingkirkan bagi memudahkan anasir-anasir komunis DAP diterapkan di dalam parti berkenaan. Pelantikan Mat Sabu ke kerusi nombor dua PAS secara jelas perancangan utama DAP ke arah itu.

Dan ternyata, tidak perlu tunggu lama, Mat Sabu di dalam ceramahnya pada 21 Ogos lalu telah menghina pasukan polis Bukit Kepong dan membela tindakan komunis lahanat yang menyerang balai polis berkenaan.

Inilah yang sebenarnya dimahukan oleh DAP. Haluan PAS kini berkiblatkan mereka. Apa saja yang benar di pihak DAP, PAS akan memperkatakannya kini melalui Mat Sabu. Dan pencacai-pencacai mereka akan terus menjilat perkara berkenaan tanpa sebarang ragu-ragu.

Mat Sabu bukan tau sejarah, dia belajar pun tak habis. Dulu dunia ada dua blok, satu demokrasi, satu komunis. British blok demokrasi jajah Tanah Melayu, tapi komited untuk memerdekakannya. Parti Komunis Malaya bukan perjuang untuk bebaskan Tanah Melayu, PKM nak jadikan Tanah Melayu Negara Komunis! Itu yang sebenarnya.

Dulu ketika Ustaz Nasha, pendirian PAS adalah utuh. Kini, pendirian PAS bergantung kepada DAP dan Anwar Ibrahim. Ulamak-ulamak PAS terpaksa berketuakan Mat Sabu, orang yang ditangkap khalwat di negeri Cik Siti Wan Kembang oleh kerajaan Kelantan sendiri! Tuih!

Ini nak perjuang Melayu Islam? Timbalan Presiden buta kayu? Malu la wehhhhhhhhhhhhhhhh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!