Isnin, 15 November 2010

Logo PKR dan wajah Anwar dibuang dari blog Zaid Ibrahim!

Sah! Zaid akan meninggalkan PKR Jumaat minggu hadapan. Beliau memaklumkannya melalui kenyataan ringkas di laman blognya (sini).

Apa yang menariknya ialah, logo mata lebam yang menjadi simbol PKR dan wajah pemimpin Agung Pakatan Haram, Anwar Ibrahim, tidak lagi kelihatan di dalam laman blog beliau.

Malah, link ke laman web PKR dan Anwar juga turut dibuang oleh Zaid.

Ini betul-betul berkerat rotan berpatah arang ni!

Zaid, Zaid.... Dah tahu Anwar dan PKR tu penipu. Masuk buat apa? Tapi syukurlah engkau dah sedar.

Marilah berdoa semoga lebih ramai pengikut Anwar akan dibuka hati oleh Allah SWT untuk meninggalkan parti yang penuh dengan kemunafikan itu. Amin.

Berikut kenyataan penuh Zaid di laman blognya:


Clarification of headline by The Star


I refer to today's headline by The Star newspaper. It is true that I will be quitting the party but I have yet to submit my formal resignation from the party. All will be clarified via a press release this Friday 19th November, 2010.

7 ulasan:

  1. Banyak lagi yang akan meninggalkan PKR, namun awas PKR akan buat hal di Pahang dengan bantuan si Aliman anak Haprak dan DAP Triang.
    Gerakan tersebut berpusat di Jerantut, Kuantan, Triang, Rompin. Target utama masyarakat Melayu dan orang asli di Felda di kawasan Rompin, Serting, Keratong, Bera, Chini... Namun Teman dah siap dengan 'kuda-kuda perang trojan' Teman.

    BalasPadam
  2. Akhirnya Zaid sedar dari lamunan mimpi indah PKR,harap keluarnya zaid akan ada ahli PKR lain turut sama insaf dan sedar siapa TOK GURU PKR yg meroyan nak ke PUTRAJAYA tu..esok lusa pasti kan jadi pemimpin tersungkur seperti kata2 Anak Emas beliau tu Azmin kpd TUN M dulu

    BalasPadam
  3. mmg prinsip se ekor katak meloncat loncat tak henti......umno loncat PKR loncat....kalau ikut bahasa kasar mmg ada masalah punya kaki todi

    BalasPadam
  4. Syabas Zaid! Kamu anak jantan, bukan pak turut,
    anggok-anggok..... Kamu seorang yang berperinsip!
    Ada apa pada jawatan di PKR, kalau diperolehi cara
    yang tidak sah! Menang tak bermaruah!

    BalasPadam
  5. alah abe zaid, tak cakap dah toksah toksah nasib baik tak lebam pungguk..
    dulu dah jadi menteri taknak, bila pke tgh hot awak join, skg pemilihan belum abis kau keluar pulak, asal semua buat sekerat kerat, orang yang ada prinsip "finish what u start"

    BalasPadam
  6. Yang tinggal nanti dalam PKR hanyalah kroni2 anuar yang giler jawatan dan budak2 bancoh kopi untuk anuar saja. Gang2 kawan banyak dah keluar PKR sebab malu di panggil jadi ahli parti PKR berketuakan anuar al jub. Hanya PAS saja boleh terima PKR sebab nak ke putrajaya. Dulu marah ke mahatir membazir buat putrajaya tapi sekarang giler meroyan nak tawan putrajaya. Baik PKR atau PAS memang tak boleh pakai cakap dia orang, pemimpinnya semua giler esin.

    BalasPadam
  7. Memang patut pun dia buang gambar Anwar dan logo PKR dalam blog dia..... lambang PKR pun lebih kurang je macam lubang anu yang Anwar minat sangat tu..... sesuailah tu...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!