Rabu, 22 September 2010

Astagfirullahalazim. PAS yang mengaku Islam boleh menipu walau bukti dah nyata? Betul la Islam jadi alat PAS cari kuasa!

Sumber asal: RBF

Masyaallah! Pemimpin Parti Islam Pun Berbohong Juga


Apabila sudah berak tengah jalan siapa yang nak mengaku najis itu dia yang dia punya. Begitulah juga kisah antara Pas dan syarikat I'DA World Group Sdn Bhd.

Waktu baik main lagi I love u dan u love me. Bila sudah bergaduh tak mengaku pula pernah bercinta.

Salahuddin Ayub dalam kenyataan medianya hari ini berkata,

"Setelah menyemak dengan PAS Kelantan, saya juga mendapati PAS dan kerajaan negeri Kelantan tidak pernah menerima permohonan dari syarikat ini untuk membuat sebarang projek pembangunan di sana," klik di sini

Ternyata Salahuddin Ayub berbohong, dia cuba berlagak yang Pas atau kerajaan negeri tidak kenal syarikat itu, sedangkan surat di bawah itu sudah jelas menunjukkan yang PMBK meminta syarikat berkenaan menyediakan kertas kerja dan sedia memberi sokongan.

Saya berharap selepas ini tidak ada pemimpin-pemimpin Pas yang akan buat-buat tidak kenal dengan surat tersebut. Jangan pula selepas ini ada lagi badut-badut Pas muncul dan mengatakan kepala surat tersebut tertulis perkataan Perbadanan Gabenor Sungai Golok.

Nota Satulimatiga:
Lihatlah bagaimana pemimpin PAS menipu semata-mata nak jaga undi mereka. Itu pemimpin PAS, kalau penyokong PAS agaknya, mau mati-mati sanggup nak pertahan parti ajaran sesat tu. Berak tengah jalan mana nak mengaku. Demi kuasa weh!

11 ulasan:

  1. Awat hang bodoh sangat. Tak reti baca ka? Mana ada surat bukti kelulusan projek dari kerajaan negeri. Itu cuma surat meminta yang ingin melabur agar kemukakan proposal. Sebagai kerajaan yang ingin pembangunan untuk tentulah mengalu-alukan pelaburan...

    Takkanlah setakat memberi chek replika itu bukti penyelewengan.

    Pertama ia hanya replika chek (sapa-sapa pun mampu buat)

    Kedua pihak penerima tidak mewakili kerajaan negeri mahupun PAS. Malah tidak ada pimpinan PAS atau exco yang hadir

    Ketiga jumlah 4 billion teramat besar untuk disumbangkan oleh pihak swasta yang tidak pernah dikenali kredibilitinya. Macam khayalan je.

    Keempat kalo semudah itu nak kaitkan rasuah. macam mana andainya mana-mana pihak serahkan chek replika 4 trilion (jumlah takder masalah sebab cuma chek replika) kepada orang UMNO kemudian tuduhlah UMNO penerima rasuah..

    Kelima... ermm kalaulah betul-betul (walaupun hampir mustahil) coporat tu mampu dan sedeqahkan 4 bilion kepada PAS bagus jugak, kurang2nya bole membangunakan prasarana negeri dan bukannya songlap buncitkan perut mcm pemimpin UMNO...

    BalasPadam
  2. Sudah lah Parti ajaran syaitan ni memang kaki penipu. tengok lah mana duit KOHILAL ? Jangan sampai semua yang menabung doakan pemimpin PAS yang cekik pecah perut. Dah dasar penipu macam mana pun nak kelentong juga lah patut lah suka berkawan dengan syaitan sebab ajaran pun dapat dari syaitan juga. Hanya wali syaitan berkawan dengan syaitan dan selebih anak buah ada lah jembalang juga.

    BalasPadam
  3. InsanMarhaen, awak salah faham. Satulimatiga mengemukakan bukti yang Salahuddin Ayub berbohong yang dia tak kenal / tak tahu tentang syarikat ini. Sedangkan surat ini menunjukkan wujudnya syarikat ini adalah dalam pengetahuan kerajaan negeri Kelantan melalui Perbadanan Menteri Besar Kelantan. Isunya, Salahuddin Ayub membohong. Kenapa pulak di pusingkan kepada UMNO?. Atau memang orang PAS macam tu...suka pusing dan menyesatkan?
    Teruskan Satulimatiga.

    BalasPadam
  4. tu dia orng PAS dah mai nak tutup malu , memang syarikat tu nampak menipu pun tapi yg paling best orang PAS ditipu hidup-hidup . Sebelum ni ramai yg dok menyalak dan bangga pasal dapat duit 4 billion hahahaha tapi bila dah jadi "JOKE OF TEH YEAR" mulalah nak salahkan orang lain , macam biasa sifat org PAS kalau anak bini kena rogol pun UMNO jugak yg dorang salahkan , sama mcm kes ni .

    UMNO tak bodoh macam PAS yg senang kena tipu

    KAu kata kalau betul-betul walaupun hampir mustahil , Mana boleh main sedekah je ??? 4 billion pulak tu lepas tu ditulis atas nama parti PAS hahahhaha , sedangkan derma org ramai yg selama ni hilang disonglap inikan pula duit 4 billion , kelabu mata semua lebai PAS nak songlap macam duit Kohilal tu

    Tgk top management dorang
    http://img405.imageshack.us/img405/6997/tipu.jpg

    hihihi org PAS dan PKR pun ada , ni sah nak sapu projek atas angin je . Tapi nak tipu pun takkan sampai 4 billion kot hahahaha yg paling best org yg kena tipu .

    Masa IDA world datang jumpa Nik Ajiz bentangkan kertas , mesti Nik Ajiz dah buta duit pasal ingat bolehlaa dapat persen macam tokey yg dapat projek dan kasi rasuah haji anak beranak untuk nik Ajis tu .. hihihi tapi sayang kena tipu

    BalasPadam
  5. jawapan standard nik ajis untuk cover line " ambo dok tahu"

    BalasPadam
  6. Semua kaki putar belit, puak penipu...PAS - Penipuan Amalan Saya - kat situ pun dah jelas dan nyata.

    Bapak penipu kena tipu...huahuahuahuahua..
    Pengikut kaki Putar Belit...huhuhuhu
    INSANMARHAIEN - Ko memang bengap lagi bahalol...hehehehe

    BalasPadam
  7. Nak tergelak pun ada bila membaca komen InsanMarhaen. Menuduh orang bodoh tetapi sendiri menunjukkan kebodohan tak berapa nak sedar.

    Saya nak sentuh perkara kedua yang InsanMarhaen tulis tu.
    "Pihak penerima tidak mewakili kerajaan Negeri mahupun PAS."

    Diatas mock cheque tu dah tentu terang dan jelas tertulis Parti Islam SeMalaysia (PAS), kalau tak mewakili PAS paymentnya (kalau adala duit tu) nak dibayar kepada siapa? Tokey PASar? Atau kepada tokey kilang kaPAS? Mesti sampai kepada PAS jugak kan? Maknanya orang yang terima tu WAKIL PAS laaaaa... kihkihkih.

    Isy...ntah la.

    Pandai-pandailah pikir InsanMarhaen. Cakap pun dah terlePAS.... nak buat camana?

    BalasPadam
  8. Kesian betul insanmarhaen ni..Ini lah contoh penyokong PAS yang buta hati dan fikiran..dah jelas pemimpin PAS berbohong tapi masih juga nak mempertahankannya..Isu nya disini Nik Aziz dan Salahudin Ayub menafikan kerajaan PAS ada menerima permohonan dari syarikat tersebut. sedangkan surat dari Perbadanan Menteri Besar Kelantan jelas menunjukkan ada menerima surat cadangan dan mengarahkan mereka membuat kertas kerja..tak faham lagi ke..? tok guru korang tu dan pemimpin PAS sorang ni jelas berbohong...yang ko pusing-pusing fakta ini apasal..?

    BalasPadam
  9. ramai-ramai call pejabat namewee 0321442796 dan nyatakan bantahan terus kepadanya atau pengurusnya. sesiapa yang ada no telefon ibu atau ayahnya, sila turunkan di sini.
    namewee sial ni dah buat 5 videoklip yang penuh dengan unsur lucah, dan ada yang menghina islam dan melayu, malangnya kdn, peguam, polis tak ambil-ambil tindakan sampai sekarang.

    BalasPadam
  10. JANGAN LUPA CALL PEJABAT NAMEWEE 0321442796.
    KALAU DIA BUAT HAL KAT NEGARA LAIN SEPERTI DI INDONESIA, PAKISTAN, CHINA, SUDAH TENTU DIA DAH KENA AMBIL TINDAKAN. KAT SINGAPURA ADA RAKYATNYA DIHUKUM 20 TAHUN KERANA MENGHINA LAGU KEBANGSAAN MEREKA. TAPI KAT MALAYSIA NI PENUH DENGAN PENGAMPUNAN. BUDAK NI MASIH BEBAS KE SANA SINI DAN BARU-BARU NI- 28 SEPT DIA MASIH BOLEH MELANCARKAN ALBUMNYA DI DEWAN PERNIAGAAN CINI SELANGOR/KUALA LUMPUR DI KAMPUNG ATTAP. YANG LEBIH MALANG, SIAP DIIRINGI POLIS LAGI.

    BalasPadam
  11. Cerdik2 umno pun...cerdik2 Madir pun..cerdik2 kerajaan BN pun jgn lupa kene tipu dgn Lee Liong Sik mantan presiden MCA sorang jer berbilion2 ringgit kes PKFZ hehehe...
    Tu belum lagi kapalselam yg tak boleh tenggelam...sukoi yg tak boleh terbang...injin jet yg hilang...atau pulau temasik yg di sedekah kat Lee Kuan Yew...atau jugak pulau batu putih yg di derma kat anak Lee Kuan Yew.( kalau derma atau sedekah mungkin dapat pahala tapi kau di jual memang celaka umno)
    Ehhh..satu lagi sebelun telupa...punya lah pandai dan cerdik umno berniaga dgn singapore...jual air 3 sen 1000 galon tapi beli balik 50sen 1000 galon...bijak-bijak

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!