Ahad, 17 Oktober 2010

Majlis Peguam bebas dan berkecuali? Haramjadah la!

Lihat banner dalam gambar di atas. Ini dikatakan Majlis Peguam sebagai bebas dan berkecuali? Kenapa ada banner Beng Hock saja? Banner Sosilawati tak gantung? Tuih!

Penulis percaya banner berkenaan digantung dengan tujuan untuk memalukan pasukan polis. Hanya yang bangang dan bodoh saja akan kata Majlis Peguam ni bebas, berkecuali dan telus.

Semua sedia maklum jika isu yang memberikan keuntungan kepada Pakatan Haram, Majlis Peguam akan siap buat demo. Kalau isu yang merugikan Pakatan Haram, mereka akan menikus ibarat telur masuk dalam bontot.

Lihat saja bagaimana Lateefa Koya yang siapkan skrip palsu untuk ditandatangani oleh Rahimi bagi membela Anwar tidak langsung dikenakan apa-apa tindakan. Konon tiada laporan keatasnya. Pegi mampus la!

Korang pergi daftar sebagai parti politik saja la Majlis Peguam. Boleh jadi satu lagi cabang Pakatan Haram. Lepas tu bertanding dalam pilihan raya. Buat malu profesion guaman la Majlis Peguam ni.

Ingat semua! Jika memerlukan khidmat guaman, jangan ambik yang berdaftar dari Majlis Peguam, berkepentingan politik semua tu! Cari yang biasa-biasa dan ikhlas dalam memberikan khidmat.

Terima kasih Darul Ehsan Today yang dedahkan gambar ni. Majlis Peguam memang macai Pakatan Haram!

2 ulasan:

  1. bubar saja majlis haprak ni. mereka ni bukan nuetral tapi opportunist. mereka pun minat berpolitik juga. beng hock mati bunuh diri, ada nota, apa cerita yang mereka nak buat pulak? mereka akan kata tak percaya pulak lepas ni. sosilawati yang mati, apa mereka buat? cepat2 angkat tangan, kata mereka nuetral. nampak sangat majlis ni haprak dan patut di bubar saja. buat majlis lain ganti majlis yang penuh korupted ni.

    BalasPadam
  2. mana pergi Peguam-peguam Muslim. macam tak ada je! mereka ada ke atau takut?

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!