Khamis, 2 September 2010

Guan Eng pun bodoh tak reti Bahasa Melayu macam PAS dan Malaysiakini jugak!

Semalam 1 September 2010, penulis telah mengulas mengenai kebodohan PAS dan Malaysiakini yang melaporkan mengenai cerita remeh oleh Pemuda PAS semata-mata nak mencipta isu (sini). Hari ini, Malaysiakini sekali lagi sengaja memainkan isu berkenaan dengan bertanya sendiri dengan tuan punya diri yang gambarnya disuperimpose oleh Beruk PAS, Lim Guan Eng (sini).

Ternyata, Guan Eng seperti yang disangka akan menggunakan peluang berkenaan untuk menghentam UMNO/BN. Katanya, perbuatan berkenaan merupakan ‘satu lagi perbuatan jahat yang terdesak’ dan ia direka kononnya untuk merosakkan perhubungan akrab dunia akhirat antara PAS dan DAP.

Kenyataan Guan Eng itu sebenarnya menampakkan beliau juga tidak mengetahui Bahasa Melayu sebagaimana yang telah penulis ulaskan semalam (sini). Tak mengapalah, nak buat macam mana, dah orang PAS sayang sangat kat kalipah komunis moden ni. Jilat sajalah.

Cuma satu saja penulis nak tanya Guan Eng, apa lu mau komen sama gambar di bawah? Takkan takda komen kot?

Kepada Malaysiakini, kenapa tak pergi tanya PM untuk komen gambar-gambar di atas? Sebab PM tak bayar lu orang macam Pakatan Haram ka? Tuih!

3 ulasan:

  1. najib jadi tok sami? kah kah kah

    BalasPadam
  2. assalamualaikum......Dunia akhir zaman macam-macam boleh berlaku........Kena tanya empunya badan adakah ya atau tidak..... WallahuA'lam....

    BalasPadam
  3. mozas ni cari cawangan umno mana ni?..pandai tabur fitnah...gerenti 100% umno..

    orang umno ni selain tmak..pandai jugak fitnah orang... apa bleh buat..ini la umno..

    aku nampak mak engko kat lorong haji taib...apa komen anda?..kah kah..

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!