Rabu, 20 April 2011

Celaka! DAP guna syarikat Bumiputra untuk dapat projek Kerajaan!


DAP memang celaka.

Kes kematian Teoh Beng Hock telah membuktikan bahawa DAP selama ini mempergunakan syarikat-syarikat berstatus Bumiputra untuk mendapat projek daripada kerajaan. Selama ini mereka kata kerajaan zalim dengan hanya memberikan projek kelas F kepada syarikat Bumiputra. Rupanya penghinaan itu hanyalah topeng untuk meraih undi orang Cina.

Dibelakang sebenarnya mereka pergunakan syarikat-syarikat Bumiputra untuk pulun projek-projek kecil kerajaan. Dah la semua bahan mentah puak-puak dia balun, projek kerajaan untuk Bumiputra pun dia gasak jugak. Memang celaka la DAP. Yang Bumiputra bangang pi bagi nama syarikat digunakan pun satu lagi celaka. Aku percaya, kalau DAP tak rasuah pemilik syarikat Bumiputra mesti derang tak dapat peluang untuk guna nama syarikat tu. SPRM perlu lihat perkara ini.

Waktu Buletin Utama siarkan berita ni tadi, aku terus cari cerita dalam net. Dapat berita dilaporkan Bernama di sini. Cuba korang baca perenggan ni:

Beliau (Lee Wye Wing - ahli perniagaan DAP) menafikan dakwaan Muhammed Shafee bahawa syarikat milik isterinya iaitu WSK Services, dibiayai oleh ahli DAP dan menafikan beliau menggunakan syarikat Bumiputera untuk memperoleh projek bagi kontraktor Kelas F.

Syarikat bumiputera itu adalah MKMN Enterprise, MA Bina Melur Enterprise, Fizami Construction dan Aris Enterprise. Wye Wing bersetuju dengan Muhammed Shafee bahawa syarikat-syarikat berkenaan mendapat wang pendahuluan daripada DAP sebelum mendapat bayaran balik daripada Pejabat Tanah dan Daerah.

Beliau juga bersetuju dengan cadangan Muhammed Shafee bahawa isterinya dan seorang anak saudaranya mempunyai hubungan dengan pemimpin tertinggi DAP .

Takkan la bagi wang pendahuluan saja kot. Nak menipu pun agak-agak la. Tak payah dok nafi-nafi. Semua orang tau, itu memang projek korang. Projek yang hanya guna nama Bumiputra. Celaka la lu DAP. Lu memang kasi jahanam Melayu dalam diam-diam.

Sedar la wahai Bumiputra sekalian. Ini hanya salah satu cara yang DAP terkantoi. Derang ni memang sejak kita belum merdeka kali buat pelbagai cara untuk jahanamkan Melayu. Jangan la jadi bangang dok sokong DAP! DAP memang Anti-Melayu/Bumiputra sampai bila-bila!

4 ulasan:

  1. PAS Selangor pasang banner "Keadilan Untuk Teoh Beng Hock" merata tempat di Shah Alam konon simpati selepas kematian Teoh Beng Hock di bangunan SPRM. Kenapa keadilan Untuk Teoh Beng Hock yang mereka perjuangkan?. Selepas suruhanjaya ditubuhkan semakin banyak cerita terbongkar tentang parti yang disokong pihak PAS. Sampai bila PAS akan bersekongkol dengan parti DAP?

    BalasPadam
  2. Kontaktor2 yang terlibat memang tak ada harga diri. Tarik balik lesen kelas F dia org ni..

    Inilah contoh melayu2 yang tak ada maruah..begitu senang dibeli oleh kaum lain.

    BalasPadam
  3. DAP DAP DAP DAP memang celaka...CELAKA...CELAKA MCM BABI...BABI....BRO BABI

    BalasPadam
  4. Melayu yg sanggup dibeli oleh DAP patut mati cepat lagi bagus, kalau hidup pun memberi laluan pada DAP untuk menghancurkan. Melayu,Islam dan Nak merampas hak2 kita ..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!