Selasa, 14 September 2010

Mayat Beng Hock Anwar sembah, Sosilawati dibunuh langsung tak endah! Mana Gobind? Mana Mahfuz? Mana Lateefa Koya? Kalau Bukan Melayu, habis disalak!


Ingat lagi gambar di atas? Kalau tak ingat penulis nak ingatkan.

Mayat yang ditunduk sembah oleh Anwar, Azmin dan Shamsul yang turut dihadiri oleh lebai PAS dalam gambar di atas adalah Teoh Beng Hock. Beliau mati jatuh dari bangunan setelah selesai disoal siasat oleh SPRM di Plaza Masalam, Shah Alam. Beng Hock adalah saksi bagi SPRM, bukannya individu yang dituduh SPRM.

Anwar, Azmin dan Shamsul sanggup untuk menyembah mayat bukan Islam semata-mata tahu ia adalah peluang untuk dapat undi Cina. Apatah lagi Beng Hock adalah dari DAP!

Sekarang ini, apabila Sosilawati mati dibunuh, ada Anwar, Azmin dan Shamsul peduli? Tuih!

Anwar sekarang sedang sibuk mengaturkan strategi bagi memastikan Azmin menang melawan Zaid bagi jawatan Timbalan Presiden PKR. Sebab itu kejadian yang menimpa Sosilawati langsung tak diendahkannya.

Nak harap kepada DAP dan PAS kirim salam sajalah. Cuba kalau bukan Melayu yang diperlakukan demikian, pasti puak-puak Pakatan Haram seperti Lateefa Koya, Mahfuz, Gobind, Kit Siang, Guan Eng, Eli, Teresa Kok, Salahuddin dan Kor Ming akan menyalak 24 jam membela nasib mangsa.

Akhbar-akhbar Cina akan digunakan sepenuhnya untuk menghentam kerajaan dan UMNO kerana membiarkan bukan Melayu menjadi mangsa. Majlis Peguam juga akan turut meninggikan tahap salakan kononnya mereka yang tahu segalanya.

Namun amat menyedihkan, apabila mangsa dalam kes sebegini merupakan seorang Melayu Islam, haram mereka nak ambil tahu. Langsung tak berbunyi.

Mungkin juga Pakatan Haram merasakan suspek pembunuh Sosilawati merupakan liabiliti kepada mereka kerana beliau ahli seumur hidup sama ada PKR atau DAP. Sebab itu mereka langsung tidak mahu bersuara (sini, sini, sini dan sini).

Begitulah nilai Melayu Islam di mata Anwar dan Pakatan Haram. Itu belum lagi duduk di Putrajaya. Kalau dah bertakhta di sana, langsung digadai maruah Melayu Islam agaknya. Nauzubillah.

12 ulasan:

  1. Salam bro, mana Anu War nak peduli ini semua bukan boleh dapat undi pun... lagi pun dia tahu si pelaku pembunuhan itu mafia-mafia belaan dia...

    BalasPadam
  2. Anwar dan sahabatnya bukan sembah kat mayat, mereka hanya beri hormat. jangan dok tuduh yg bukan2. Baru saja tamat bulan ramadan dah start mengupat. Melayu...melayu juga tak dapat nak ubah perangai buruk...macam manalah nak maju

    BalasPadam
  3. Syiok betul mengupat, mengfitnah orang. Macam hobi nampak. Orang melayu ni mengupat dan fitnah serupa mcm tak kena dadah. Selepas fitnag dan mengupat baru rasa shoooor. Ya lah selepas sebulan berpuasa tak dapat nak mengupat,,,jadi nak lepas gian kot

    BalasPadam
  4. Kalau nak hormat pun tak payah lah tunduk tunduk macam sebah lah juga setakat hadir sudah cukup sebagai tanda hormat keluarga TBH tahu siapa yg hadir,sekarang org melayu islam di bunuh bukan bunuh diri macam TBH dan KUGAN hero curi kereta tapi di bunuh olih puak PR kenapa tiada kenyataan kutuk pembunuh tu tiada untung ma lugi ma kafir sembah ada unntung ma politik ma puki ma ma.

    BalasPadam
  5. Salam,
    Anwar lagi kempen untuk azmin,mana ada masa,guan eng lagi bz nak baiki kabel ..gobind,mahfuz dan lateefa lagi nak buka fail nak bela datuk yg bunuh datuk sosilawati..semua bz bro...

    BalasPadam
  6. kalau dah ade lilin,limau,pau merah & botol dah memang sembah hormatlah tu! bangang!!! kau pon ade kat situ apa? he he!!

    BalasPadam
  7. Tak nampak mayat TBH dalam gambar tu.Yang ada limau, lilin/colok dan botol minuman keras. Anwar n the gang tunduk semacam saja. Tapi lebai PAS bagi penghormatan cara yg betul tak tunduk,Kita org Islam Tak boleh mendoakan org kafir

    BalasPadam
  8. ader 3 perkara yang perlu dijaga agar tidak terbatal iman...
    1.niat
    2.kata-kata
    3.perlakuan
    fikir-fikirkanlah ...

    BalasPadam
  9. sembah gambar beng hock pun kira sembah mayat lah... ni siap colok2 pi sujud. apa kejadah puak pakatan haram ni.

    BalasPadam
  10. Apa nak heran. Kan Anwar makan babi itu pasal dia sembah beng hock. Sundal punya Anwar.

    BalasPadam
  11. Kes Sosilawati ni begitu sensasi. Kenapa tiada suara dari Anwar dan kuncu2 Paakan Haram dia yek?

    BalasPadam
  12. tu lah namanya politik kotor anuar. tak adil pun.
    kate keadilan.
    kes benghock tu cine DAP.
    Arwah Sosilawati lak melayu. pastu yang bunuh arwah sosilawati lak kan kuncu2 DAP. India hindraf sumenye... dah jelas2 kan..
    org pakatan rakyat mmg ego sbnarnye nak trima kenyataan ni..kata nak kan perubahan..
    biarlah berubah kepada yang lebih baik. jgn brubah kepada yang lebih buruk...

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!