Khamis, 19 Ogos 2010

Tak perlu ujian DNA ke atas Nurul Izzah! Dia betul-betul anak Anwar!

Tidak dapat dinafikan lagi, Nurul Izzah memang benar-benar anak Anwar Ibrahim, ini memang tidak boleh disangkal. Walaupun ramai blogger mencabar Azmin Ali untuk melakukan ujian DNA ke atas salah seorang anaknya bagi membuktikan beliau “tidak bermadu” dengan Anwar, Nurul Izzah pula tidak perlu dilakukan ujian DNA untuk membuktikan beliau anak Anwar.

Ini kerana perangai beliau tak ubah seperti bapaknya, menjahanamkan, menjatuhkan maruah dan menjaja isu kerahsiaan Malaysia di luar negara. Lihat saja bagaimana beliau yang tidak tahu menahu apa-apa seperti juga bapanya telah menjaja kepada akhbar Indonesia, Kompas, pada 4 Ogos yang lalu kononnya kapal selam Malaysia masih tidak boleh menyelam serta usang dan terpakai (sini).

Tidakkah Izzah ketahui bahawa pendedahannya mengenai perkara-perkara rahsia ketenteraan ini boleh menyebabkan Indonesia secara tidak langsung mengetahui maklumat-maklumat sulit sehingga boleh mengancam Malaysia. Tidak kiralah jika ia benar atau tidak. Apa perlu dijaja ke Indonesia? Betapa bodohnya jika orang sebegini nak diangkat sebagai pemimpin negara. Nanti bila dah berkuasa lagi teruk agaknya dijajanya maklumat-maklumat sulit Malaysia ke luar negara.

Di pihak kerajaan, tindakan Izzah ini telah memberikan tamparan dan memalukan pasukan keselamatan negara, khususnya TLDM. Mengulas perkara ini, Panglima Tentera Laut, Tan Sri Abdul Aziz Jaafar dengan nada tegas menyatakan,

“saya memberi amaran kepada semua pihak supaya berhenti menipu rakyat dengan melemparkan pelbagai pembohongan mengenai kapal selam negara. Kami lebih tahu mengenai keupayaan aset ini kerana kami yang mengoperasikannya dan bukannya ahli politik di luar sana”

Kalau perlu guna kuasa ketenteraan untuk mendiamkan pengkhianat negara ini, silakan Tan Sri. Penulis menyokong 100%. Keselamatan rakyat terramai lebih penting dari individu yang pentingkan politik dan semata-mata gila kuasa untuk angkat bapaknya sebagai PM.

Selain itu, disebabkan adanya celaka pengkhianat-penghianat seperti Izzah inilah yang menyebabkan kerajaan juga terpaksa mengeluarkan duit yang besar untuk membersihkan nama Malaysia di luar negara. Iyalah, kalau nama Malaysia busuk siapa nak datang ke sini sama ada untuk melancong atau melabur?

Sebab itu konsultan-konsultan luar terpaksa dilantik untuk tugas “pembersihan” ini memandangkan jika pihak dari Malaysia sendiri yang pergi dan menjelaskan keadaan maka sudah pasti pihak luar tidak akan mempercayainya.

Salah satu konsultan yang dilantik untuk tujuan ini ialah APCO, yang dihentam teruk oleh puak Pakatan Haram. APCO tu dilantik kerjanya untuk cuci najis haramjadah (fitnah dan memburukkan negara) yang Anwar serta kuncu-kuncunya buat di luar negara sebenarnya. Bukan makan duit buta!

Sekarang laporan polis telah dibuat ke atas Izzah. Biar dia pulak yang merasa merengkok dalam penjara. Jaja burukkan negara di mana-mana saja, sebijik macam Anwar. Memang betul-betul anak bapak!

Nota kaki:
Gambar menunjukkan Izzah pun tahu bancuh kopi. Kenapa Anwar tak ambil Izzah je jadi pembancuh kopi? Kenapa perlukan Saiful? Kenapa ya? Dengar kata pembancuh kopi baru pun jambu macam Saiful jugak!

14 ulasan:

  1. Tajuk article yang canggih hehehe...

    BalasPadam
  2. mentri dlm negeri asyik dgn amaran..mentri oertahanan pun dgn maran......YG BERGELAR PANGLIMA PUN DOK BAGI AMARAN JUGAK....kalau macam tu aku pun boleh keja macam depa gak...amaran...amaran...

    BalasPadam
  3. Izzah dan bapak dia boleh kongsi penjara lepas ni hehehe. Boleh check aktiviti bapak sendiri hehehe

    BalasPadam
  4. Jangan simpan dalam penjara. Saman je juta-juta.

    Memang sah anak tapi anak sah? Wallahualam

    Aku Yang Bingai
    Erti Sebuah Kasih Sayang di Tendang Terajang

    BalasPadam
  5. bapak korek anak jentik

    BalasPadam
  6. Nurul.. kau baik jaga keluarga kau tu dulu.. emak kau ade masalah, adik kau pun bermasalah.. bapak kau lagi bermasalah. Kau kena ingat..menang kau dulu pun bukan sebab kau.. tapi sebab bapak kau... tapi itu dulu... sebelum rakyat semua tahu cerita sebenar bapak kau yang memang kaki liwat haram jadah tu...

    Tolonglah.. jangan malukan negara kita dengan komen-komen bodoh lagi sial kau tu.. cukuplah bapak kau tu dah malukan negara ni dengan skandal liwat dia... satu dunia tahu.. orang yang bakal menjadi pemimpin kita dulu seorang yang hipokrit haram jadah, kaki liwat tegar.

    Apa-apa pun kau dah memalukan negara ni dengan komen-komen bodoh kau tu.. dan melibatkan pertahanan negara pulak tu... Memang sah kau anak beranak memang haram jadah yang sentiasa menyusahkan rakyat negara ni..

    BalasPadam
  7. Bapa,emak anak pun sama tak tahu pula cucu macam mana kalau macam ni 10 ada dalam negara habis negara jahanam 6 jahanam melikup pi apa nak kata dah tak bolih pusing dah terpaksa burukan negara pula.

    BalasPadam
  8. Kasi tukar laaa... kementerian amaran ker... menteri amaran ker... panglima amaran ker... baru bersesuaian.... tak gitu..

    BalasPadam
  9. Menteri Pertahanan sama aja dengan Menteri KDN AMARAN@ siapa nak kecut telur oop izzah tak telur tapi ada kupang basi..

    BalasPadam
  10. Kalau bapa kencing berdiri anak kencing tarak bunyi itu Ipoh mali punya, oop silap kencing berlari.

    BalasPadam
  11. inilah dia minda orang melayu sekarang...
    apa yank korang cakap tu la yg menggambarkan diri korang sendiri....
    sedih betul la dengan anak bangsa aku sendiri...
    xde moral langsung....

    BalasPadam
  12. Buat kerja haram, dapat anak haram...

    Sebab tu tak tahu malu.!!! Bapak peliwat buat macam biasa aje...memang ada darah peliwat didalam nya....

    Azizah , orang paling hipokrit...

    Tapi aku rasa, one day Azizah akan insaf dan mendedahkan semua rahsia suaminya...masa tu Anwar akan kelu lidah dan mungkin jadi gila...

    we wait and see....

    BalasPadam
  13. Wahai Azizah.. kami tahu, hati kecil kau tu dah terlalu tertekan.. insaf la.. bangunlah, berdirilah kerana Allah.. kalu x mampu untuk mendedahkan kebenaran.. larilah dari penipuan dan kepalsuan.. ingat akhirat itu benar.. jgn sampai terlambat.. -samdol-

    BalasPadam

Komen puas-puas agar anda berpuas hati! Pastikan anda betul-betul puas hati!