Selasa, 14 September 2010

Khairy hentam Utusan bela Perkasa! Ingat sikit, Pak Mertua hang bukan lagi PM. Jadi Ketua Pemuda dan ahli Parlimen pun atas ehsan Melayu!


Khairy Jamaluddin akan tercatat dalam sejarah UMNO sebagai Ketua Pemuda yang paling dayus apabila tidak membela kepentingan Melayu tetapi sebaliknya lebih rela menjaga kepentingan Cina.

Malaysiakini melaporkan (sini) Khairy hari ini menulis di dalam twitternya yang dipercayai ditujukan kepada Utusan Malaysia yang merupakan akhbar tunggal di negara ini yang menyokong Perkasa dengan menyatakan, “akhbar tertentu itu perlu diingatkan siapa pemiliknya”.

Ia dipercayai sebagai tanda tidak puas hati Khairy terhadap Utusan hari ini yang menyiarkan satu halaman penuh yang dilihat mempertahankan Perkasa.

Pergh... Ayat memang macam haram. Walaupun Malaysiakini tu media pro-Pakatan Haram, namun berita ni memang tak boleh dinafi. Memang ada dalam twitter Khairy beliau menyatakan demikian!

Sebab ada orang macam hang la orang Melayu dok lari dari UMNO Khairy oi.

Utusan tugasnya bukan hanya bawa suara UMNO walaupun parti tu pemilik saham terbesar tetapi jauh lebih penting Utusan tugasnya membawa suara yang boleh menguntungkan umat Melayu. Tak kisahlah dari mana sumber tersebut.

Minta maaflah, penulis memang penyokong setia UMNO dan BN. Tetapi jika mamat ni terus kekal sebagai Ketua Pemuda UMNO dalam pemilihan akan datang, penulis akan protes dengan tidak keluar mengundi dalam PRU seterusnya.

Ini sebagai tanda penulis menolak kepimpinan Ketua Pemuda UMNO yang paling dayus dalam sejarah UMNO. Celaka sungguh!

Akhir sekali, penulis menyokong penuh jika Utusan menghentam Khairy pula selepas ini. Biar akhbar Inggeris, akhbar Cina dan akhbar Tamil yang membela beliau. Tuih!

9 ulasan:

  1. apasal kau orang lantik sibudak hitam hingusan spesis lemah iq ni jadi ketua..


    bila aku kata kau org bodoh ,terasa .....


    satu kejadian paling bodoh telah berlaku...

    macam bapak mertua dia jugak

    orang melayu macam ni ke dijadikan pemimpin....

    pondannn

    BalasPadam
  2. KJ adalah manifestasi kegagalan hakiki pemuda UMNO. Kasihan.... pemuda berani berubah ... menjadi pondan!!!

    BalasPadam
  3. Kenapa KJ dibenci sendiri oleh pemuda UMNO....walhal KJ adalah pemimpin yang tegas. Ini adalh hasil kerja talibarut pembangkang di dalam UMNO, mereka bergerak menimbulkan kebencian ahli-ahli UMNO terdahap pemimpin sendiri....contoh paling nyata GT....GT dan seangkatan dengannya cuba menghuru harakan UMNO...

    BalasPadam
  4. KJ nak masuk PAKATANla

    BalasPadam
  5. salam, mohon jasa baik masukkan link blog kami ke dalam bloglist tuan. http://rajahmas.blogspot.com/
    terima kasih

    BalasPadam
  6. KJ... udahlah... hang cari la tempat lain... Sedarlah diri, lu tak ada nilai lagi sebab sungguh tegas membela kaum pendatang ni... Banyak lu dapat dari depa kot... KJ BOLEH.... BOLEH BELAH

    BalasPadam
  7. Mana ke tidaknya...masa mentua jadi PM...tetiba kita dengo dia jadi ketua Pemuda....pelik tetapi benar....

    BalasPadam
  8. orang UMNO ni tau cari kesempatan..mana boleh cari duit..ke situ la dia pergi...tamak nak mampus...

    BalasPadam
  9. KJ ni memang tak tahu malu..kalau kepimpinan sebagai Ketua Pemuda UMNO tu sudah ditolak pandai-pandai lah ko undur diri secara terhormat demi UMNO, BN dan orang Melayu..tak faham lagi ke ?..Lebih jelas lagi ko punya pandangan dan komen masa ni orang anggap macam kentut je..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!