Jumaat, 17 September 2010

Penyokong Pakatan, suruh la Anwar kencing korang lagi. Kompem Najib bagi cuti macam 16 Sept! Kih kih kih

Amat menggelikan hati apabila para penyokong Pakatan Haram yang nak sedapkan hati kerana dikencing oleh Anwar mengenai Kerajaan 16 September mengatakan Najib memberikan cuti pada 16 September setiap tahun bermula tahun ini dalam keadaan yang tergesa-gesa kerana takut Pakatan Haram Berjaya mengambil alih Putrajaya.

Wakalalaka apa ke bangang penyokong Pakatan Haram ni. Apa kaitan Cuti Umum yang Najib berikan sempena sambutan Hari Malaysia dengan Anwar kencing korang neh? Najib umum cuti Hari Malaysia bermula tahun 2010 di Dewan Rakyat pada 19 Oktober 2009, bukannya waktu Anwar dok canang nak tukar kerajaan pada 2008. Tergesa-gesa apa kejadahnya?

Lepas tu ada pulak yang terus bela kata Kerajaan 16 September tak jadi sebab dulu Pak Lah bawa lari ahli Parlimen BN ke Taiwan. Kih kih kih Isu basi la woi.

Kalau derang tu memang nak lompat ke Pakatan Haram untuk kononnya bersama-sama Anwar bentuk Kerajaan 16 September, mesti takkan derang ke Taiwan tu. Jangan kata Taiwan, bawa ke mana-mana pun mesti derang takkan pergi punya. Ya lah, dah janji dengan Anwar nak lompat kan, kenapa mesti ikut cakap Pak Lah lagi? Kih kih kih Itu pun masih belum nampak lagi yang korang ni kena kencing? Adeh la…

Lepas ni doa-doa la lagi penyokong Pakatan Haram ya minta Anwar kencing korang. Kompem Najib akan bagi cuti lagi sebab korang kena kencing dengan Anwar.

Banyak lagi tarikh keramat untuk Anwar kencing tu. Hari Pahlawan belum cuti lagi, Hari Bulan Sabit Merah, Hari Aids Sedunia, Hari Bapa, Hari Ibu, Hari Wanita, semua tu pun belum dapat cuti. Hari Anwar menikah dengan Wan Azizah pun sesuai kita dapat cuti tu. Suruh la Anwar kencing korang guna tarikh-tarikh tu, mesti penuh cuti kita dari awal sampai hujung tahun. Tak payah la kita kerja, boleh buat demo sepanjang tahun.

Kih kih kih…

3 ulasan:

  1. hahaha aku suke baner yang kat atasa blog tu, tepat ke sasasaran pas reform

    BalasPadam
  2. penyoking BN akan dilaknat Allah...penyokong umno akan dibakar api neraka...kerana selalu menipu rakyat dan menyeleweng duit rakyat..

    BalasPadam
  3. mat kilau pun jadi bangang. siap ada banner anwar kencing ko dan keturunan ko pun tak sedar lagi? adeh la...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!