Selasa, 23 November 2010

Gempar! Anwar marah dan serang pendakwaraya di galeri awam mahkamah!

Anwar makin bimbang weh..... kisah liwatnya makin ternampak kebenaran....

Ketegangan tercetus di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur apabila Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin bertikam lidah dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan beberapa individu di galeri awam.

Semuanya gara-gara peguam utama pembela, Karpal Singh yang gagal dalam usahanya cuba mengasak saksi hari ini, Dr Siew Sheue Feng supaya merujuk kepada nota perubatan asal.

"Saksi-saksi ini sudah diprogram sebagai robot,” bidas Karpal.

Anwar juga dilihat hilang sabarnya hari ini kerana telah berulang-kali dinafikan hak mendapatkan nota perubataan asal yang dibuat oleh doktor-doktor di Hospital Kuala Lumpur.

"Ini sudah melampau kerana awak semua (pendakwa) cuba menyaring semua bukti,” kata Anwar.

Yusof menjawab: "Kau tidak tahu mengenai undang-undang."

Ia kemudian mencetuskan pertikaman lidah pula antara Yusof dengan beberapa individu di galeri awam.

Anggota polis yang berjumlah empat hingga lima orang, termasuk seorang yang berpangkat ASP kemudiannya dikerah bagi mengawal keadaan.

Baca selanjutnya di Malaysiakini.

8 ulasan:

  1. Undeng undeng bukan bapak kau yang poonya...kalau tak tau undeng undeng jangan bicara di mahkamah hanya kau saja yang suka bawa isu undeng undeng di jalan raya....jom demo dijalan raya...

    BalasPadam
  2. Sebenarnya Anwar cuba untuk menang kes ini melalui kesilapan teknikal yang mungkin berlaku pada nota-nota perubatan tu.. Kadang-kadang seorang yang memang bersalah boleh menang kes di mahkamah apabila berlaku kesilapan teknikal yang mungkin tidak disengajakan..

    BalasPadam
  3. betul tu TN 1337,
    dulu dia bebas pun sebab kesilapan teknikal. bukan sebab dia tak meliwat. sebab tu hakim dulu tu kata dia meliwat.

    BalasPadam
  4. Dulu boleh la terlepas pasal kesilapan teknikal... jangan fikir org bodoh macam dia buat kesilapan yg sama untuk kali kedua ......

    BalasPadam
  5. KAPAL TYUNDA INI PUN MANGKOK AYUN BEBAL DULU DESAK TUN M PECAT "ANU"WAR KINI DIA PULAK BELA... SEMUA NYA DEMI KUASA DAN RM RM RM$$$$$$$$$$$$$$$$ KAWAN JADI LAWAN, LAWAN JADI KEKASIH SONGSANG... JUBUR DGN BTG PELIR OKU/NUAR SAMA TARAF...NAJIS

    BalasPadam
  6. 1. Salam perjuangan dari pengendali blog "mulutmelayu-REALITI"

    2. Blog tuan telahpun di'link'kan di blog mulutmelayu-realiti.blogspot.com untuk sebaran dan bacaan kepada pelawat-pelawat blog.

    3. Jika tuan menggunakan 'Free Feedjit Live Traffic Feed' di blog tuan sila klik "Show where visitors came from:" pada settingnya bagi mengetahui dari blog mana pelawat itu datang sebelum melawat blog tuan. Sila rujuk "Feedjit" di mulutmelayu-REALITI

    Sekian, semoga tuan sudi menyenaraikan blog ini di dalam blog tuan.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  7. Anwar a/l Ibrahim,

    Kalau kau tak buat apa2 salah..., kau lawan jer secara anak jantan. Jangan asyik pertahan diri dengan cara berbelit-belit!

    Andai UMNO 'mencipta' bukti utk mensabitkan kau..., dan kamu dijatuhkan hukuman salah sekalipun..., rakyat pasti akan tahu jugak kebenarannya.., dan akan menghukum kerajaan BN nanti.. Tapi, sayangnya.., dari apa yang telah berlaku di depan mata rakyat sekarang..., bau busuk yang cuba kau sembunyikan itu telah semakin terhidu hanyirnya..!

    Cara kau lawan isu ini, lain tak tumpah macam perangai budak2 bahalol masa aku sekolah kecik2 dulu...! Cakap, nafi, menuduh2 org lain & buat onar serta bising jer yg kau tahu.., sedangkan fakta semakin terang mendedahkan perilaku kotor kamu..!

    Taubat2 ler ooii...!

    BalasPadam
  8. Hei Nuar, Kalau kau tak buat salah, kenapa kau takut?. Orang suruh buat sumpah mubahalah pun ko tak berani!. Memang sahlah ko ni memang kaki sondol!!!!!. Eh...sondol bontot lelaki cute pada mata ko!!!!. Hahahahah!!!!!

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!