Selasa, 20 April 2010

Zaid Ditempelak Kaki Minum Ketika Berkempen!



Kejadian di dalam bangunan persatuan Cina ini berlaku begitu cepat dan tanpa dijangka. Lelaki Cina separuh umur yang berdiri disebelah kiri telah menempelak Zaid dengan kata2

"Latuk lu manyak kuat minum...semua paper alak cakap....sikalang lu tak boleh minum lagi arrr...Lain kali mali sini boleh minum sama saya (sambil menunjuk kearah botol Tiger Beer diatas meja)".

Zaid jelas terkejut dan tidak senang dengan kata2 tersebut terus pusing dan beredar dari meja tanpa membalas. Tian Chua pula cepat2 mengambil langkah "damage control".


Nota kaki:
Penulis memetik (gambar dan ulasan) dari jurugambar politik masyhur, minaq jinggo (sini). Kredit untuk beliau! Penyokong PKR, PAS dan DAP ada komen?

4 ulasan:

  1. Bro, Tok guru Hadi Awang dan Nik Aziz dah ber jaminan Zaid bertobat semasa dlm kempen pilihan raya kecil.......lepas tu taubuat lagi.....

    BalasPadam
  2. Selamat menulis dan blog tuan telah disenaraikan dlm bloglist kawan.......teruskan menulis..

    BalasPadam
  3. Apa beza Nik Aziz dgn Zaid Ibrahim??? Tak ada beza..dua2 kaki menipu rakyat..Kalau Zaid ikhlas..masuk le PAS. Buat apa masuk PKR. Dosa Zaid saman draf perlaksanaan hudud dulu sangat besar..lebih besar dr dosa minum arak yg dah menjadi darah daging Zaid..Bela la Pok Nik Aziz si Zaid tu..atas dunia ni buleh lah Pok Nik Aziz nak tipu rakyat pon..

    BalasPadam
  4. YG: terima kasih. blog tuan juga akan saya listkan di sini.

    Pok nik: Zaid tak masuk Pas sebab susah nak tinggalkan tabiat lama. tapi dia tak tahu, dalam pas bukannya takda orang macam dia :)

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!