Rabu, 6 Oktober 2010

Mangsa liwat terbaru Anwar tampil buat laporan polis dan sidang akhbar? Nik Aziz, siapkan fatwa terbaru!


Segalanya bermula apabila rbf menukilkan posting berikut (sini):

Sebentar tadi saya menerima satu info. Tapi tidak perlu saya beritahu terlebih dahulu. Cuma gambaran yang saya boleh katakan ialah , ada 'bom' besar nak meletup petang ini. Di mana ? Di sebuah negeri dot dot dot... Sama-sama kita tunggu petang ini.... Harap bersabar Malam ini berita berkenaan akan penuh menghiasi ruang-ruang blog.
Sabar ya...


Kemudiannya Gomo melaporkan (sini):
Gomo baru mendapat maklumat menyatakan satu Laporan Polis akan di Buat di Balai Polis jam 3pm ini atas satu kejadian Seks Luar Tabii!

Pengadu merupakan pembantu Khas kepada seorang ahli Politik Pakatan Pembangkang!!!

Siapa kah Ahli Politik itu??? Di harapkan sesiapa yang terdekat dengan Lokasi dapat ke sana bagi mengikuti perkemgangan Laporan Polis yang akan di buat Jam 3pm ini! Lokasi Balai Polis Jam 3 pm!!! Anwar Ibrahim??? Habis lah kau Nuar!!! Batang tak jaga Habis Jahanam! Naya Kak Wan!!!



Blog Anwarpembohong pula mengkisahkan (sini):
Satu laporan Polis akan di buat jam 2pm di balai Polis Klang yang pastinya akan mengemparkan sekali lagi Dunia.

Sidang Media juga akan di buat di Lotus P.J. Yang di jangkakan jam 4 pm ini oleh mangsa liwat.

Siapa yang di liwat?
Siapa pula yang meliwat?

Anwar Ibrahim sekali lagi?

Anwar Al Juburi


Pisau.net juga ada cerita yang hampir sama seperti berikut (sini):

Menurut sumber pisau, seorang pemuda bernama Rahim** staff anwar akan membuat laporan polis di IPD Klang pada jam 2ptg ini kerana diliwat oleh si anwar si peliwat tegar.

Rahim** yang bertugas sebagai pegawai Anwar dikatakan telah diliwat beberapa kali sepertimana yang berlaku terhadap Saiful.

Sama sama kita tunggu berita selanjutnya

Pisau kata ' pondan tua ni tak habis habis gila dengan lubang kunyit'


Dan terkini, Unit Media Wangsa Maju mengkisahkan (sini):

Jam 2.00 petang, bertempat di Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Klang, seorang pegawai khas Pakatan Rakyat dan Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis yang beliau turut menjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim.

Mangsa liwat tersebut adalah Rahimi Osman. Beliau dijangka akan membuat press conference di Lotus PJ pada jam 4.00 petang ini.

Anwar Ibrahim yang kini berada di Rome, Itali bagi menghadiri International Meetings of Prayers for Peace di Church of Sant’Egidio pasti tersentak dengan laporan dan pengakuan yang dibuat oleh Setiausaha Sulit beliau.

Setelah rakyat diperlihatkan dengan gelagat Wild Animals in PKR Kingdom and Human Barabarics pada Pemilihan PKR 2010, rakyat akan sekali lagi dipertontonkan dengan filem haru biru Anwar Ibrahim ‘I Am The Real Sodomizer’.

Belum habis musibah menimpa PKR, aksi peliwat Ketua Umum PKR pula didedahkan oleh orang kanan beliau.

GWM ingin melihat apa pula Anwar Ibrahim bersama pencacainya akan membuat spin.

MELAYU ATAS PAGAR

Kesimpulannya, semua blog-blog ini menceritakan kisah yang hampir sama dan melingkari individu yang sama. Adakah benar ada mangsa liwat terbaru Anwar yang akan tampil membuat laporan polis? Sama-sama kita nantikan!

35 ulasan:

  1. Umno pun buat ler skrip baru...skrip zaman azizan dulu byk sgt silapnya.
    Skrip saiful pun ada jugak pincangnya.
    Kalau betul lah ini filem baru biarlah skrip tu kemas sikit baru ler tak nampak sangat pembohongnya..
    Mungkin APCO kot yg buat skrip kali ni...yahudi memang pakar..tak sia2 umno upah yahudi.

    BalasPadam
  2. ini contoh barua anwar weh! rahimin tu anwar sendiri yang lantik ganti saiful. itu pun kerja umno lagi? apa fatwa nak keluar barua anwar woi?

    BalasPadam
  3. melayu mukmin
    aku rasa lu ni bila lubang lu kena jolok baru lu pecaya....

    tokawe

    BalasPadam
  4. kepada 15:44
    kah kah kah...lu punya stor kunyit sudah kena jolok ker..tu pasai lu pecaya...

    BalasPadam
  5. kali ni ada video ker macam cua soi lek tu? baru ler ngam macamtu...cua soi lek tu sekarang presiden MCA kan...MCA tu dalam BN kan..jadi sahabat baik dunia akhirat umno ler kan...

    BalasPadam
  6. Habislah nuwar kali ni. dasar peliwat, meliwat je kejenye. dahlah tu nuwar, kubur kata mari, rumah kata pigi. taubatlah. Anwar Ibrahim Harus Bertaubat. Kita tunggu jelah fatwa drp tok guru gilo nanti. Silap2 si nuwar ni terus tinggal kat Rom, takdak teloq nak balik ngeh ngeh ngeh

    Kenapa dgn ko ni Melayu Mukmin? Apa masalah ko?

    - nicky ajeez al-salifari

    BalasPadam
  7. Kesian mamat mm ni,naif sangatlah kau ni.Berlapang dadalah.Ini belum apa2 dah kata skrip rekaan.Bayangkan kalau ada mangsa rogol repot ada cikgu sekolah rogol dia,belum apa2 kau dah kata fitnah sebab tak percaya cikgu sekolah boleh merogol anak dara orang.Macam tu lah analoginya.

    Jadilah orang bijaksana dan adil,siasat dulu,minta bukti..baru betul.Kalau tak jadilah orang bodoh lagi zalim.Astaghfirullah..

    BalasPadam
  8. sokong non partisan!

    BalasPadam
  9. Bukan apa2 nicky...MB selangor Khalid Ibrahim kata dia nak pasang CCTV kat semua pusat2 hiburan di selangor so kalau ada sesapa yg buat maksiat dapat ler kita tengok video depa macam Cua Soi Lek presiden MCA yg jadi sahabat baik umno tu.
    Lagi pun mana lah tau kot2 tertangkap jugak lah gambar2 video pemimpin2 umno yg kaki2 ronjang ni...malu beb...Lepas ni pesanan buat pemimpin2 atau macai2 umno yg kaki sabul ni jgn ler kalau korang nak buat perkara tak senonoh kat selangor...kalo dah tak tahan sangat gi ler kat JB ke, Ipoh ke,Seremban ker atau genting ker...eee malu..bertambah koleksi aku nanti

    BalasPadam
  10. nanti jangan lupa koleksi salahuddin main di hotel puduraya dengan bini orang MM. aku pun dok tunggu blogger dedah ni... tup tup keluar pulak mangsa liwat baru anwar ni. mesti lambat la dapat tengok salahuddin tibai bini orang. huhuu

    BalasPadam
  11. Lepas ni mesti Kak Jijah berperang besar dengan AnWAR al-bontoti lagi, mungkin ini antara dialog 'PERANG BESAR' mereka:

    Kak Jijah: Tak habis2 abang ni buat perangai setan tu lagi. Tak serik2 ke?

    AnWAR: Macam mana nak buat Jah, benda tu sedap!! Nak rodok lagi bontot kau tu dah makin berlubang besar. Aku nak cari yang ketat lagi... bukan aku main perempuan lain pun, sumpah Jah, aku suka yang JANTAN punye je....

    Hahahaha.... lepas ni dah tak ada slogan 'LAWAN TETAP LAWAN', yang tinggal hanya slogan 'TANGGUH TETAP TANGGUH' dengan 'LARI TERUS LARI'.....

    Hahahaha... siapa mahu PM seorang PELIWAT TEGAR, sila angkat tangan. Fuh, ramainya penyokong hamPAS dan PKR sokong. (Melayu Mukmin angkat dua tangan dan dua kaki sekali tu... macam beruk makyeh lak.)

    Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  12. Tapi korang pulak jangan ler simpan jer koleksi mantan MB selangor yg tibai adik ipar sendiri sampai bunting tu...nak jugak tengok macamana rupa org tua yg nampak baik ni buat kerja...

    BalasPadam
  13. kali ni aku nak tengok anwar sumpah laknat.... kalau dia sumpah laknat jer... semua tanggapan aku pada si nuar aku buang jauh2... apa macam abang nuar ada berani?????

    BalasPadam
  14. Hahahaha... beruk makyeh bernama Melayu Mukmin dah tak senang duduk tu. Mulalah kait dengan orang pula... bukti ada ke???

    Kah.. kah.. kah.. beruk makyeh Melayu Mukmin pergi lapor kat polis la. Bukti tarak, cerita guna air liur je.... Hahahahaha...

    BalasPadam
  15. MM sebab itu jangan mudah terpedaya dengan paras rupa,penampilan dan petah berbicara.Orang yang nampak baik malah berserban dan selalu bercakap selit2 ayat quran pun belum tentu tak buat maksiat.

    Semua orang berpotensi untuk melakukan maksiat tak kira siapa,jadi tak perlulah taksub ke hulu taksub ke hilir ya..heheheh

    BalasPadam
  16. nuar nak sumpah laknat? kih kih kih

    BalasPadam
  17. yang haram tetap haram la, tak kira pas ka umno!

    BalasPadam
  18. Kesian Melayu Mukmin ni..Chua Soi Lek yang buat salah UMNO juga yang kena... Apapun CSL cukup gentlemen kerana mengaku kesalahannya...Kalau Anwar sudah pasti lah menafikannya dan cakap semuanya fitnah belaka...Kalau berita skandal terbaru ni benar terjadi sudah pasti lah kita dah tahu apa kata Anwar..dan UMNO juga lah yang kena ni...

    BalasPadam
  19. woi woi... eli wong pun ada mengaku apa? tapi khalid mana mau lepas eli geli tu heheheh

    BalasPadam
  20. melayu mukmin berhujah kena ada video utk buktikan anwar meliwat kalau x dia x percaya. dia bagi cth video chua soi lek.

    baik menggunakan hujah yg sama, sy pun x percaya melayu mukmin ni anak yg sah kpd mak bapa dia. knp sy kata demikian??? melayu mukmin ada video blue mak bapa dia x utk buktikan dia anak depa. klau x da sah-sah la melayu mukmin ANAK HARAM!!!!

    BalasPadam
  21. bodoh punya komen... mcm budak2... nk tgelak aku baca..

    memang dah tgelak pon.. hahahaaa...!!!!!

    BalasPadam
  22. Aku meminta Rohimi Osman mengadakan sidang akhbarnya semula secepat mungkin demi kepentingan dan keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang selama ini sudah teruk berpecah dan tercemar gara-gara anwar Ibrahim.

    Semoga dengan kenyataan media itu akan mengembalikan semula orang-orang Melayu yang telah berpecah belah. Kebenaran yang di nyatakan oleh Rahimi Osman sangat penting untuk keamanan dan kestabilan Negara.

    Pembatalan sidang media ini memberi gambaran bahawa Rohimi tidak berani berpegang kepada prinsip "berani kerana benar". Rakyat akan melihat Rohimi takut kerana salah. Kalau akuan palsu sanggup buat setakat berlakon untuk buat sidang akhbar lagilah mudahhhhh....

    BalasPadam
  23. tak de keje lain ke...

    BalasPadam
  24. dah muak dah dengar pasal anwar ni,apa jenis pemimpin la buat keja terkutuk, tunggula bala dan laknat Allah

    BalasPadam
  25. Mana dia nya? Aku tunggu2 takda pun...tak baik menipu...salah satu sifat2 munafik ni apabila bercakap ia menipu...kalau tak menipu fitnah namanya...

    Satu lagi...betul ker Ku Li dah setuju terima jawatan pengarah p.raya Galas? Betul ker dia setuju nak jadi calun Galas? dari sumber aku yg rapat ngan Ku Li takda pun lagi Ku Li kata setuju ker tak...Korang ni kalau tak dapat berbohong rakyat sehari macam tak sempurna hidup lah...

    Siakap senohong gelama ikan duri
    Cakap bohong lama2 jadi menteri umno lagi.

    BalasPadam
  26. Salah tu Melayu Mukmin, cuba cermin dulu Khalifah Umar palsu ciptaan hamPAS. Setiap perkataan yang keluar dari mulut komunis moden tu semuanya betul ke???

    Jadi pantun haprak yang kau bagi tu sepatutnya berbunyi begini:

    Siakap senohong gelama ikan duri
    Cakap bohong lama2 jadi ketua menteri (aka lidah bewak).

    Hahahahahaha.....

    Konon2 sumber yang rapat dengan Ku Li... hahahaha, PEMBOHONG SUNGGUH MELAYU MUKMIN ni. Baru habis belajar dari universiti, berlagak nak mampus, kononnya dia yang betul dan pandai. Kah.. kah.. kah...

    BalasPadam
  27. macai2 umno ni sebenarnya jeles kat nuar..coz dubor mereka tak menjadi pilihan.. cemburu tapi mahu..

    BalasPadam
  28. Kita tengok ler nanti...sumber aku yg bohong ker atau korang yg kaki pembohong..

    Yg sahihnya Rohimi tu takda pun buat apa2 statement semalam...gegor gempor korang jer lebih berdegor-degor..

    Susah2 sangat nak korang upah jer kat Ezam kotak tu suruh dia jer ngaku kene liwat ...dia pun jambu jugak...

    BalasPadam
  29. Hahahaha... Rohimi tak dapat buat statement tak membuktikan UMNO cuba buat fitnah pada AnWAR pula. Dah tengok laporan polis ke??? Polis tak tengok Press Conference untuk bertindak, ada laporan kalau betul, bernanah la bontot AnWAR pula kali ni. 20 tahun jadi PM (Peliwat Malang) dalam jel Sungai Buloh. Masa tu kita lihat kubur tanpa batu nisan untuk PKR pula. Hahahahaha......

    BalasPadam
  30. Ku li dah sahkan dia terima pengarah pilihanraya galas.Melayu mukming termalu sendiri harharhar.Sumber rapat denga kuli konon..banyaklah sumber kau,cakap macam hebat tapi habuk pun tarak huhuhu

    BalasPadam
  31. Rabu, 2010 Oktober 06Mangsa liwat terbaru Anwar tampil buat laporan polis dan sidang akhbar? Nik Aziz, siapkan fatwa terbaru!

    Kat atas tu tajuk artikel ni kan...korang tak rasa termalu ker buat fitnah???Ruhimi tu ada ker buat statement dia kene jubo...??? Sudah2 ler tu buat fitnah macai2 oiii...

    BalasPadam
  32. Anwar sedang berdepan dengan balasan dari Allah.

    BalasPadam
  33. Anuar buat dosa, keluarganya jadi mangsa.

    BalasPadam
  34. UMNO lama dah buat dosa...apatah lagi nak membangunkan HAB pusat hiburan..malah luluskan lesen berjudi lagi...iki ka kerajaan islam yang digendong oleh umno??NI NAMANYA NAK MENJAHANAMKAN NEGARA..BUKAN NAK MEMAJUKAN NEGARA...TETAPI NAK MEROSAKAN NEGARA DAN BANGSA!!sial ko!! NAJIB N KONCONYA JANGAN ISLAM SEKADAR TERCATAT DALAM IC SAHAJA...

    BalasPadam
  35. Masalahnya sekarang ni hai oramg2 UMNO,TV1,2,3 NTV7 mu pegang,balai polis mu pegang..orang nak bauat ceramah politik mu tok sei bagi lulus..spanduk PAS kat galas mu robohkan,laporan yang btahun2 dulu yang PAS laporkan mu x amik kisah..memang ahli freemansons betol la UMNO ni..Dahla meuluskan HAB pust hiburan...Nampak sangat macam jadi hamba yahudi@freemansons@dajjal...
    walaupun kita x ditimpa bencana gempa bumi,ribut salji dan apa2 pun,tapi allah gantikan semuanya dengan penzina2 lelaki dan wanita yang UMNO nak buat sekarang ni,...x ada tamadun lagi dah!!!!semua dah disuntik dengan suntikan semangat YAHUDI..Maaflah kalau terlanjur kata...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!