Selasa, 16 November 2010

Menjelang Aidiladha, Allah tunjukkan PAS adalah pemfitnah! Allahuakbar!

Allahhuakbar! Allahuakbar! Allahuabar!

Ketika seluruh umat Islam di Malaysia bersiap sedia untuk menyambut Aidiladha esok, muncul satu berita yang membuktikan PAS adalah parti yang menggunakan fitnah sebagai alat untuk mencapai cita-cita mereka menawan Putrajaya.

Selasa lepas, 9 November 2010, PAS melalui Ketua Penerangannya, Idris Ahmad menyebarkan fitnah kononnya RELA yang bakal ditingkatkan keanggotaannya kepada 300,000 orang di negeri Selangor adalah strategi BN untuk menawan kembali Selangor (sini).

Idris medakwa kesemua 300,000 anggota RELA berkenaan akan didaftarkan sebagai pengundi pos dan akan digunakan untuk memenangkan BN. Beliau juga mengecam SPR sebagai tali barut BN kerana mahu menghalalkan tindakan berkenaan.

Hari ini, 16 November 2010, SPR mengeluarkan kenyataan bahawa anggota RELA sebenarnya tidak layak untuk mendaftar sebagai pengundi pos! (sini). Ia termaktub dalam Peraturan-peraturan Pilihan Raya (Pendaftaran Pemilih) 2002.

Jadi, apa perlu disebarkan berita bahawa BN akan menggunakan anggota RELA untuk menawan semula Selangor melalui undi pos? RELA bukan dan tidak layak didaftar sebagai pengundi pos!

Terbukti Idris dan PAS adalah pemfitnah!

Bukalah mata seluruh rakyat Malaysia sekalian. PAS bukan memperjuangkan Islam. PAS memperjuangkan kuasa dan pangkat. PAS sanggup menghalalkan fitnah demi untuk menjatuhkan BN.

Sebelum Islam tergadai di tangan PAS, mari kita pastikan mereka tersungkur di tangan rakyat. Takbirrrrrrrrrrrr! Allahuakbar!

9 ulasan:

  1. tak sangka,parti yg konon islam tapi disuburkan oleh fitnah!!!!!

    demi kuasa,semua perkara diharuskan.sampai samakan baginda rasulallah berebut kuasa dgn Quraisy mekah......

    BalasPadam
  2. salam,

    Dah sah dan nyata PAS adalah parti hipokrit topeng yg sanggup jual ayat Quran dan agama demi kepentingan politik dunia mereka.

    Memfitnah menjadi rutin dan perkara biasa utk mereka.

    Sedangkan 20 tahun perintah Kelantan,satu masjid pun tak pernah bina,luluskan lesen arak adalah.

    Nak kata takde duit,bagi blogger RM4 juta boleh plak?

    Ingat junjungan Rasulullah S.A.W. pertama sekali apa baginda buat bila sampai ke Madinah?

    BINA MASJID!

    Jadi saya rasa tak salah jika saya katakan PAS bijak menipu menggunakan agama.Jual agama demi kepentingan politik dan dunia.Luluskan lesen arak di Kelantan tapi mengaku nak tubuh negara Islam.

    sedangkan DAP sendiri cabar langkah mayat Kapal Singh kalau nak tubuh negara Islam.

    Yg paling saya pelik pengikut bangang PAS ni,mana satu diaorang nak ikut?

    N.Ajis kata kalimah Allah kafir boleh pakai,sedangkan Ust Haron Din kata GUGUR AKIDAH JIKA BENARKAN KAFIR GUNA KALIMAH ALLAH!

    Jadi yg mana satu korang ikut ni?
    Takkanlah nak gembirakan kafir harbi DAP korang sanggup jual kalimah Allah sesuka hati korang?

    Wassallam dan selamat menyambut Aidil Adha.


    PAShiT

    BalasPadam
  3. Dah dekat pilihanraya nanti nak bela ayam pun susah. PAS akan cakap BN nak daftar ayam jadi pengundi.

    BalasPadam
  4. "Idris medakwa kesemua 300,000 anggota RELA berkenaan akan didaftarkan sebagai pengundi pos dan akan digunakan untuk memenangkan BN."

    -penulis blog ni yg memfitnah...xde pun si idris tu ckp camtu...

    ~UMCO

    BalasPadam
  5. sudah la anon bangang 1044. hati ko tu telah tertutup dengan dakyah busuk nik aziz dan pas. ko pegi la baca malaysiakini. rujuk harakah. pencacai pas bodoh macam ko je yang tak tahu idris cakap gitu. bodoh.

    PASRAEL! ISRAEL FOR ALL! PAS FOR ALL!

    BalasPadam
  6. 1207,

    ko tu yg bangang...ko bace x link yg penulis blog ni bg??? atau pun,ko tlg bg aku link kat sini mane statement yg menyatakan maksud si idris tu...

    BalasPadam
  7. 1044 & 1310 sah lah anda telah dirasuki syaitan belaan nik aziz. kebenaran pasti takkan dapat dilihat oleh penyokong-penyokong pas seperti anda kerana telah didik sejak dari PASTI lagi. pergi belajar bahasa melayu pemahaman untuk faham apa maksud dari sesebuah tulisan dan kata-kata. semoga anda tidak lagi sesat mengikut telunjuk nik aziz.

    BalasPadam
  8. 1324,

    tlg kemukakan fakta berkaitan fitnah si idris tu...jgn hanye pandai nk menuduh sesorang itu penyokong pas klau tidak sehaluan dgn pendirian ko...jgn nk pusing2 pasal pemahaman...ayat idris tu jelas dan tegas, bkn ayat berselindung atau sindiran...

    BalasPadam
  9. 1339.. ayat idris tu jelas memfitnah bn dan menghina spr. kau tu patut pergi belajar pemahaman bahasa melayu macam yang dicakap 1324. memang penyokong pas semua telah dibutai oleh belaan nik ajis

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!