Jumaat, 22 Oktober 2010

PKR dan SAPP akan saling usap bontot dan tidak meliwat sesama!

“kedua-dua pihak (PKR dan SAPP) bersetuju untuk tidak berkempen menentang satu sama lain dan menjadikan BN sebagai sasaran bersama”

Itu ayat yang dilaporkan Malaysiakini disebalik kegagalan PKR dan SAPP untuk berunding agar salah satu dari mereka memberikan laluan di Batu Sapi supaya pertandingan satu-lawan-satu dengan BN dapat dilaksanakan (sini).

Nampak gayanya, SAPP tidak rela diliwat-liwat oleh Anwar (sini). Ketegasan mereka itu pasti akan menggusarkan PKR kerana dalam pilihan raya umum akan datang sudah tentu SAPP akan bertegas Batu Sapi adalah kawasan mereka.

Cuma penulis sedikit keliru, betulkah PKR dan SAPP tidak akan berkempen untuk menentang satu sama lain di sana? Mereka akan saling usap bontot, sekadar geli-geli bersama? Yang nak diliwatnya hanya BN? Kih kih kih

Percayalah, ayat di atas tu cuma retorik dan pembohongan kepada rakyat yang kononnya untuk menampakkan mereka bersatu bagi menjatuhkan BN. Hakikatnya, kalau dah nama bertanding pilihan raya tu, pasti mereka akan burukkan sesiapa saja. Nak menang weh!

Boleh percayakah calon PKR akan hentam BN saja dan pada masa yang sama memuji-muji keikhlasan calon SAPP? Calon SAPP pula memberikan sanjungan yang besar dan pujian yang melambung-lambung kepada Anwar ketika berkempen. Boleh percayakah?

Buat pengundi Batu Sapi, jangan percaya retorik mereka ini. Tak perlu peningkan kepala. Undi saja Barisan Nasional. Pasti sejahtera selamanya!

2 ulasan:

  1. ko orang macai ni kaki liwat ker..minat sungguh dengan bab bab ini..jeles ni tak menjadi pilihan

    BalasPadam
  2. kih lih kih..yang nak di liwatnya BN...jubur tua siapa yang ndak...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!