Rabu, 20 Oktober 2010

Adakah SAPP akan diliwat Anwar?

Apabila dilaporkan PKR cuba untuk memujuk SAPP supaya tidak meletakkan calon di Batu Sapi (sini), ia memperlihat Anwar cuba untuk menguasai parti-parti politik tempatan di Sabah.

DAP dan PAS sebelum ini melalak-lalak mahu meletakkan calon di sana tetapi akhirnya akur, hilang telur setelah Anwar bertegas untuk meletakkan calon dari PKR.

Kini, apabila Anwar berusaha untuk memujuk SAPP membiarkan PKR bertanding satu lawan satu dengan BN, awal-awal lagi Timbalan Presiden SAPP menegaskan partinya adalah parti tempatan dan sekirannya mereka tidak bertanding di Sabah (Batu Sapi), di mana lagi mereka mahu bertanding?

Nampak gayanya suhu pertemuan SAPP dengan Anwar nanti mungkin akan panas. Mungkin juga akan sejuk jika SAPP pandai untuk menghidangkan karipap panas kepada Anwar. Heheheh

Kita nantikan, adakah SAPP rela untuk membiarkan parti mereka diliwat-liwat oleh Anwar dengan membiarkan PKR bertanding di Batu Sapi? Jika itu berlaku, sahlah bahawa semua parti pembangkang di Malaysia ini bangang kerana hanya menjadi pak turut dan alat pemuas nafsu Anwar saja.

Kepada para pengundi Batu Sapi, marilah kita memastikan kemenangan BN. Siapa pun lawannya nanti, kita bungkus sampai hilang kemaluan mereka! Biar mereka tahu, Sabah adalah kubu kuat Barisan Nasional!

3 ulasan:

  1. liwat tetap liwat.. hahahaha.. nampak sangat PKR ni gila kuasa.. gila karipap..

    JOM JOIN BIZ NI.. TAK DE DOWNLINE PON STILL DAPAT UNTUNG LAGI..
    http://www.PeluangBaik.com/hardyzs
    http://www.RezekiBaru.Com/hardyzs
    Tak tipu punye.. 1st come 1st serve..

    BalasPadam
  2. kemutan karipap tu hehehhe

    BalasPadam
  3. Tiang lampu pun diliwatnya...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!