Rabu, 9 Mac 2011

Konsert Ning Baizura: Awas rakyat Pulau Pinang, IC anda akan diperguna DAP, PKR dan PAS!

Rakyat Pulau Pinang yang berhasrat untuk menghadiri konsert Ning Baizura yang dianjurkan oleh PAS, PKR dan DAP 12 Mac ini di PISA harus berhati-hati kerana kerajaan Guan Eng akan mempergunakan kad pengenalan anda semua untuk tujuan politik.

Aku percaya, kad pengenalan hempa semua ni akan digunakan untuk didaftar sebagai pengundi bagi yang belum mendaftar dan seterusnya bagi yang dah daftar, akan didaftarkan sebagai balaci-balaci pakatan haramjadah tu la.


Kalau nak layan konsert Ning tu hempa punya pasal la tapi kalau balaci-balaci pakatan haramjadah tu minta IC apatah lagi nak fotostat buat salinan. JANGAN sesekali bagi! Kalau tidak, mau terkejut hempa dah jadi ahli DAP, PKR atau PAS. Ini la taktik yang dibuat sebelum-sebelum ni untuk tunjukkan penyokong depa dah ramai! Sedangkan hakikatnya tuan punya badan pun tak tau bila depa didaftar!

Apa yang menarik mengenai konsert Ning ni, ia dianjurkan oleh Pakatan Haramjadah yang disokong PAS. Hempa tau tak sapa yang urus konsert ni? YB Malek weh! Exco yang jaga Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang! Memang melingkup la Melayu Islam bawah depa ni. Tu pun hempa tak sedaq-sedaq lagi?

Orang luaq Pulau Pinang jangan hairan pulak. Kalau lepas ni hempa pi melancong Penang nak masuk toilet pun nak kena serah IC. Maklum la PAS, PKR dengan DAP nak ramaikan ahli weh!

Jangan lupa baca juga cerita ni di Pisau.net dan Pejuang Bangsa!

1 ulasan:

  1. ya.. teori yg logik... aku org penang, dulu keja kat penang tapi la ni dah pindah tempat lain. baru2 ni, ada info yg nama aku ada dlm senarai ahli pkr... cisss... depa bagi sejuta dolar pun aku tak hingin....

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!