Selasa, 16 November 2010

DAP dengki Warisan Merdeka akan memberikan pulangan dividen lebih tinggi kepada pelabur PNB

Sebagai pelabur Amanah Saham Bumiputera yang diuruskan oleh PNB, penulis terasa terpanggil untuk mewujudkan page di FB untuk menyatakan sokongan terhadap cadangan pembinaan Warisan Merdeka yang bertujuan untuk meningkatkan pulangan dividen kepada semua pelaburnya.

Polemik yang berlaku sebenarnya sengaja ditimbulkan DAP disebabkan Warisan Merdeka bakal menyaksikan peningkatan pulangan dividen yang lebih tinggi dan semestinya akan menguntungkan para pelabur PNB yang majoritinya adalah BUMIPUTERA. Penulis pernah mengulasnya di sini.

Majoriti pelabur PNB, termasuk penulis, sama ada Bumiputera ataupun tidak sebenarnya tidak mampu untuk melabur di bursa-bursa saham yang besar. Bukan seperti ahli DAP yang kaya raya. Jadi, apa perlu DAP dengki kepada kami semua?

Justeru, penulis menyeru semua pelabur PNB sama ada pelabur ASN, ASB, ASW2020, AS1M dan lain-lain lagi untuk menyatakan sokongan kepada pembinaan Menara Warisan Merdeka yang bakal memberikan pulangan lebih tinggi kepada kita dengan menyertai page berikut di FB:

Warisan Merdeka Akan Memberikan Dividen Lebih Tinggi Kepada Pelabur PNB

Mohon juga jasa baik rakan bloggers untuk mewar-warkanya dan semua yang telah menyertainya untuk mengundang rakan yang lain.

Wassalam.

4 ulasan:

  1. OH!!!Bumiputera Najib,Rosmah ,muhidin,Ali Rustam,memang menguntungkan mereka....Ahli umno apa mereka dapat?ini cukup tahun dgn peralatan budak sekolah dgn masuk asrama lagi, rumh khawin 9 rmh. semua kena pergi,baru lepas banjir banyak kerugian,saman ekor lagi,BONOS dah tk dapat,ada mereka peduli,ini buat bangunan tinggi2.... tunggu PRU 13 kali ni undi pemangkanglah....

    BalasPadam
  2. 2302... mak bapak keturunan ko ada akaun ngan PNB tak? kalau ada, ko suruh derang tutup. pegi buka akaun jubo dengan anwar.

    BalasPadam
  3. emmm.. den nak tau gak...apa kaitannya menara warisan merdeka dengan kadar dividen yg tinggi dlm amanah saham PNB.. boleh terangkan skit sbb den tgk bank rakyat & bank persatuan rilek2 dia dpt dividen tahunan lagi tinggi dari ASB

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!